*Eriks Perspektiv*
Johan hade sagt att Katrine, mitt livs kärlek, skulle bada idag så då bestämde jag att jag också skulle bada. Men jag badade inte själv så jag gick med killarna.
"Ehj, Erik, kommer du eller. Annars kanske damerna försvinner", säger min kompis Henrik med en sarkastisk röst.
"Sluta Henrik, jag går inte och badar för att katrine ska bada. Jag ska bada för att jag vill umgås med mina kompisar. Och det är väll inte helt fel, eller?"
"Okej, vi säger så" säger Harry som precis kom.
När vi kommer till badhuset står Elisa där och (vad vi antar) väntar på Kristine. Men vi går in och jag går In i hopp om att Elisa inte säger något till Kristine. För då kan hon säga att hon inte vill komma.
Vi gick in och bytte om och duschade. Då fick jag den här kommentaren av Harry.
"Tänk, om du skulle bli ihop med Kristine, skulle hon få ett bra paket, om du förstår vad jag menar.
" Och sånt kollar du på, Jävla snuskgubbe Harry.
Vi går in och vi ser Katrine direkt. Med sitt fina ljusbruna hår och sina fina kurvor. Jag tycker hon är sjukt söt.
Men om jag va modigare skulle jag bjuda ut henne men det vågar jag inte.
Fan mitt lilla lilla självförtroende.Efter badet gick jag och åt pizza och då såg jag Katrine och Elisa sitta där och kolla lite på mig. Men jag åt och det var jättegott. Det gör ju inget att man har ngn att kolla på när man äter.
Efter maten skulle Katrine och Elisa gå på bio. Och såklart förföljde jag dom.
Den var ganska bra. Det var en romantisk film och det var typ alla i biosalongen som grät.
Men efter bion gick jag hem och grät, för att jag är så kär och inte kan göra något. Är säker på att hon inte är kär i mig. Jag menar vem vill ha mig. Kan ju lika gärna dö.-Författarens ord
Jag funderar på att låta dom gå på sin första dejt nästa kapitel. Eller går det för fort. Ni får säga vad ni tycker? Och jag vill bara tacka för ca 50 läsningar. Tack så jättemycket. Love you guys/girls.
YOU ARE READING
I love you
Teen FictionJag vet hur det känns när man är stört kär. Tro mig, att man kan sitta och tänka på hen i timmar. Jag heter Katrine och är 16 år. I Det finns en kille som är två år äldre än mig som heter Erik. För kanske två år sedan har jag varit stört kär i hono...