*Författarens ord*
Hej mina älskade choklad kakor(say what?). Jag har kommit i fund med en sak, snart ska jag skriva det sista kapitlet. JAG VET, sorgligt. Men iallafall tre mer kapitel, lovar. Sedan kommer EVENTUELLT en annan bok, som handlar om....... NO, IM NOT GONNA TELL YOU😉 Iallafall mina älskade läsare, nu fortsätter boken❤️
*Eriks perspektiv*
Efter sex dagar, så började vi packa för hemresan. Vi skulle stanna till imon, och det kommer inte bli kul att åka här ifrån, men eventuellt att vi ska åka hit nästa år, så att det blir en tradition.-Pappa, var är mina nallar, skrek Theodor från sitt lilla rum.
-Jag har lagt dom i hallen, vid mammas och min stora väska.
Jag hörde Theodors fötter springa iväg, åååh han är så gullig.Vi packade allt, jag hjälpte Theodor att packa sina sista saker, sedan var det alldeles lugnt. Alla hade redan åkt hem, så det var bara vi kvar här i stugan.
När klockan var runt halv ett på eftermiddagen så var vi klara, så Katrine ställde sig och gjorde lite kött, potatis och sås.
-Pappa kan vi gå och bada, snäääääääääälla?? frågar Theodor.
-Inte innan du har ätit upp.
-Men jag är mätt, säger Theodor och skjuter ifrån sig tallriken.
-Nej, du ska äta upp en potatis och en köttbit, vare sig du vill eller inte.
Theodor såg surt på mig, men började skyffla i sig maten, och det var slut på ett nafs.-Nu är jag klar, kan jag få gå och bada nu då?
-Okej Theodor, du kan springa iväg, sa Katrine och klappade honom på kinden.
*Katrines perspektiv*
-Okej Theodor, du kan springa iväg, sa jag och klappade Theodor på kinden.
Theodor sprang till städ-rummet och hämtade sina badbyxor, och sedan satte han sig på trappan ute och väntade på mig och Erik att plocka bort tallrikarna från bordet.Nät vi var nere på stranden så slängde Erik och Theodor i havet, och jag satte mig i en solstol med en bok.
Vi var där en stund, men sedan gick dom upp och vi tog en fika.
-Vad vill du ha? Frågade jag Theodor.
-En glass, den med choklad och sånna nötter, sa Theodor.
-Du och jag kan dela på en brownie? Frågade Erik.
Jag beställde det, och två kaffe plus en Cola.
Vi sitter och fikar, och har det jättetrevligt.
Efter fikat går vi och badar lite till, och sedan går vi hem.
När vi kommer hem så hänger vi upp badkläderna, och sedan så går vi in och sätter på en film. Det blev Byggare Bob filmen, Theodors favorit.
Vi kollar på den, och äter lite godis såklart. Men vi kollar på filmen, och så är det dags att borsta tänderna. Jag och Theodor går och borstar tänderna, medan Erik går och bäddar theos säng.
När jag borstat tänderna så går jag och nanar Theodor. Han var så trött att han bara slängde sig i sängen och somnade på ett nafs.
Efter det går jag och Erik och kollar på film, idag blev det fifty shades och grey. Det var mycket sex, och sådant men den var jättebra faktist. När vi sett klart den så går vi och lägger oss.
-Imon åker vi då, säger jag med ett SAS face.
-Ja, men det ska bli lite skönt att komma hem till Sverige igen, eller hur? Frågar Erik och kittlar mig lite.
Jag skrattar och nickar samtidigt.
Den natten sov jag så gott, och när jag vaknade kändes det som om allt hade gått från "ÅHH, vill inte hem"
Till "JEJ, Sverige saknat det". Jag var väldigt taggad på att komma hem.
Vi vaknade runt halv sju på morgonen, av våran privata väckarklocka. Även kallad Theodor som står och bankar på dörren, och slutar inte dörren någon öppnat.
Men vi går upp, och så börjar vi klä på oss, och till slut så drar vi väskorna ut ur stugan och sätter oss i en taxi.
När vi kommer fram till flygplatsen så fixar vi biljetterna och lämnar in väskorna. Sedan går vi och handlar, köper lite saker hem och sedan lite godis till flyget. När vi handlat klart så var det dags att stiga på planet. När vi satt på planet så fick vi frukost, en fralla med ost och paprika, en juice, en liten yoghurt. Det var supergott. Efter det så åt vi lite godis, en gott och blandat sur påse och sedan varsin twix. Plus varsin Cola. Det var så gött. Vi hade tv-skärmar så Theodor kollade på sina program, och jag kollade på mina och samma med Erik.
Men vi åkte, i kanske tre fyra timmar, och sedan var vi framme. Då steg vi av, och sedan åkte vi hem. När vi kom hem, ja vad gjorde vi då? Jo, vi packade upp och sedan så somnade vi. Vi var så himla himla trötta så att vi somnade. Det var nog för att vi vart uppe så tidigt(det är tidigt för oss). Men ja, vi gick och la oss, och så somnade vi vid kanske halv åtta. Theodor somnade tidigare, men han somnar alltid tidigt.
När jag somnade, så drömde jag om när Theodor växer upp, börjar skolan, får sin första flickvän, sitt första sommarjobb, går ut skolan, flyttar hemifrån. Alltså jag gick från att knappt tänka på vilken lägenhet jag skulle ha, till att få en familj, en så söt liten kille, mitt liv. MITT ALLT, min älskade Theodor. Vad mer kan man önska sig, jag är gift, har en lägenhet, och har en son som jag älskar mer än livet. Jag älskar, älskas. Vad mer kan jag önska mig.*Författarens ord*
Ja, som ni kanske märker så har jag aldrig åkt flygplan. Så jag vet inget om detta. Men hoppas att ni tycker om detta kapitel så hörs vi.
Glöm inte Kommentera, rösta tipsa och följa så hörs vi. Hejdå ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
I love you
Teen FictionJag vet hur det känns när man är stört kär. Tro mig, att man kan sitta och tänka på hen i timmar. Jag heter Katrine och är 16 år. I Det finns en kille som är två år äldre än mig som heter Erik. För kanske två år sedan har jag varit stört kär i hono...