14. Fejezet +18

377 8 0
                                    


Másnap Jamie-nek úgy alakult, hogy egész nap dolgoznia kellett, ezért egyedül a nyakamba vettem Los Angeles-t. Rengeteg képet küldtem Sarah-nak és csodáltam ezt a várost. Olyan volt, mint amilyennek megálmodtam és úgy éreztem itt új, közös életet tudok kezdeni Jamie-vel, minden rosszat hátra hagyva. Annyit sétáltam aznap, hogy mikor elfáradva hazaértem, csak lerogytam a kanapéra és mivel Jamie még nem volt otthon, dobtam neki egy üzenetet. „Mikor jössz? Hiányzol!" Azonnal jött is rá a válasz. „Sokáig kell maradnom lehet, csak éjjel jövök meg. Ne aggódj, szeretlek!" Úgy döntöttem, veszek egy forró fürdőt és nézek valami jó filmet. Bekapcsoltam a tv-t és pont az egyik kedvenc filmem ment benne. Szerettem a romantikus filmeket, főleg mikor kiteljesedett a történet a végére. Épp egy elég intim jelenetnél tartottam, mikor eszembe jutott Jamie. Úgy döntöttem, ha már nincs itt, élvezem kicsit a magam társaságát. Írtam neki egy üzenetet, gondoltam játszok vele kicsit, ha már nincs velem. „Ha nem jössz haza, akkor sajnos magamat kell kielégítenem. Mert nagyon be vagyok indulva." Izgulni kezdtem, milyen választ fogok kapni. Mikor pittyent a telefonom, azonnal megnyitottam. „Kérlek, ne csinál ezt!" Ez bejött, gondoltam magamban. Küldtem is a következőt és elindult a játék.

„Annyira nedves leszek attól, ha rád gondolok, hogy alig bírok magammal."

„Úristen, el akarok menni innen! Látni akarom, ahogy meztelenül fekszel az ágyon és magadat kényezteted."

„Akkor ahhoz mit szólnál, ha tudnád mit csinálok éppen."

„Kérlek, mond el!"

„Simogatom magam és te nem tudsz tenni semmit." – nevetni kezdtem, mert ez már kezdett elég izgalmas lenni.

„Sajnálom, de be kell fejezned ezt most egyedül, nem tudok eljönni. De ha ez segít, végig rád fogok gondolni és arra, ahogy magaddal játszol."

Nagyon izgatott lettem ettől a kis játéktól főleg, hogy Jamie mindig nyitott volt bármi ilyenre. Letettem a telefonom és úgy döntöttem, tényleg a tettek mezejére lépek. Feltettem egy kis zenét, besötétítettem és egy szexi fehérnemű társaságában elterültem az ágyon. Próbáltam látni magam előtt, ahogy Jamie belép a szobába, odalép hozzám és hozzám ér. Kezemmel elkezdtem magam simogatni, majd haladtam egyre lejjebb. Mikor lábaim közé ért a kezem, először bugyin keresztül kezdtem masszírozni magam, majd mikor ez már kevésnek bizonyult, lerántottam magamról a textilt és simogatni kezdtem meztelen puncimat. Jamie sokkal jobb munkát végzett, ami meglepő volt számomra. Olyan volt, mintha ezerszer jobban ismerné a saját testemet, mint én. Fejemet a párnába temetve, csukott szemmel élveztem saját érintéseimet és közben próbáltam elképzelni, ahogy Jamie ujjai érnek csiklómhoz és hatolnak mélyen belém. Mikor már kezdtem eléggé belemerülni a dologba, úgy éreztem mintha valaki figyelne. Felnéztem és megláttam, ahogy kiéhezett tekintettel az ajtóban áll. Felugrottam az ágyon és kuncogni kezdtem.

- Látom megfogadtad a tanácsom. – mondta Jamie, huncut mosollyal.

- Hát nélküled nem az igazi. - mondtam és zavartan mosolyogtam rá. 

- Nagyon remélem, hogy rám gondoltál közben, mert úgy láttam eléggé élvezted. – mondta és lassan elindult felém.

- Hát magamnak közel sem olyan, mint amikor a te ujjaid vannak bennem. És igen, egyértelműen rád gondoltam. Mert annyira megvadítasz, hogy egy napot sem bírok ki nélküled. – Feltérdeltem az ágyon és Jamie elém állt az ágy végében. Lehajolt és megcsókolt.

- És ha most azt mondanám, fejezd be magadnak, én pedig végig nézem? – suttogta két csók között, majd rám vigyorgott.

- A feléig nem bírnád csak nézni. Látom rajtad, hogy már most alig bírod ki. – mondtam neki mosolyogva és kezemmel nadrágjában álló férfiasságát kezdtem simogatni. Jamie elnevette magát és hátrébb lépett.

Amikor betáncoltál a szívembe... JamieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin