Aleksin pov:
Makasin kotona sohvalla ja tuijottelin kattoa.
Rilla tuli vatsani päälle makoilemaan ja minä puolestani silittelin Rillaa. "Voi Rilla rakas, sä joudut mennä mun äidille jouluaattona vaikka mielelläni ottasin sut mukaan." Selitän Rillalle joka selvästi kuuntelee minua. Rilla haukahti ja pussasin tuota päähän että hän rauhoittuisi. "Ei hätää mä tuun hakee sit heti seuraavana aamuna." Hymyilen Rillalle. Tuo nukahtaa tyytväisenä. Selaan puhelintank ja mietin miksi Tommista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Mitä jos se suuttu siitä et olin Joelin luona yötä. Aloin taas yliajatella asiaa ja pian se paisu päässäni niin suureksi että siitä tuli paha paniikkikohtaus. Hienoa.Koitin rauhoittua mutten siitä tullut mitään. Hain kylmää vettä juokseni sen ja pian tasapainoni heittää todella pahasti ja alan miettiä jo seuraavaa asiaa joka paisui päässäni yhtä isoksi ja siitä seurasi 1h pituinen ahdistus. Päätin soittaa Tommille muttei tuo vastannut puhelimeen. Alan itkeä ja samalla käteni tärisee ja koitan saada poikia kiinni. Onneksi Joonas vastasi puhelimeen. "J Jonsku o ootko sä nähny Tommia se ei vastaa mulle." Itken paniikissa.
"Anteeks Aleksi mä en oo nähny Tommii pitkään aikaan." Joonas sanoo ja kuulostaa huolestuneelta. "V Voitko pyytää jonkun pojista tänne k kun mä meinaan pyörtyy." Sanon ja pyörryn. "Aleksi huhuu vastaa." Joonas sanoo.Pian kuulen huudon ja koitan räpytellä silmiäni. "Mm mitä tapahtu?" Kysyn ja avaan silmäni kokonaan. "Sä luultavasti pyörryit." Joonas sanoo ja silittää hiuksiani. "A Auh sattuu." Valitan ja katson Joonasta. "Mihin sua sattuu?" Joonas kysyy ja katsoo minua.
"Sattuu niskaan." Valitan ja koitan nousta.
"Et nouse sulla on voinu murtuu niskasta jotain." Joonas huolehtii ja soittaa apua. "E Et soita ambulanssia mä en sairaalaan mee!" Huudan ja itken.Pian minut vietiin sairaalaan tutkimuksiin ja sain niskatuen. Hienoa tää kuristaa minua.
"Millanen olo sulla on?" Joonas kysyy. "Sattuu niskaan edelleen." Sanon tuolle ja huokaan hieman surkeasti. "Voi sua pikkusta Alluu." Joonas sanoo ja pian Tommi pamahtaa huoneeseen. "R Rakas missä sä oot ollu?" Kysyn tuolta rumpalilta. "Oulussa." Tommi sanoo lyhyesti ja istuu viereeni. "M Mitä sä siellä teit?" Katson tuota huolissani. "No mä halusin olla vaan yksin hetken." Tommi selittää. "E Eli halusit eroon musta." Käännän selkäni Tommille.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kolmastoista luukkuKertokaa mielipide mitä piditte tästä.
Ensviikolla on jo jouluaatto❄️Sanoja 362
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...