28. Fejezet +18

255 7 0
                                    


Reggel mosolyogva ébredtem, ezután az éjszaka után. Jamie mellettem szuszogott még, én pedig csak mosolyogva néztem. Csókot nyomtam az arcára és felhúzva selyem köntösöm az ágy szélén ültem. Jamie közben mögém mászott halkan és elkapva derekam visszahúzott az ágyba. Hatalmasat sikítottam és nevetni kezdtem.

- Azt hittem alszol. – kiabáltam neki. Magához húzott és forró testével ölelt szorosan. Csókolgatni kezdett és mosolyogva, csukott szemmel simogatta bőrömet.

- Olyan selymes a bőröd, mint a bársony. – suttogta. Fenekembe markolt köntösöm alatt és felszisszent közbe vigyorogva. – Imádom a feneked. – Azt hittem elájulok tőle. Puha ujjait végig húzta derekamon és oldalamon, közbe finoman csókolgatta ajkaimat. Már ettől olyan nedves lettem, hogy alig bírtam magammal. Annyira jól csinálta, végig az járt a fejembe, hogy ilyen jó ebben. – Mi lenne, ha reggeli kávé helyett más ébresztőt kapnál tőlem? – kérdezte két csók között. Elmosolyodtam és visszacsókoltam.

- Győzz meg! Túl jó kávét csinálsz. – mondtam neki sejtelmesen. Jamie elfogadta a kihívást és hajamba túrva ujjaival copfba fogta és hátra húzva fejemet, nyakamat kezdte csókolgatni. A kislábujjamig bele remegtem és lihegve kuncogni kezdtem. Jamie a takaró alatt kikötötte köntösöm, kezét alatta mellemre csúsztatta és lágyan belemarkolt. Alsó ajkamba harapva élveztem érintését ő pedig szétnyitva rajtam a textilt nyelvével mellbimbómat kezdte izgatni. Körbe-körbe járt nyelve mellbimbóm körül, én kezeimet fejem felett összekulcsoltam és gyorsabban kezdtem lihegni. Jamie kezeit mellemet tartotta, csókjaival viszont lejjebb indult felfedező útra hasam felé. Ujjait húzta végig hasamon és csiklandozni kezdte lágyan oldalam. Köldökömnél nyelvével köröket írt le és haladt lejjebb ágyékom felé. Izzott egész testem érintése alatt és csípőmet megemelve jeleztem neki, hogy bármit tehet velem, az övé vagyok. Csókokkal halmozta el combjaimat és elkezdte rólam lehúzni csipke bugyimat. Lassan húzta végig bőrömön, közben végig nézte meztelen testem és ajkába harapva, lábaim közé mászott és combjaimat vállára téve nyelvével csiklóm kezdte izgatni. Nyelve lassan mozgott és közben szívogatta csiklómat. Ajkamba harapva nyögtem és fejemet a párnába nyomtam. Ujjait elkezdte lassan belém nyomni és lábaimat megfeszítve élveztem. Éreztem, ahogy a melegség szétárad bennem és hangosan nyögve félig felemelve felsőtestem, elélveztem. Visszazuhantam az ágyra és csak lihegtem, mint aki lefutott egy maratont. Jamie fölém mászott és megcsókolt.

- Na, jobb volt, mint a kávém? – kérdezte vigyorogva. Csak nevetni tudtam ezen, képtelen voltam megszólalni. Mélyen szemébe néztem és magamhoz húztam.

- Nagyon rossz vagy. – mondtam alsó ajkamba harapva.

- Rossz?? Nekem nem úgy tűnt. – mondta huncut mosollyal arcán. Magam alá fordítottam és ráültem. Simogatni kezdtem mellkasát és ördögi vigyorral az arcomon néztem őt. – Mi jár a kis fejedben? – kérdezte. Lehajoltam hozzá és fülébe suttogtam.

- Az, hogy most ki foglak végezni ezért. – Jamie szava elakadt és mire szólni tudott volna bármit, kezemmel már meg is fogtam farkát és pár húzás után, magamba irányítottam. Lassan hagytam, ahogy egyre mélyebbre került bennem és közben halkan nyögtem vigyorogva, hogy még jobban megnehezítsem a dolgát. Jamie hatalmasat fújt és nevetve fejét a párnára tette.

- Te nem vicceltél. – mondta röhögve, de én már elkezdtem intenzívebben mozogni rajta. Csípőmet előre-hátra mozgattam, közben Jamie kezeit derekamra téve élvezte a látványt. Kezeivel végig simította combom és mikor fenekemhez ért rácsapott egyet. Égő tekintettel ránéztem, majd kezeit feje fölött összefogtam és nyakába harapva még gyorsabban és erősebben kezdtem mozogni rajta. Jamie összeszorította szemeit és hangos nyögései szinte visszhangoztak fejemben. Csókoltam mellkasát és mellbimbóit nyalogattam, amitől Jamie tiszta libabőr lett.

Amikor betáncoltál a szívembe... JamieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant