Nikon pov:
Keikat oli pian taputeltu ja meiän matka jatkuu kotiin. Kiva päästä kotiin meillä on paljon tehtävää ja puuhaa. "Niko missä sun ajatukset on?" Joel kysyy huvittuneena. "Aa joo mietin mitä teen kotona." Selitän tuolle blondille. "Nikolla on nyt joku mielessä." Aleksi kikattaa ja tökkää minua polveen. "Ale vittu eikä oo!!" Suutahdan tuolle hieman.
"No anteeks et kysyin!" Aleksi sanoo ja nojaa Tommiin. "Niko älä oo noin vihanen." Joonas sanoo ja pusuttelee naamaani. "Porko vittu älä kastele mun naamaa." Nauran ja työnnän Joonasta pois. "Niko älä kun mulla on homma keksen." Joonas kikattaa ja jatkaa naamani pusuttelua. "Joonas mun naama on märkä sun takia pliis lopeta jo." Nauran ja saan vihdoin Joonaksen irti.Pääsin kotiin ajoissa ja aloin siivoamaan ja kunnostamaan kotiani joulua varten vaikka vasta onkin 14 päivä. Oveeni koputetaan ja menen avaamaan sen. "Moi! Me tultiin moikkaa sua." Pikkusiskoni sanoo. "Avia ja Joona!!" Halaan noita kahta ja päästän heidät peremmälle. "Meillä on ollu ikävä sua." Joona sanoo ja riisuu ulkovaatteet. "Mullakin teitä." Hymyilen ja menen keittiöön laittamaan Avialle ja Joonalle välipalaa. Katselen noita ja hymyilen. "Oon onnellinen että tulitte kylään." Sanon ja halaan Joonaa ja Aviaa. "Voi Niko tässä me nyt ollaan." Avia sanoo ja syö.
Lähdimme Joonan ja Avian kanssa huvipuistoon koska tällä kertaa he jäivät pidemmäksi aikaa yöksi. "Mitäs me illalla?" Joona kysyy ja kävelee. "No leffaa ja sit haluun tietää mitä teille kuuluu." Selitän ja silitän Joonaa ja Aviaa. "Ihanaa sitten voidaan kertoo kaikki mitä ollaan tehty tän puolen vuoden aikana." Avia selittää innoissan. "Onkos teillä poikaystävää ja tyttöystävää?" Kysyn noilta kahdelta. "No mulla on tyttöystävä, se on Janette." Joona sanoo hymyillen. "Uuu millos mä saan nähä tän Janeten?" Utelen ja hymyilen innoissani.
"Jouluna se tulee meille kotiin." Joona sanoo ja hymyilee. "Siistiä, entäs Avia onko sulla poikaystävää?" Kysyn siskoltani. "Eei mulla sellasia oo." Avia sanoo ja katselee maata.Olimme huvipuistossa monta tuntia ja suunnistimme kotiin. "Mitä leffaa me katotaan?" Avia kysyy. "Noo käykö seikkailuleffa?" Katson noita kysyväasti. "Joo käy mulle ainaki." Joona sanoo hymyillen samalla kun juttelee tyttöystävänsä kanssa.
"Mites Avia käykö?" Kysyn Avialta ja katson tuota kysyvästi. "Joo käy tosi hyvin. Niko mä tota oon ihastunu." Avia sanoo ja katsoo maata tiukasti. "Avia kenestä?" Kysyn ja pysäytän tuon. "Y Yhestä vaan." Avia selittää kunnes Joona avaa suunsa. "Se tykkää Joonaksesta." Joona sanoo ja pysähdyn. "Siis mitä!? Joonas on 28 ja sä 21 teillä on 7 vuotta ikä eroa!" Suutun hieman. "Niko, mä oon täysikänen!!" Avia raivoaa. "Joo mut silti! Joonas on mun ystävä ja sä oot ihastunu siihen!" Huudan. "Rauhottukaa! Ei oo niin vakavaa." Joona sanoo.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kuudes lukuAjattelin nyt vähän tehä erilaisen luvun kertokaa mielipide ja kysykää jos on tullu jotain huomiota. Jos mietitte tuota ikä ero juttuu nii joo tiiän kirjotin vähän hassusti ton mut älkää takertuko siihen.
Sanoja 460
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...