Tommin pov:
Olin Oulussa kokonaisen viikon, sillä halusin selvittää ajatuksiani. Kuulin että Aleksi pääty sairaalaan. Juoksin sinne ja katson tuota.
Juttelimme hetken. "Rakas en halunnu eroon susta mua vaan ahdisti arki ja piti mennä muutenki auttaa äitii ja kaikkee." Selitän ja katson Aleksia. "Nii varmaan! Mä en usko sua sä olit kuitenki jonkun mimmin luona." Aleksi nyyhkyttää. "Enkä ollu kato vaikka mun kaula." Sanon ja näytän kaulani. Aleksi katsoo sitä. "Aha no mut sun huulet kertoo kaiken!" Aleksi raivoaa. "Mä en oo suudellu ketää!" Sanon tuolle mustatukkaiselle pojalle. "Joo ja senkin voisin uskoo!" Aleksi sanoo ja laittaa peiton päälleen kokonaan.Menen käytävälle ja istun alas. "Saatanan saatana!" Kiroan ja Joonas tulee luokseni.
"Mitä siel oulussa tapahtu?" Joonas kysyy.
"No siel oli joku nainen joka oli humalassa ja se suuteli mua mut mä en vastannu koska rakastan vaan Aleksia." Selitän itkukurkussa.
"Mä tiiän että sä et tykkää naisista millään tavalla." Joonas sanoo ja silittää selkääni.
"Allu ei usko mua mun huulet todistaa kaiken ja nyt se luulee et petin sitä." Itken käsiäni vasten. "Tommi ei oo hätää sä selviit kyllä. Teiän pitää vaa puhuu sen kaa." Joonas rohkaisee ja päätän mennä takas huoneeseen.
Aleksi istuu sängyllä ja katsoo tippaa kädessään. "Aleksi anteeks oikeesti tosi paljon." Sanon tuolle ja hän vain nyökkää.Saimme sovittua Aleksin kanssa ja kerroin kaiken. "A Anteeks et epäilin sua." Aleksi sanoo itkukurkussa "Saat anteeks rakas." Sanon ja halaan Aleksia. Aleksi halaa minua ja päätän suudella tuota. Tuo vastaa suudelmaani ja hymyilee sen päätyttyä.
"Mun pikkunen." Sanon tuolle hymyillen.
"Hihi ehkä mä oonki." Aleksi hymyilee ja pitää minua kädestä. "Oot söpö rakas." Kehun Aleksia ja tuo punastuu.Aleksi pääsi kotiin ja aloimme sisustaa kotia jouluisaksi. "Näyttää ihanalle kodille." Aleksi sanoo ja istuu sohvalle. "Niin näyttää tää on tosi ihana ja me viihdytään täällä. Meillä oli joulukuusi jonka Aleksi sai itse koristella.
Minä taas puolestani laitoin jouluvalot olkkarin ikkunoihin ja hymyilen. Aleksi sulkee olkkarin valot ja katsommr jouluvaloja jotka valaisevat olohuoneen.
❄️❄️❄️❄️❄️
Neljästoista luukkuJees anteeks et tuli näin myöhään mulla on ollu vähän vaikeeta nyt mutta parhaani koitan saada uuden luvun joka päivälle.
Sanoja 346
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Hayran Kurgu24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...