Luukku 1

235 16 0
                                    

Aleksin pov:
Heräsin herätykseeni, joka soi 7:00. Meillä olisi tänään lähtö ekalle joulukeikalle, meillä on niitä jonkun verran, joten kerkeämme hyvin jouluaatoksi rauhoittua. Nousen ylös ja menen suihkuun, hetken suihkuttelun jälkeen kiedon pyyhkeen lantiolleni, menen peilin eteen pesemään hampaani ja kuivaamaan hiuksiani. Saan pestyä hampaani ja kuivattua hiukseni. Seuraavaksi menin pukemaan rennot ja kivat vaatteet. Suuntaan keittiöön, laitan ruokaa Rillalle. Sen jälkeen keitän kahvia ja teen aamupalaa, tämä on täydellinen hetki olla itseni kanssa.

Selaan instagramin, puhelimeeni kilahtaa viesti. Joel ja muut ovat heränneet mahtavaa ei me myöhässä ainakaa olla sen takia et joku nukkus pommiin. Avaan keskustelun ja tutkailen viestejä.

Porkon apinat

Joel🍻:Huomenta! Muistakaa
tänään studiolta lähtö klo 12:00.

Niko🔥:Joo muistan kyllä ei tarvii
muistuttaa.

Joonas🍆:Antakaa mun nukkuu!

Minä:Joo muistan
mä käyn viemässä
ennen sitä Rillan mun isälle.

Olli🫶🏻:Mä oon studiolla jo valmiina

Tommi❤️‍🔥:Mä tuun studiolle
10 aikaan.

Naurahdan sillä Joel soittaa videopuhelun. Vastaan ja syön aamupalaani samalla. "Moro Little man!" Joel sanoo ja kuvaa itseään. "Moi Jollu!" Hymyilen ja syön. "Kuule mä mietin et voitasko istuu vierekkäin kun mul olis upee biisi idea." Joel selittää ja minä nyökyttelen vastaukseksi. "Monelta sä oot tulossa studiolle tänään?" Joel kysyy ja katsoo minua. "En tiiä vielä ehkä ennen 12." Hymyilen ja juon. Joel nyökkää ja alkaa tehdä aamutoimia samalla kun juttelee kanssani. Juteltiin Jollun kanssa hetki kunnes menin pakkaamaan reilusti talvivaatteita. Meidän keikan agendana on että pidetään tonttuhattuja päässä joten nappasin sen mukaan. Petaan nopeasti sängyn, tiskaan, laitan Rillan ja itseni valmiiksi. Suuntaamme autolle, auton lasit on jäässä. Laitan autoni käyntiin ja päästän Rillan autoon jo, raaputan laseista jäät ja lähden viemään Rillaa isälleni. Ajan varovasti ja hiljaa etten onnistu ajamaan ojaan. Hetken päästä saan Rillan vietyä isälleni ja saavuin studiolle. "Noni jes Alluki tuli." Olli hymyilee ja auttaa matkalaukkuni kanssa. "Kiitos Olluska." Hymyilen, laitan auton ovet lukkoon ja odotamme bussia.

Pääsimme bussiin ja tärisin kylmästä, en laittanut ulkohousuja oli virhe unohtaa ne naulakkoon. Katson Joelin kanssa biisi ideaa ja alan miettiä jo melodiaa siihen. "Joo tää on tosi hyvä millon sä tän idean oikein sait?" Kysyn ja katson Joelia. "Viime yönä koska no en saanu taaskaa unta ja päässä pyöri kaikkee." Joel selittää. "Okei no mut tää on tosi hyvä." Hymyilen ja annan sanat Joelille.
Matkasimme monta tuntia ja nukahdinkin siinä välissä. Tuhisen ja nukun Joelia vasten.
Pysähdymme vihdoin ja alan herätä. "Moi! Sä heräsit, me ollaan perillä." Joel sanoo hymyillen. Nousemme ja suuntaamme keikkapaikalle matkalaukkujemme kanssa. Vedimme illalla keikan ja menimme nukkumaan hyvissä ajoin. Jaan hotellihuoneen Tommin kanssa, meillä riitti juttua kunnes olin jo niin väsynyt että nukahdin.
❄️❄️❄️❄️❄️
Tässä olis nyt valmis eka luukku :)

Ajattelin et tää olis kiva toteuttaa tämmönen, koska no mä rakastan talvea ja joulua todella paljon <3

1.12.2022

Sanoja löytyy 454

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now