Τέσσερις μέρες αργότερα...
Νωρίς το πρωί, το καμπανάκι της εισόδου στο ραφείο ήχησε με το άνοιγμα της πόρτας, αναγγέλλοντας τον επόμενο πελάτη. Ο Κρις έσπρωξε απαλά τον Τζίνο για να μπει στο εσωτερικό του καταστήματος της δεσποινίς Ολέι. Το αγόρι έσερνε τα βήματα του μέχρι το ασφυκτικά γεμάτο σαλονάκι υποδοχής από φασαριόζες κυρίες, οι οποίες βλέποντας τον γοητευτικό άντρα με το παιδί, σώπασαν ταυτόχρονα, λες και κάποιος τις διέταξε αυστηρά.
- Δεν μου αρέσει να μου τσιμπάνε τα μάγουλα και να με πασπατεύουν, είπε με ένα θυμωμένο ύφος που ζάρωνε το γλυκό μουτράκι του.
Ο Κρις έσκυψε κοντά στο αυτί του και ψιθύρισε.
- Δεν μπορείς να κυκλοφορείς γυμνός μικρέ και πρέπει να σε μετρήσουν πριν ράψουν τα ρούχα σου, ώστε να σου κάνουν. Όσο για το πασπάτεμα να είσαι σίγουρος πως θα αλλάξεις γνώμη μεγαλώνοντας.
Μετά απεύθυνε έναν σύντομο χαιρετισμό προς τις κυρίες και τις δεσποσύνες.
- Καλημέρα σας...
Ένα χορωδιακό μουρμουρητό συνοδευόμενο από πλατιά χαμόγελα τόν υποδέχτηκε.
Επέλεξε να καθίσει στην μοναδική καρέκλα του σαλονιού υποδοχής και πήρε το αγόρι στα γόνατα του. Με το χέρι του χάιδεψε ανάλαφρα το κεφαλάκι του και κατόπιν προσπάθησε να στρώσει τις ατίθασες μπούκλες του.
Η δεσποινίς Ολέι πρόβαλε από μια πόρτα, που οδηγούσε σε έναν πολυγωνικό χώρο με καμαρίνια, όπου πρόβαραν οι πελάτες τα καινούρια τους ρούχα.
- Κύριε Κοχέιν ελάτε...
Ο Τζίνο έβγαλε ένα άναρχο επιφώνημα έκπληξης κοιτάζοντας τη δεσποινίς Ολέι. Η γεροντοκόρη μοδίστρα είχε μάλλον ένα ιδιαίτερο κεφάλι. Από νεαρή ηλικία είχε χάσει τα μαλλιά και τα φρύδια της. Φορούσε μια περούκα με παχύ ασημόξανθο μαλλί φτιαγμένο σε έναν ιδιαίτερο κότσο, που υψωνόταν σαν ημίψηλο καπέλο. Τα σχεδιασμένα με καλλυντικό καφέ μολύβι φρύδια της, έδιναν την εντύπωση ενός υπεροπτικού ύφους, το όποιο ήταν τελείως αντίθετο με την πραότητα του χαρακτήρα της. Σαν να μην έφταναν αυτά, ολόκληρο το πρόσωπό της θύμιζε ουράνιο τόξο. Κατακόκκινα χείλη, ροζ μάγουλα, πράσινη σκιά στα μάτια. Το ιδιαίτερο σύνολο συμπλήρωνε ένα πολύχρωμο λουλουδάτο φόρεμα.
Ο Κρις ανακουφισμένος που δεν θα έπρεπε να υποστεί την αναμονή μέσα σε γυναικεία οχλαγωγία και περίεργα βλέμματα, τήν ακολούθησε, κρατώντας τον Τζίνο σφικτά από το χέρι για να μην δραπετεύσει. Η δεσποινίς Ολέι κτύπησε διακριτικά μια πόρτα ενός καμαρινιού με το σύμβολο d και φώναξε ευγενικά,
YOU ARE READING
ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΙΡΟΚΟΣ
Historical FictionΡΟΜΑΝΤΙΚO ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΠΟΧΗΣ. ...Τις λαγόνες του σάρωναν κύματα έξαψης στη σκέψη της και μόνο. Ο φαλλός του σκληρός ασφυκτιούσε μέσα στο εφαρμοστό, δερμάτινο παντελόνι του. Ήθελε απεγνωσμένα να τον ανακουφίσει με το ερωτικό χάδι αυτής της όμορφης γυν...