*4veckor senare* Katrines perspektiv*
Idag är det dan-Före-doppardan. Alltså 23:de december. På julafton ska vi åka till mamma och pappa, och fira jul där. Eriks föräldrar och mina föräldrar är vänner sedan innan. Så dom skulle också komma.
Idag skulle jag och Erik köpa de sista julklapparna. Så därför är Theodor hos Eriks föräldrar.
Vi stack till köpcentrumet och börj på leksaksaffären.
-Ska vi köpa till Theo först då eller? Frågade Erik.
-Japp, skulle vi kunna köpa till mina kusiner. Dom fyller sex, tio och tretton.
-Japp. Är det tjejer eller killar?
-Bara tjejer. Men en av dom leker med bilar, inte intresserad av smink, kläder och skönhet som dom andra var i typ 2:års åldern. Det är Milla, hon som är sex.
-Okej. Då kan vi leta till henne efter Theodor.Vi gick runt och kikade lite, sedan hade vi hittat tre bilar, ett DUPLOlego i form av en bondgård, en nalle där det står "jag älskar dig" till Theo. Sedan till Milla hittade vi en serie med bilar, en bok med bilar, en affisch med bilar.
Efter leksaksaffären så skulle vi gå skilda vägar, för att jag skulle köpa en sak till Erik, och han en sak till mig.Jag visste att Erik ville se den nya "Paranormal Activity" filmen. Så jag gick till en affär där dom säljer presentkort och köpte ett presentkort till honom och tre vän. Tänkte att han och Johan, Henry och Harry skulle kunna gå tillsammans.
Efter det gick jag till en affär som säljer massa kändis saker. Som T.ex 1D papper, Yohio kuddar mm. Jag vet att Kristina, som fyller tio och Hanna, som kallas Archie, Som ska fylla 13 älskar 5SOS så dom ska få lite affischer, ett sänglakan och kudde med dom på. Även varsin bok om dom.
När jag handlat klart till dom så hade inte Erik handlat klart så då gick jag oh hämtade mammas och pappas klapp. Det är nämligen så att mamma och pappa har varit ihop i 5 år nu. Dom gjorde slut ett tag men sedan blev dom ihop igen. Dom ska få en tavla på mig, Erik, Kristian och Theodor. Vi tog det för kanske 3 veckor sedan och det har kommit nu.
Jag är så glad att mamma och pappa har godkänt Erik. Och att dom är så glada i Theodor. Jag var rädd att dom inte skulle tycka om det eftersom vi var ihop i typ 3 veckor när jag fick reda på att jag ar gravid.När jag hade hämtat mammas och pappas present så var Erik klar så vi satte oss på ett fik för att äta lite.
-Hej, jag kommer att vara eran servitris idag, jag heter Louis. Vad vill ni ha?
-Tvp kaffe, sedan nummer tjugotvå(en räkmacka) och en tjugofemma(en ost, skink och räkmacka).
-Japp .Denna vibrerar när ni kan hämta eran mat.När vi hämtat våran mat så skulle vi börja prata om vårat bröllop.
-Jag vill ha ett drömbröllop. Med mina närmaste, en fin klänning och i Mormors stuga i Grekland, sa jag.
-Jag tycker att det skulle vara skit mysigt. Men har vi råd att göra allt detta. Jag menar, det kostar ju skjortan att nästan bara tänka på det.
-Vi har jue inte bråttom. så vi kan ju spara till det. Kanske till nästa sommar, eller höst. Vi har ju ca 3000 i spar nu. För att vi precis sparat.
-Japp. Men nu måste vi skynda oss. Jag vill ha en liten uppesittarkväll med er idag, sa Erik.Efter shoppingen så åkte vi till Eriks föräldrar och åt middag. Vi var lite mätta men vi åt ändå
Vi satt och pratade en lång stund, men vid halv sex började Theodor bli trött så vi började dra oss hemåt.
Innan vi körde hem åkte vi och handlade lite mat. Bland annat korv, gröt, köttbullar, senap, ost och sådant som ör bra att ha hemma vid jul.Nör vi kom hem gjorde vi iordning lite gröt, som vi sedan gjorde till risallamallta. Sedan satte vi oss i vardagsrummet och kollade på bingolotto.
Men när Theodor hade smetat ut all sin gröt över sig så började han gråta för att han var trött. Då gick jag och tvättade av honom, bytte på honom till pyjamas, sedan la honom ner i sin säng. Stoppade om honom och pussade honom på huvudet och sa "Jag älskar dig". Han bara log tillbaka.När jag kom ut i vardagsrummet sov Erik med. Det roliga var att han också hade risallamallta runt munnen, så jag tog en trasa, torkade han runt munnen, hämtade hans pyjamas, sedan klädde av honom. Men jag klädde inte på honom igen, för att Erik hade bara lurat mig. Efter jag klätt av honom så slet han qv mig min tröja, sedan kittlade mig, kysste mig och klädde av mig.
När vi var klara duschade jag, sedan la jag Theodors och våra julklappar under granen, sedan gick jag och la mig.
När jag kom in sov Erik redan. Han sover så sött.
-Jag älskar dig, sa jag till Erik.
-Jag älskar dig med.
Den natten sov jag som en stock. Har aldrig sovit så gott tror jag.Jag drömde om Theodor, när han blir äldre. Han kommer gilla att köra små bilar, vara en tjejtjusare (stav) och han kommer vara så smart. Men hur han än blir kommer jag älska honom. Det kan jag lova er.
*Författarens ord*
Jag skulle lägga upp detta igår, men det krånglade med en sak. Allt raderades, så jag fick skriva om allt igen. Hoppas ni inte blir sura. Jag ber om ursäkt för alla mina stavfel. Men jag har typ tappat svenska kunskaperna, Wehej.
Nåja, Hoppas ni gillade detta kapitel, skriv det i kommentarerna så jag vet. Är det något jag ska ändra på tycker ni? Ni får säga det isåfall. Om ni har frågor så får ni gärna fråga mig dom så lovar jag att svara. Eller ni kanske bara vill säga något, det går också bra.
Glöm inte kommentera, rösta tipsa och följa så hörs vi. Hejdå❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love you
Genç KurguJag vet hur det känns när man är stört kär. Tro mig, att man kan sitta och tänka på hen i timmar. Jag heter Katrine och är 16 år. I Det finns en kille som är två år äldre än mig som heter Erik. För kanske två år sedan har jag varit stört kär i hono...