Luukku 22

41 9 1
                                    

Nikon pov:
Olen nyt viettänyt Aleksin luona monta päivää. Katsoimme leffoja, nauroimme ja juoksimme ympäri taloa. Leikimme myös Rillan kanssa ulkona. "Niko kiitos kun oot ollu piristämässä mua." Aleksi hymyilee ja halaa minua pitkään ja tiukasti. "Tottakai oon, en haluu et mun paras kaveri on huonona." Selitän ja halin tuota. "Tosi ihana että on tällänen ystävä, tietty Joel on ollu mun luona myös mut sun ja Joelin tuki on ollu isoin." Aleksi hymyilee ja istuu alas. Aloimme pelaamaan korttia ja pelasimme sitä todella monta kierrosta. Mahtavaa voitin Aleksin kahdesti ja Aleksi voitti kerran. Nauroimme sillä muistelimme ekoja keikkoja. Hauska juttu.

Menemme Aleksin kanssa ulos tekemään lumiukkoja ja lumienkeleitä. Katsoin Aleksia joka oli todella innoissaan. Hymyilen näylle.
"Täällä ulkona on kivaa!!" Aleksi hymyilee.
"Hyvä että on, sä oot sulonen kun oot noin ilonen." Sanon tuolle ja hymyilen. "Kiitti, mulla on kyl parempi fiilis jo, voisinks mä jakaa sun kaa huoneen?" Aleksi katsoo minua kysyvänä. Nyökkään ja Aleksi nyökkää myös.
Olimme vielä hetken ulkona kunnes menemme sisälle syömään pizzaa jotka tilasimme. Istumme pöydän ääreen ja alamme syödä.
"Tosi hyvää pizzaa." Aleksi mumisee ja syö.
"Hyvä ja sit me katotaa sun lempi sarjaa ja sit mennää nukkuu." Sanon tuolle. "Joo." Aleksi nyökkäilee ja syö loppuun.

Alamme katsoa sarjaa ja katsoimme sitä yhteentoista asti kunnes päätimme mennä nukkumaan. "Hyvää yötä Nikoliina." Aleksi sanoo ja halaa minua. "Hyvää yötä Allu." Sanon ja suljen silmät. Nukunme todella sikeästi ja nukumme aamuun asti.

Aleksi on herännyt ennen minua ja luultavasti tehnyt aamupalaa. "Niiikoooo herätyyy." Aleksi huutaa korvani vieressä. "Älä Allu pieni huuda jooko?" Kikatan ja vedän peiton korvilleni. "Eiku nyt heräät!!" Aleksi hyppää päälleni. "Eiiii." Nauran ja otan Aleksista kiinni. "Et kaappaa!" Aleksi sanoo ja koittaa päästä irti. Aleksi alkaa nauraa ja minä pidän tuosta kiinni. "Hassu, et pääse pois." Sanon tuolle ja pian Aleksi pääsee irti.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdeskymmeneskahdes luukku

Joo tää kirja alkaa hiipua loppuaan ja kohta on joulu. Millasia jouluperinteitä teillä on ollu?

Sanoja 319

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now