ΚΕΦ 9

335 38 6
                                    

Η Λίλιαν βγήκε από την κεντρική πύλη της ναυτιλιακής εταιρίας των Κοχέιν και κατευθύνθηκε βιαστικά προς τον Σιρόκο. Ο Ματίς την είχε ενημερώσει πως ο καπετάνιος βρισκόταν στο καράβι του από τα ξημερώματα.

Ο άνθρωπος έχει δύναμη και κουράγιο σκέφτηκε. Η χθεσινή εκδήλωση και η δημοπρασία ήταν επιτυχημένη, αφού πουλήθηκαν περισσότεροι από τους μισούς πίνακες της έκθεσης, απασχολώντας ευχάριστα τους καλεσμένους μέχρι αργά τη νύχτα.
Ο Κρις είχε τηρήσει την υπόσχεση του και ενώ δεν αγόρασε κανέναν πίνακα, περίμενε μέχρι το τέλος της δημοπρασίας, χωρίς να εμφανίσει το παραμικρό ίχνος δυσαρέσκειας, ώστε να τη συνοδεύσει για άλλη μια φορά μέχρι την πόρτα του σπιτιού της.

Το ακριβό κόσμημα που φόρεσε στο χέρι της ήταν μια κίνηση που δεν μπόρεσε να ερμηνεύσει διαφορετικά από την εξήγηση που ο ίδιος έδωσε, ίσως γιατί την αισθανόταν αληθινή.

Οι φήμες τον αδικούσαν για τους τρόπους του. Ήταν υπερβολικά σοβαρός αλλά ευγενικός και τυπικός απέναντι στους περισσότερους που συνομίλησε. Αντιθέτως μαζί της ήταν γλυκομίλητος καθόλη τη διάρκεια της εκδήλωσης και ενίοτε τής χαμογελούσε. Η αλλαγή που προκαλούνταν στο πρόσωπο του όταν χαμογελούσε εγκάρδια την εξέπληξε. Πέρα από τη γοητεία και την εξωτική ομορφιά του, που αναδεικνυόταν στο έπακρο, έδειχνε προσιτός. Τόσο προσιτός που μόλις το αντιλήφθηκαν οι θαυμάστριες του έσπευσαν να διεκδικήσουν το ενδιαφέρον του και την προσοχή του απροκάλυπτα, δείχνοντας παντελή έλλειψη σεβασμού στην παρουσία της δίπλα του.

Παραδόξως την κρατούσε συνέχεια πλάι του. Η όλη συμπεριφορά του έκανε την Λουσία να ανασηκώνει το αριστερό της φρύδι κάθε τόσο με έμφαση και ενθουσιασμό. Η Λίλιαν πίστεψε ότι θα της απομείνει σπασμωδία στο τέλος. Η ίδια θεώρησε ότι την χρησιμοποιούσε σαν ασπίδα ενάντια στην πολιορκία που δεχόταν από τις νεαρές αριστοκράτισσες.
Η θεωρία της κατέρρευσε άδοξα δικαιώνοντας το ενθουσιώδες αεικίνητο αριστερό φρύδι της Λουσίας, όταν κατάλαβε ότι την αναζητούσε, τη μια και μοναδική φορά που απομακρύνθηκε από κοντά του, μετά από την άσχημη λογομαχία της με τον Δόραν και ενώ οι περισσότερες κυρίες και δεσποσύνες είχαν αποχωρήσει από το Αλεξάνδρειο. Το πρόσωπο της συννέφιασε. Αναρωτήθηκε αν είχε ακούσει το διάλογο τους.

Το παράφωνο κρώξιμο ενός γλάρου πάνω από το κεφάλι της, την έβγαλε από τις σκέψεις της.

Η ανάβαθρα που είχαν τοποθετήσει στον Σιρόκο ήταν η κατάλληλη για να την ανέβει μόνη της, με σχοινιά αριστερά δεξιά και ξύλινα σκαλοπάτια και αυτό την χαροποίησε περισσότερο από το φυσιολογικό. Αναρωτήθηκε εάν ο ίδιος είχε ζητήσει να αποσύρουν τα απλά σανίδια για λογαριασμό της, αλλά μια φωνή μέσα της επαναστάτησε για να χαμηλώσει τον πήχη του εγωισμού της.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΙΡΟΚΟΣWhere stories live. Discover now