Joonaksen pov:
Makasimme Ollin kanssa sängylläni ja juttelimme tulevaisuudesta ja kaikesta muustakin. "Mieti ku ollaa viel vanhuksinaki tässä." Olli naurahtaa. "Voidaan me ehkä ollakki." Nauran. "Jonsku ei saa kiusaa mä oon vasta 26." Olli nauraa ja kierähtää alas sängystä. Nauran kovemmin ja katselen Ollia sängystä. "Törkeetä että et auta mua." Olli nauraa lattialla. "Auttasin mutta en vaan jaksa." Nauran ja pitelen vatsastani kiinni sillä pian se on kipeä naurusta. Autan kuitenkin Ollin ylös ja nostan tuon päälleni makaamaan sillä minulla on kylmä ja Olli on lämmin. Mahtavaa. Leikin Ollin hiuksilla ja katselen tuota samalla. "Stalkkeri." Olli tokaisee ja katsoo minua."En oo stalkkeri." Nauran ja suutelen Ollia. Olli vastaa suudelmaani ja katselee minua hymyillen. "Mä rakastan sua." Olli sanoo ja hymyilee. "Mäkin sua Matela mato." Kikatan ja juoksen karkuun. "En oo!" Olli nauraa ja juoksee perääni. "Et saa kiinni!!" Huudan ja juoksen. "Saanpas!" Olli tulee perässäni. Törmään oveen ja kaadun maahan. "Jonsku!" Olli huudahtaa ja ryntää luokseni. "Oon okei, päähän tulee vaa kuhmu mut ei ollu mitään uutta männyn alla." Kikatan ja nousen.
"Hassu oot." Olli sanoo ja ottaa minut syliinsä. "Oot maailman ihanin poikaystävä." Olli selittää ja minä vain hymyilen ja pidän päästäni kiinni sillä siihen sattuu todella paljon."Tarviitko sä siihen päähän jotain?" Olli kyselee ja laittaa minut sohvalle makuulleen.
"Joo kylmää koska mun päähän sattuu aika lailla." Valitan ja naurahdan. "Miten sä tollee törmäilit? Sähän olisit voinu menettää tajun." Tuo basisti huolestuu ja katsoo minua. "Älä kato tuolla ilmeellä." Naurahdan ja pussaan Ollia poskelle. "Nonii meen nyt hakee sen kylmän sulle." Olli sanoo ja suuntaa keittiöön.
Katselen kattoa ja kerroin muille pojille mitä tapahtu. He enimmäkseen nauroi ja sanoi että se on tyypillistä Porkoa, niikuin se onkin sillä onnistun kaikessa todella hyvin. Eksymisessä, törmäämisessä ja puhumisessa. Hauskaa mutta nolottaa silti koska kaikki saa tietää mitä olen tehnyt.Katsoimme Ollin kanssa leffaa, koska tänään ei ollut treenejäkään. Mahtavaa mikä on paras tapa viettää aikaa kun olla oman rakkaan kanssa. Tai no mehän vaan säädetään mutta silti Ollin kanssa kaikki on täydellistä ja ihanaa. "Mä rakastan sua." Lausun tuolle basistille rakkauden sanat.
"Mäkin sua tosi paljon." Olli tekee samoin minulle ja hymyilee.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdestoista lukuNäistä tulee aina tosi lyhyeitä mutta lyhyestä virsi kaunis heh :D
Jos tulee ideoita niin kertokaa ihmeessäSanoja 374
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...