🔸Pt.1

5K 387 54
                                    

ဧည့်ခန်းထဲမှဖုန်းမြည်သံကြောင့် ကင်ဂျီအာတယောက် သောက်လက်စကော်ဖီခွက်ကို စားပွဲတင်ထားခဲ့ပြီး ဖုန်းလာကိုင်လိုက်တယ်.. ဖုန်းနံပါတ်ကြောင့် စိတ်ပျက်သဖွယ်ဖြစ်မိပြီးမှ ဖုန်းကိုင်လိုက်တော့တယ်..

"ဟုတ်ကဲ့ပါ.. ကျွန်မသမီးလေးကိုမပြောရသေးလို့ပါ အချိန်လေးနည်းနည်းတော့ပေးပါနော်.."

"ဒီဘက်ကပြောတာကို ကျွန်မနားလည်ပါတယ်.. ကျွန်မတို့ကင်မ်မျိုးရိုးကလည်း ရှေးလူကြီးရဲ့ကတိကိုဖျက်ဖို့ အစီအစဉ်မရှိပါဘူး.. ခဏလောက်တော့စောင့်ပေးပါ"

"ဟုတ်ကဲ့.. ကျွန်မပြန်ဆက်သွယ်လိုက်ပါ့မယ်.."

"ဟင်း..မ်းး"

ဖုန်းချအပြီး မနက်စာစားပွဲကိုပြန်ရောက်တော့ ဘာမှစားချင်စိတ်မရှိတော့သလို စိတ်ဓာတ်ကျစွာ သက်ပြင်းချလိုက်မိတယ်.. ထိုအခါ သမီးဖြစ်သူကင်မ်ဒါယွန်းမှ..

"အမေဘယ်သူ့ဆီကဖုန်းလဲ.. ဘာဖြစ်လို့လဲ.. ပြဿနာတခုခုရှိလို့လား.."

"ပြဿနာဆိုတာမျိုးတော့ မဟုတ်ပါဘူး.... ဒါပေမဲ့လည်း သမီးလက်ခံဖို့လိုသေးတယ်.. သမီးအမေပြာတာ လက်ခံမယ်မယ့်လား"

"ဘာပြောမှာမို့လို့လဲဟင်.."

"သမီး အမေသဘောတူတဲ့သူနဲ့လက်ထပ်ရမယ်~"

"အမေ..!! သမီးမှာချစ်သူရှိတယ်လ​ေ အမေကမသိလို့လား.. ဟင့်~ လက်မထပ်ဘူး.."

"မငိုပါနဲ့ သမီးရယ်..အမေအခုလိုပြောတယ်ဆိုတာကလည်း အကြောင်းအရင်းရှိလို့ပါ.."

"မသိဘူးနော်.. သမီးက ကိုကြီးကလွဲရင်ဘယ်သူ့ကိုမှလက်မထပ်ဘူး"

"အမေပြောတာတော့ ဆုံးအောင်နားထောင်ပေးနော်.."

"ဟုတ်.."

"သမီးအဘိုးနဲ့ ဂျွန်မျိုးရိုးဘက်ကအဘိုးနဲ့က အရင်ကတည်းက ကတိကဝတ်ထားခဲ့ကြတာလေ.. လက်စွပ်လေးတွေကို သက်သေတည်ပြီးတော့ပေါ့.. သမီးအဖေပြောပြဖူးလို့ အမေနည်းနည်းပါးပါးသိထားပေမဲ့ အခုတော့အကောင်အထည်ဖော်ဖို့ဖြစ်လာခဲ့ပြီ.. အဲ့ဒါ​ကြောင့်အမေ့ကိုဆက်သွယ်လာတာ.."

"ငြင်းလိုက်လို့ရတယ်မယ့်လား အမေ"

"မရဘူးသမီးရဲ့... ဂျွန်မျိုးရိုးက ကတိတွေကိုတန်ဖိုးထားပြီး ရှေးရိုးစွဲပုံစံမျိုးတွေ.. သူတို့ဘက်မှာသက်သေလက်စွပ်လေးရှိတာကြောင့် ငြင်းလို့မရဘူး.."

𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖬𝗒 𝖣𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗒 [✔]Where stories live. Discover now