Akın: Nasılsın? Ben seni merak ettim.
Akın: Zeynep meselesi ne oldu?
Akın: Annem ve kız kardeşim, teyzeme gittiği için evde yalnızım. Canım sıkılıyor. İzleyecek bir şey bulamadığım için sana yazdım ama müsait miydin?
İlknur: Arkadaşımdayım ama müsaitim, merak etme.
İlknur: Zeynep zorba aptalın teki. Okuldan ağlaya ağlaya gitsin istiyorum.
Akın: Ben de gitsin istiyorum. Farkındayım, rezil birisi. Ama sanki dokunulmazlığı varmış gibi hiç ceza almıyor.
Akın: Neyse, o kızı konuşmayalım.
Akın: Seninle konuşma fırsatımı boş biri için harcayamam.
İlknur: İyiyim bu arada. Sen?
Akın: Ben? Anlamadım ki...
İlknur: İyi misin Akın? Nasılsın Akın? Ne yapıyorsun Akın? Mal mısın Akın? ŞEPEÇFKDÖDODÖDPFÖDPSÇŞA
Akın: haaaa, ben heyecandan ne yapacağımı şaşırıyorum bazen...
Akın: sen bana bu kadar iyi gelirken nasıl kötü diyebilirim ki? ÇOK İYİYİMM
İlknur: Senden romantik film izlerken ağlayan kişi vibei alıyorum.
Akın: Doğrudur efenim.
Akın: Yani titanik izledikten sonra 1 hafta depresyona girdiğimi bilmesen de olur...
Akın: Duygusalız demeyelim de göz musluğumuz açık kalmış diyelim...
İlknur: ÇÇSPSÇAĞQÇSJAĞQĞALDKD peki öyle olsun.
İlknur: ben daha çok anime izliyorum.
Akın: SEN ŞAKA MI YPAIYOSUN
Akın: Tansşyknhö düştü (tansiyonum düştü)
İlknur: Sakin be
İlknur: Senin durup durup aniden yükselmen ne olacak ya kafayı yiyorsun iki saniyede.
Akın: Çevremde anime izleyen hiç kimse yok. İzleyip izleyip kendi başıma aşk yaşayınca içimde kalıyordu. Çok sevindim bir an. ÇPWÖSJCŞSĞWĞQMDJVÖDL BERABER İZLEMEMİZ YOK MU...
İlknur: ben buna cevap veremem
İlknur: yeni fark ediyorum, kardeşin mi var?
Akın: Duru'm var, evet. Beş yaşında prensesim. Bir görsen o kadar tatlı ki ağzını burnunu ısırmak istiyorum severken. Bir kendime bakıyorum, bir Duru'ya bakıyorum. Annem birimizi evlatlık almış olmalı diyorum. Duru'daki tatlılığın esamesi yok bende.
İlknur: Cami avlusundan alınan Akın şok...
Akın: üzülürdüm annemi çok seviyorum ÇWPWÇSLGMFKSŞAPAÇDLDÖSKS
İlknur yazıyor...
İlknur çevrim içi.
İlknur yazıyor...
Akın: Babamı iki sene önce kaybettim. Zamanla alışıyormuş insan. Sorun yok :)
İlknur: Çok üzüldüm... Başın sağ olsun Akın.
Akın: Eyvallah.
Akın: Annem çorba yapıp bırakmış, hastalığımı geçirir mi? Yarın okula gelip seni görmek istiyorum. O zaman iyileşirim çünkü.
İlknur: Sen böyle şeyler dedikçe ben ne yazmam gerektiğini bilmiyorum. Mal gibi ekranla bakışıyoruz. Donup kalıyorum.
Akın: Yok estağfurullah ne mallığı... Bir şey demene gerek yok ki. Benimle sohbet ediyor olman bile beni dünyanın en mutlu insanı yapmaya yetiyor. Hiçbir beklentim yok senden, baskı altında hissetme lütfen.
İlknur: Peki. Afiyet olsun sana, iyileşirsin bu arada :)
Akın: :)
Akın: İyi geceler...
(görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Çıkmazı | Texting
Teen Fiction0537: Bir hayalin gerçekleşecek olsa hangisi olsun isterdin? İlknur:? İlknur: Kimsin? 0537: Oha! 0537: Ben, 0537 yazıyor 0537 çevrim içi 0537 yazıyor 0537: Bana cevap vermezsin diye düşünmüştüm. Fazla heyecan yaptım, söyleyeceğim her şeyi unuttum. 0...