Uzay, kanlı yaraların zamanla kaybolduğu ıssız bir vahşi doğadır. Belki gökyüzündeki yıldızlar bu yaraları hatırlıyordur.
23.yy'da Dünya medeniyeti, yıldızı Güneş'in enerjisini tamamen kontrol edebilecek yetkinliğe ulaşmış ve yeni yaşam yolları aramaya başlamıştı. Bu yüzden Koloniler dediğimiz, uzayın derinliklerinde kendilerine yeni bir yaşam kurdular. Ancak, insanlığın evrende yalnız olduğunu fark etmesi uzun sürmedi. Galaksi'deki gelişmiş uygarlıklarla iletişim kuran insan medeniyeti, kitlesel olarak düzeni ve barışı sağlamak için kurulan Galaktik Federasyon'a davet edildi.
Galaktik Federasyon, birçok farklı gezegenden ırkların temsil edildiği, gezegenlerin ve sistemlerin kendi içlerinde bağımsız olarak dahil oldukları en üst yönetim birimiydi. Kendine bağlı bazı kuruluşlar vasıtasıyla Galaksi'yi yönetiyordu. Bunlardan biri Galaktik Müdahale Kuvvetleri (GIF)'ydi.
Helper-Human (HH), Dünya'nın çevresindeki medeniyetleri geliştirmek ve attıkları adımlara yardım etmek amacıyla Dünya Federasyonu tarafından kurulmuştu. İç işlerinde Dünya'ya gezegenlerarası operasyonlarda GIF'e bağlı olan HH, yerlilerinin "Khareedon" adını verdiği AC-347 kodlu gezegeni keşfetmiş, elçiler göndermiş, sonrasında orada bir araştırma üssü kurmuş ve oraya bilim insanları atamıştı. Ancak meydana gelen bir dizi felaket sonrasında bu üs terk edilmiş ve orada görev alan sivil ve askeri personel tahliye edilmişti.
Yıllar sonrasında Dünya'da değişen siyasi yönetimle beraber bu üssün tekrar açılmasına yönelik bir sefer planlandı. Bu seferin gerçekleşebilmesi için ise GIF'in onayına ihtiyaç vardı. Bu konuda nihai kararı verecek olan kişi ise Gezegenlerarası Operasyon Şefi olarak Matthew Smith idi. Daha önce onun emriyle Khareedon'a birçok yatırım yapılmış, Dünya hakkında doğa bilimleri, formel bilimler ve sosyal bilimler alanında ansiklopedi, kitap ve edebi eserler Khareedon halkına dağıtılmış, Dünya'ya ait çeşitli araç gereçler, tohumlar ve Dünya mutfağıyla tanıştırılmış hatta Dünya'ya ait mimari teknikler paylaşılmıştı.
Bu, 24. yy'da Khareedon isimli gezegende yaşanan olayların hikayesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Rengi
Ciencia Ficción"Uzay, kanlı yaraların zamanla kaybolduğu ıssız bir vahşi doğadır. Belki gökyüzündeki yıldızlar bu yaraları hatırlıyordur." Evladı gibi sevdiği askeri Johan Rask, o zalimin eline düşmüştü. O Verodia lordu kendisini Johan'la tehdit edecekti ama kendi...