Nikon pov:
Makasin kotona ja katselen kattoa. Huokaan syvään ja mietin elämäni tarkoitusta. "Miks mun elämä on tämmöstä?" Kysun itseltäni.
Lähden Tommille koska kuulin Joonakselta että Aleksi on siellä. Juoksin Tommille niin lujaa kun pääsin. Pääsin tuon rumpalin luo. Pääsen tuon makuuhuoneeseen ja katson mustatukkaista poikaa joka nukkuu rauhallisesti. Katson Aleksin kasvoja ja tuon hiuksia. Istun Aleksin viereen ja katson tuota edelleen. Silitän Aleksin poskea. "Voi Allu pieni." Kuiskaan hiljaa ja katson tuota. "Mm auta mua sattuu." Aleksi mumisee ja alkaa heräillä. "Shh shh ei hätää haluutko sä lääkkeet?" Kysyn tuolta huolestuneena. "En tarvii ne lääkkeet on pahoja." Aleksi sanoo ja huokaa.Odotimme että Aleksin kivut loppuu mutta ne vain jatkui. Aleksi itkee kivusta ja me koitimme saada Aleksin kipuja helpottumaan mutta se ei ollut helppoa jouduimme antamaan Aleksille lääkkeen ja suunnittelimme lahjoja muille. "Olli saa puhtaita sukkia." Aleksi selittää innoissaan.
"Joel saa bisseä koska se rakastaa sitä ja sitten mmm Joonas saa kitaran kieliä ja liukkarii." Niko nauraa. "Jooo!!!" Tommi nauraa. Nauroimme niin paljon että vatsamme oli kipeät. "En oo koskaa nauranu näin paljoo." Tommi selittää. "En mäkään mut tulipa kokeiltuu kauan pystyy nauraa ennen kun maha menee kipeeks ja siihen tarvittiin vaan vaivaset 20min." Aleksi selittää hengittäessään. "Totta tuoki." Tokaisen ja nousen istumaan.Päätin jäädä Tommille yöksi. Halusin olla parhaan kaverini lähellä. "Niko älä koskaan hylkää mua." Aleksi sanoo puoli unessa. "En koskaan mä lupaan." Hymyilen tuolle ja silitän Aleksin hiuksia. "Joo" Aleksi sanoo ja sulkee silmänsä. Tuo mustatukkainen poika oli todella väsynyt ja lääkärit epäili että Aleksi tekee liikaa työtä, mikä on totta.
"Toivottavasti me saatas nyt ottaa vaan iisii ku Allu on aika uupunu." Tommi sanoo ja silittää Aleksia. "Niinpä, Santerille pitää kertoo koska sehän on se meiän keikka vastaava ja Joelille pitää kertoo että ei passita Aleksii töihin nyt heti joulun jälkeen." Selitän Tommille rauhallisesti.Tiedämme kyllä että tämä on vaikeaa Aleksille koska hän tekee töitä vaikka olisi lomalla tai vapaalla. Aleksista on tullu riippuvainen työn suhteen joten meidän on pakko stopata tää ennen kun Aleksi on ihan loppu. Toivottavasti keksimme keinon miten pitää Aleksi ja työ erillään. Tämä koituisi vielä haasteeksi.
❄️❄️❄️❄️❄️
Viidestoista luukkuAnteeks kirjotusvirheet ja kaikki semmoset mut en kerkee kiireessä tarkistaa ja päätin jättää päivämäärät pois kirjan lopusta koska en jaksa kirjottaa niitä joten tiiätte kyllä päivämäärän hihi
Sanoja 378
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...