Jamie álmosan kinyitotta szemét és megdörzsölve azt, felült az ágyban és hátra fordítva fejét, engem pásztázott, ahogy a reggeli nap sugarai besütöttek a függönyök között. A takaró alól kilógó fenekemet és lábaimat bámulta, ahogy végig sütött rajta a sejtelmes, reggeli meleg fény. Kezét végig húzta lábamon, amire ébredezni kezdtem. Végig simított combomon, majd derekamon és ott tartva kezét, mosolyára ébredtem. Lassan kinyitottam szemem és szerelmes mosollyal bámultam rá. Imádtam reggeli kócos haját, a párna ráncait arcán és az illatát, ami szinte méz édes volt ilyenkor. Ilyen lehet az igazi szerelem. Felé nyújtottam kezeimet, mire ő visszabújt mellém az ágyba. Selymes bőröm simogatta és teljesen magunkra húzva a takarót, csókolgatott, mire én nevetni kezdtem.
- Jó reggelt! – mondta reggeli, mély hangján két csókja között. Megfogtam kezemmel arcát és megcsókoltam.
- Jó reggelt! – magamhoz húztam meztelen testét és hátára fordítva rámásztam. A takaró lassan lecsúszott hátamról és Jamie melleimet bámulta. Mosolyogva néztem rá és nagyot nyújtóztam, hogy még jobb látványba részesítsem. Ujjaival hasamat simogatta, én mellkasán végig húztam kezeim és félmosollyal néztem rá.
- Hogy aludtál? – kérdezte mosolyogva, de kevéssé érdekelte a válasz, miközben meztelenül ültem rajta.
- Rólad álmodtam. – mondtam neki huncut mosollyal. Ez mindjárt jobban kezdte érdekelni és felhúzta szemöldökét. – Elég jó munkát végeztél. – Ujjamat számhoz érintettem és vigyorogtam rá. Kezeit végig húzta derekamon és érdeklődve nézett szemembe.
- Mesélj róla. – mondta én pedig nevetni kezdtem.
- Mondjuk úgy, mindent megtettél, hogy nagyon jól érezzem magam. – nevettem. – Ujjal is nyelvvel is... azzal is. – nevetni kezdtem és Jamie fenekembe markolt. – Túl jó voltál még álmomban is. - Jamie maga alá fordított hirtelen, én nevetni kezdtem úgy meglepődtem hirtelen. Csókolgatni kezdte nyakamat és ujjai elindultak lefelé. Lépegetett velük végig hasamon, majd ágyékomon és lábaim között lágyan simogatni kezdett.
- Valami ilyesmi volt? – kérdezte suttogva. Nagyot sóhajtottam és mosolyogva, csukott szemmel bólogattam. Jamie érezte, hogy már nedves vagyok és halkan kuncogni kezdett. – Ez az álmod miatt, vagy ennyire jó vagyok?
- Kicsit mindkettő. – mondtam vigyorogva. Jamie lágyan ajkaimat csókolgatta és harapdálta, miközben ujjaival a mennybe juttatott. Pár perc után, már kapkodtam a levegőt és éreztem, hogy nem sok választ el, hogy a csúcsra juttasson. Egyszer csak csörögni kezdett Jamie telefonja és lassítani kezdett ujjai mozgásán. – Úristen, abba ne hagyd most! – kiabáltam nevetve. Jamie folytatta röhögve, amit addig csinált, én pedig nem hagytam kizökkenteni magam egy pillanatra sem. Fülcimpámba harapott, amitől én azonnal elélveztem és nyögve hátába kapaszkodtam. Jamie ördögi mosollyal nézett rám és csókolgatta ajkaimat. Lihegve feküdtem az ágyon, majd lassan felkelt és felvette a még mindig csörgő telefont. Mikor magamhoz tértem felé fordultam és úgy döntöttem, kicsit elterelem a figyelmét. Simogatni kezdtem testemet, közben ajkamba harapva néztem rá. Jamie alig tudott válaszolni a telefonálónak, mert egyfolytában nevetett és zavarban volt. Arcától nekem is nevetnem kellett egy idő után, mert Jamie elég kellemetlenül érezte magát abban a percben. Mikor letette a telefont rám nézett.
- Ezért tudod, mit kapsz most? – megvontam vállam és önelégült mosollyal néztem rá. – Nem fogsz így vigyorogni majd. – mondta bólogatva, de közben nevetett. Felültem az ágyon és szétraktam előtte lábaim.
- Csak fenyegetőzöl, vagy csinálni is fogsz valamit? – kérdeztem tőle pimaszul. Jamie álla leesett, de azonnal nekem esett és csókolgatva maga alá gyűrt az ágyon. Vadul szeretkeztünk és minden pillanata olyan izgató volt, hogy alig bírtam magammal. Fürdeni mentem utána és leültem a konyhába kávézni. Jamie reggelit csinált, közben olvasta a híreket a telefonján.
- Egyébként a menedzser, akivel beszéltem telefonon, meghívott a Music Awards-ra. – ránéztem büszkén mosolyogva.
- Komolyan?
- Igen, és szeretném, ha elkísérnél rá. Persze, ha szeretnél.
- Hogyne szeretnék, persze hogy elmegyek veled. – ugrottam nyakába. – Annyira büszke vagyok rád! – csókolgattam végig egész arcát. Jamie nevetett és magához ölelt. Az esemény a hétvégén volt, ezért már csak pár nap volt addig és nekem kellett választanom magamnak egy alkalomhoz illő ruhát. Aznap el is mentem körül nézni és találtam is egy gyönyörű fekete tüll szoknyás ruhát, ami illett eléggé Jamie-hez. Nagyon izgatott voltam, mert még soha nem jártam ilyen rendezvényen.
Mikor eljött a várva várt hétvége, Jamie lement a kocsihoz, én még megigazítottam a sminkem és utána mentem. Beültem mellé a kocsiba, ő csak nézett rám nagy szemekkel.
- Valami baj van? – kérdeztem.
- Annyira gyönyörű vagy. – mondta mosolyogva, amibe belepirultam. Megsimogattam arcát és megpusziltam.
- Te is nagyon jól nézel ki. – mondtam és elindultunk. Mikor odaértünk, rengeteg fotós volt körülöttünk és Jamie meglátta a bandát, akikhez odarohant és köszönt nekik. Bemutatott engem is és lassan elkezdődött a díjkiosztó. Nagyon jó műsor volt és boldog voltam, ahogy Jamie arcát néztem, mennyire örült sikerének ő is. Büszke voltam rá és kezemet az övére téve mosolyogtam rá. Mikor vége lett, kézen fogott és elvitt egy helyre, amire azt mondta meglepetés lesz. Alig vártam, hogy odaérjünk és mikor kiszálltam a kocsiból, megláttam, hogy egy csodás parkba vitt. Besétáltunk és közben végig nézelődött mintha keresne valamit. Egyszer csak megállt velem szemben és arra kért, csukjam be a szemem. Mentünk még egy keveset, majd megállított és megfogta kezeimet.
- Jól van, kinyithatod. – mondta bársonyos hangján és mikor kinyitottam szemem, egy gyönyörű kert tárult elém, ami tele volt virágokkal és sok pici világító fénnyel. Elakadt a lélegzetem. Jamie elindult előttem és besétált a kertbe. Egyszer csak a sok világító pont elkezdett felszállni és rájöttem, hogy ez rengeteg szentjános bogár. Álltam közöttük és csodáltam, ahogy repülnek fel közöttünk. Hihetetlen látvány volt. Jamie az arcom nézte mosolyogva, miközben én bámultam körbe és tátott szájjal, szóhoz sem jutottam. Megfogta kezem és magához húzott. Lágyan megcsókolt, közben végig mosolygott rám.
- Honnan tudtál erről? – kérdeztem áhítattal.
- Meg vannak a forrásaim. – kacsintott rám.
- Bár előbb megmutattad volna ezt, csodálatos. – néztem körbe, míg az összes bogár elszállt. Jamie megfogta kezem és elindultunk visszafelé. Lassan sétáltunk és beszélgettünk, míg a kocsihoz nem értünk. Hazamentünk és szinte egész éjjel szeretkeztünk. Minden nap elteltével, csak egyre erősebb lett iránta érzett szerelmem, minden napot úgy éltünk meg, mintha nem lenne holnap. Talán ettől volt igazán csodálatos.
Lassan beköszöntött a tél és közeledett a Karácsony. Idén is közös karácsonyt terveztünk Sarah-val és John-nal, ezért megbeszéltük, hogy nálunk fogjuk megtartani. Az utóbbi napokban valamiért furcsán éreztem magam, de nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget. Egyik este, mire Jamie hazaért, a vacsora már az asztalon várta és lágy zene szólt a háttérben. Beszélgettünk vacsora közben, mi is legyen pontosan karácsonykor, majd mikor már befejeztük mind a ketten, egyszer csak megszólalt a közös dalunk, amire először táncoltunk és jöttünk rá, hogy összetartozunk. Josh Rouse - Flight Attendant. Egymásra néztünk és elmosolyodtam. Jamie felállt az asztaltól és a kezét nyújtotta felém. Megfogtam kezét és felállva az asztaltól, hozzásimulva táncolni kezdtünk. Ugyan olyan lágyan ért hozzám, mint akkor. A zene és érintése, felhozott bennem minden akkori emléket. Melegség töltötte meg szívem és lehunyva szemeim ringatóztam vele a dal ritmusára. Hátamat simogatta és ujjainkat összekulcsolva táncoltunk. Majd ledöntött, mint akkor és mikor visszahúzott magához, megcsókolt. Percekig csókolóztunk és szívem hevesen vert. Olyan pillanat volt ez, amit csodálatos volt vele ennyi idő után újra élni és soha nem fogom elfelejteni. Életem minden pillanatát vele akartam megélni a végéig és minden egyes nap vele akartam csak táncolni, amíg csak a lábamon tudok állni.
BẠN ĐANG ĐỌC
Amikor betáncoltál a szívembe... Jamie
Lãng mạnEgy romantikus, szerelmes történet, erotikával és izgalommal. Julie, egy újságíró, aki New York-ban él. Hirtelen életébe csöppen Jamie, aki a szerelmet is elhozza Julie számára. Ha érdekel közös utazásuk, kukkants be.