Luukku 20

49 7 0
                                    

Smuuttia tiedossa!

Joonaksen pov:
Makoilimme Ollin kanssa sängyllä ja söpöilemme. "Mä rakastan sua Olli." Kuiskaan tuon korvaan. "Mäkin sua Jonsku." Olli hymyilee ja painaa päänsä rintakehälleni. Katson Ollia ja hymyilen. Olli hymyilee minulle ja katsomme toisiamme pitkään.
"Mitäs me mökille otetaan?" Kikatan. "Noo en mä tiiä mut mietitäännsitä sitte." Olli hymyilee ja kapuaa päälleni. "Mitä sulla on mielessä?" Kysyn tuolta basistilta. "Kuules rakas mulla olis sellanen juttu mielessä et meiän on pakko hoitaa se." Olli virnistelee. Tiedän mihin tuo ilme viittaa joten ryhdyn riisumaan Ollia. Olli riisuu minut ja pian hän onkin valmiina. "Saanko jo alottaa?" Olli kysyy ja minä nyökkään. Olli työntyy sisääni ja huudan kivusta. "Anteeks rakas." Tuo sanoo ja silittää käsivarttani. Totuttelen ja annan tuolle luvan liikkua. Tuo basisti alkaa liikkua ja huokailen. "Mmh!" Huokailen ja tartun tuon käsivarsista kiinni.

Olli jatkaa nopeammin ja huokailen todella kovaa. "Aahh!!!" Olli huokailee ja pian ovikellomme soi. "Eih vittuh nyth!" Huokailen.
"Eih avatah." Olli sanoo ja jatkaa. "Mmhh." Huokailen kovemmin. "Joonas ootko sä siellä??" Niko huutaa oven takaa. "Ootah!!" Huudan ovelle. Jatkamme hetken kunnes Olli tulee ja tulen samalla. "Nyt on pakko mennä avaa ovi." Huokaisen ja puen bokerit päälle.
Menen avaamaan oven. "Oho tota moi." Niko sanoo ja katsoo kaulaani.

"Nii oliks sul jotai asiaa?" Kysyn Nikolta. "No on tota aika vakava juttu." Niko sanoo vakava ilme kasvoillaan. "M Mitä on sattunu o onks Aleksi kunnossa?" Kysyn huolestuneena. "On, kai." Niko sanoo ja näyttää Joelin viestin. "Siis mitä?! Jättikö Tommi Aleksin?" Kysyn hämmästyneenä. "Niin kai." Niko sanoo.
"Mut toi ei ollu vissii se ainoo uutinen?" Katson tuota kysyvänä. "No ei oikeestaan." Niko sanoo ja huokaa syvään. "Kun mä en oo ihan okei." Niko jatkaa ja selittää minulle.
"Mitä sä tarkotat?" Olli tulee luoksemme.
"Mä oon jo kauan miettiny et onks täs enää mitää järkee ku en tuu löytää ketää." Niko sanoo.

"Tottakai on sä tuut löytää itelles jonkun täydellisen puolison." Hymyilen js silitän Nikon käsivartta. "Niin kai, mutkun ei sitä tuu löytyy koskaan." Niko sanoo ja on lähdössä.
"Et mene nyt minnekkään!" Olli sanoo ja vetää Nikon takasin. "Mitä?" Niko katsoo tuota. "Jää yöks." Anelen ja Niko myöntyy.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdeskymmenes luukku

Toivottavasti ootte pitäny tästä mini joulukalenterista. Oon koittanu olla järkevä ja keksii jotain.

Sanoja 366

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz