*Författarens ord*
Nu är det dags för bröllop igen, förlåt om det blir enformigt men så får det bli nu. Love you all guys.*Eriks perspektiv*
PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP PIP.
Klockan är halv tre på morgonen och vi ska till GREKLAND. Whop Whop.
Jag går upp, och tar på mig. Sedan väcker jag Katrine och Theodor.
Då byter alla om till mys kläder, alltså typ korta mys shorts och ett linne, och Theodor har på sig ett par shorts och en t-shirt. Men alla har med sig en jacka.Vi packade in allt igår, så allt är färdigpackat. Jag Messar till mamma, Elisa och Zoe att vi är påväg mot Arlanda. Vi alla skulle mötas där.
Vi kommer fram, och möter alla där. Zoe var överlycklig att vi skulle ha bröllopet i Grekland och vi också reda på att hennes stuga och våran stuga ligger nästan grannar.
När vi satt på planet så fick vi lite mat, eller frukost. Det var macka och youghurt plus juice.
Vi kom fram och så satte vi fart mot stugan.
När vi kom fram var det lika vackert som för fem år sedan(vilket var när jag var 15 år). Det blåa havet, dom vita husen och de vackra träden. Och den goda Fisken.
Vi satte oss i stugan, och bara kollade. Det är ganska stort, med vita väggar, och svart-gråa möbler. Det finns fem sovrum, två stora rum, två mittemellan och ett mindre rum. I ett av de mindre små rummen skulle Teodor bo i. Hans kusin(Katrines brors son) Kalle skulle sova i det minsta rummet och Mina föräldrar i ett av de mellersta rummet. Katrines föräldrar sover i ett av de större rummen, vi i ett sovrum och kristopher och hans kille i källaren.
Elisas förädlar och Elisa, hennes barn och Johan sover i varsin mini stuga.
Zoe och hennes familj skulle bo i deras stuga.Iallafall så plockade vi upp, gjorde så att alla fick ett rum att sova i, och sedan var det dags att börja förbereda inför bröllopet.
*Författarens ord*
Okej, ett MINI kapitel men det är iallafall så att ni som faktist gillar min bok får ngt att läsa, men aja, jag lät nästan som en "bra författare". Det är jag inte, men men. Kan iallafall drömma. 😊
Glöm inte kommentera, rösta tipsa och följa så hörs vi. Hejdå❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
I love you
Fiksi RemajaJag vet hur det känns när man är stört kär. Tro mig, att man kan sitta och tänka på hen i timmar. Jag heter Katrine och är 16 år. I Det finns en kille som är två år äldre än mig som heter Erik. För kanske två år sedan har jag varit stört kär i hono...