Tommin pov:
Päätettiin Aleksin kanssa mennä Aleksille yöks koska se oli lähempänä kun minun koti. Kävelimme sisälle ja Rilla tulee vastaan meitä.
"Moi pikkukaveri." Aleksi puhuu Rillalle ja lähtee juoksemaan tuon kanssa ympäri taloa.
Naurahdan ja katson noita. "Tommi tulee leikkii meiän kaa pliiis." Aleksi katsoo minua koiranpentu ilmeellä. "Voi hassu tuun leikkii." Naurahdan ja menen leikkimään Aleksin ja Rillan kanssa. Leikimme monta tuntia ja Rilla väsähtää sängylle. Minä puolestani katselen Aleksia joka tekee ruokaa. "Näyttääpä mun kokki komeelta." Virnistelen. "Shh enkä näytä." Aleksi sanoo ja väläyttää minulle hymyn. Tuo pieni mies on ihanin asia koko maailmassa, jos Rillaa ei saa laskea mukaan.
Aleksi häärää keittiössä ja minä puolestani päätän ottaa salaa videota Aleksista. Laitan sen instastoryyni ja tägään Aleksin. "Tommi perkele mitä sä oot tehny taas?" Aleksi nauraa. "En mä mitää oo." Nauran vatsastani pidellen. "Joopa joo en usko." Aleksi naurahtaa ja kattaa pöytää. "No älä usko." Hymyilen ja hengittelen. "Tommii tais naurattaa?" Aleksi kysyy huvittuneena. "En tiiä." Hymyilen ja istun alas.Syömme ja juttelemme samalla joulusuunnitelmista. "Mitä jos lähettäs jouluna mökille jätkien kans?" Aleksi ehdottaa. "Joo sopii." Innostun ja otan kynän ja paperin. Aleksi katsoo tarkasti minun kirjoituksia ja näyttää mietteliäältä selvästi. Koitan vain keksiä että mitä tuo pikkumies miettii.
Aleksin pov:
Mietin jouluaattoa ja sitä mistä saisimme mökille joulukuusen, entä mitä ostan lahjaksi pojille. Tiedän että rakkaani tarvitsee uudet rumpukapulat, Joonas uusia huppareita koska no se rakastaa niitä, Niko haluaa jotain en edes tiedä koska se ei suostu kertomaan ehkä ostan sille hajuvettä ja jotain muuta tarpeellista, Joelille ostan hiusharjan hihi se on hyvä, Joelin painajainen. Ollille uusia sukkia ja ehkä uudet kielet bassoon ja Rillalle ostan luota ja herkkunappuloita. Ehkä voisin hemmotella itseäni suklaalla ja hieronnalla. Tai sit vien kaikki pojat kylpylään ja nautimme porealtaasta ja ruuasta."Aleksii mitä mietit?" Tommi huhuilee. "Aa mietin vaan et mitä mä ostan teille lahjaks mut löysin jo ajatuksen." Sanon tuolle ja hymyilen. "Uu mitä muut pojat saa?" Tommi tiedustelee. "No Joel saa hiusharjan, Joonas huppareita, Olli sukkia ja kielet bassoon, Niko hajuvettä ja muuta tarpeellista. Muuta et saa tietää." Hihitän ja juoksen sängylle makaamaan x asentoon. Tommi tulee perässäni ja nauraa. "Hassu oot." Tommi sanoo ja tulee viereeni. "Oonko?" Katson tuota ja pian Tommi suutelee minua ja minä häntä.
❄️❄️❄️❄️❄️
Seittämäs lukuAnteeks et näin lyhyt mut mä en oikeesti kerkee kirjottaa päivällä kun oon töissä. Saatte jouluaatoks pidemmän luvun.
7.12.2022
Sanoja 393
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...