Aleksin pov:
Tein töitä studiolla yö myöhään. Kello oli 2 yöllä ja päätin sulkea koneeni. Nousen mutta istun alas äkkiä. Sain todella hyvän idean ja aloin toteuttaa sitä. Siitä tulisi maailman paras mutta toisaalta mietin myös vaihtoehtoa etten tekisi tätä biisi ideaa eteenpäin. Huokaan ja luovutan. "Aleksii ootko sä täällä?" Joel kysyy ovelta. "Joo oon anteeks en olis saanu pitää ylityötä mut mä keksin biisi idean." Innostun ja katson Joelia.
"Pikku mies nyt sä meen kyl lomalle." Joel sanoo ja työntää minut pois työpöydän äärestä. "Jooel äläää." Marisen ja kaadan Joelin hellästi maahan. "Heii toi on epäreiluu." Joel nauraa kovaa.Joel vetää minut päällensä ja nauraa edelleen.
"Älä naura koko ajan." Katson Joelia silmiin.
"Etkä sit tökkää silmään okei?" Joel katsoo minua. "En en." Hihitän ja katson edelleen Joelin silmiä. "Miltä näyttää?" Joel kysyy ja hymyilee. "Hyvältä senki Husky." Kikatan ja lähden tuota pakoon. "Kaunisvesi ei vittu en oo!" Joel nauraa ja juoksee perääni. "Eiiii et ota kiinni." Huudan ja juoksen piiloon sängyn alle. "Kylläpäs." Joel sanoo ja vetää minut pois sängyn alta. "Hullu." Nauran ja pussaan tuota nenän päähän. "Ehkä mä vähän oonki mut mulla on aihetta olla." Joel sanoo ja katson tuota tosissani. "Voi Jollu Jollu." Hihitän.Istuimme Joelin kanssa sängylle taino minä istuin Joelin syliin mutta siinä oli hyvä istua.
"Mitäs sit tehään?" Joel kysyy ja katsoo minua. "Noo jos vaikka katottas leffaa mulla on voi poppareita." Sanon ja nousen Joelin sylistä. "Kuullostaa hyvälle ihanaa että oot varannu poppareita. Meinaatko et jäädään tänne studiolle yöks?" Joel katsoo minua.
"Ehkä mut ei sitä vielä voi tietää." Sanon ja haen popparit keittiöstä. "Selvä mut mä en oo nukkumas sun kaa samassa pedissä." Joel sanoo sarkastisesti. "Jaa jaa no et olis saanukkaa." Nauran ja istun alas. "No höh." Joel sanoo ja mököttää. "Et mökötä ei oo lupaa siihen pönttö." Nauran ja kutitan tuota.Nauramme Joelin kanssa ja katsomme leffaa. Tai enimmäkseen minä kutittelin Joelia ja tuo kutitti mua. Pyörähdän lattialle ja juoksen karkuun. Muutaman tunnin päästä me simahdimme ja nukuimme vierekkäin sängyllä.
❄️❄️❄️❄️❄️
Yhdeksästoista luukkuToivottavasti ootte tykänny ja öö joo vielä muutaman luukku ja sit tää kirja olis valmis kiitän jo valmiiksi kaikkia 700 lukijaa siltä että ootte antanu mulle inspiraation jatkaa tätä <3
Sanoja 366
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...