Luukku 4

87 8 0
                                    

Ollin pov:
Vietimme baari-iltaa poikien kanssa mutta sitten lähdin ja pian olinkin eksyksissä eikä puhelimessakaan ollu enää akkua. Seikkailin jossain pimeässä ja kuulen raksahduksen. Olen peloissani ja lähden juoksemaan jonnekkin suuntaan. "hEi TuU tAkAs!" Ääni huutaa ja jatkan juoksemista vaikka olenkin pienessä hurmoksessa. "PySäHdY!" Tuo huutaa ja juoksen niin kovaa kun pääsen.
Pian tuo ottaa kädestäni kiinni. Kiljaisen ja huudan täysiä. "RaUhOtU." Tuo sanoo ja käännyn. "Joel vittu oliko pakko säikytellä!!" Huudan tuolle. "OlLi KaIkKi On HyViN." Joel halaa minua ja hengittelen rauhallisesti. Joel silittää selkääni. "Mä kuulin äänen ja menin ihan paniikkiin ja sit en heti tajunnu sun ääntä ja pelästyin." Selitän yhden hengenvetoon. Joel nyökkäilee ja pussaa minua otsalle.

Kävelemme hotelliin, koska meille koko bändille oli varattu huoneet, kävelimme käytävällä ja huomaamme Nikon. "Hei siinähän te ootte!" Niko huudahtaa ja tulee halaamaan meitä. Halaamme Nikoa ja menen sitten omaan hotellihuoneeseen. Kyllä olin yksin koska halusin samoin Joel on yksin. Rakastan olla omissa oloissani. Otan puhelimeni ja spämmin viestiä Joonakselle. Nauran koska Joonas oli luultavasti oveni takana tulossa kylään tai nukkumaan. "Olli rakas voiks sä avaa tän oven kun Jonsku tarvii nyt haleja ja ehkä pusujaki." Joonas selittää oven takana ja nauran. "Joo tulossa." Huudahdan ja menen avaamaan oven. Joonas seisoo oveni takana ja hän suorastaan koittaa suudella minua. "Hei ei et sä voi." Sanon ja katson Joonasta. "Miks en? Enhän mä oo varattu kellekkään." Joonas sanoo ja ottaa minut haliinsa. "Et niin enkä oo mäkää mut Joonas me ollaa oltu nii kauan kavereita että eiks se olis vähän outoo?" Kysyn tuolta blondilta kitaristilta. "Ei olis, Olli mä en oo rakastunu suhun se olis vaa kaverillista. "Joo okei hyvä ja okei sitten." Luovutan ja vedän Joonaksen sisälle huoneeseen ja istutan tuon sängylle.

Menen Joonaksen syliin ja pian Joonas yhdistää omansa ja minun huulet. Löydämme tahdin ja suutelemme hetken. Katsomme toisiamme hymyillen. "Sä oot söpö." Joonas sanoo ja pussaa huuliani. "Joonas en oo ja sä oot liian hurmoksessa." Nauran. "Mutkun sä näytät ihan vitun hyvältä." Joonas sanoo hurmoksessa. "Joo kiitti mut me ei aleta panna." Naurahdan ja työnnän Joonaksen selälleen ja juoksen karkuun. "Tuu takas söpöläinen." Joonas mumisee. "En tuu!" Nauran ja juoksen ympyrää.

Olimme hetken juosseet ympäri hotellihuonetta, mutta sitten nukahdamme sängylle ja nukumme hieman lähekkäin, oikeastaan Joonas tuli lähemmäs minua. Hymähtelen unissani ja kiedon käteni tuon ympärille.
❄️❄️❄️❄️❄️
Neljäs luukku

Sori et julkasen näitä tälleen myöhään aina. Jos tulee ideoita nii kertokaa.

4.12.2022

Sanoja 397

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now