Luukku 23

44 10 0
                                    

Joelin pov:
Nukuin sikeästi aamuun asti ja olin jopa innoissani huomisesta, koska olimme lähdössä mökille poikien kanssa. Siitä tulisi ikinuistoinen päivä ja olimme Aleksin kanssa hieman lähentyneet heidän eron jälkeen. Olin pakannut melkein kaikki huomiselle joka oli saavutus. Nousen ylös sängystäni ja astelen vessaan tekemään tarpeeni, käymään suihkussa ja pesemään hampaani. Tuttuun tapaan lauloin suihkussa ja sen jälkeen pesin hampaat. "Olipa rentouttavaa." Sanon itselleni ja astelen pukemaan päälleni. Puen päälleni hupparin, farkut ja mustat sukat. Perus vaatetus, tein aamupalaa. Syön sitä ja sen jälkeen lähden autolleni, olin menossa siis vanhemmille ja huomenna menen mökille poikien kanssa. Siitä tulisi mahtavaa ja parasta.

Pääsin muutaman tunnin päästä vanhemmilleni. Nousen autosta ja suunnistan ovelle päin. Menen ovelle ja soitan ovikelloa. Hetken päästä äitini tulee avaamaan myös veljeni oli siellä. "Hei Joel! Ihana nähdä pitkästä aikaa." Äitini sanoo ja päästää minut sisälle. "Samoin, siitä on sikaa kun oon nähnyt teiät." Sanon ja otan kengät pois. Astelen peremmälle ja katson kotia joka on koristeltu kauniisti. "Ihanan näköistä." Sanon ja menen veljeni luo. "Joel!!" Tuo hihkaisee ja tulee halaamaan minua. "Moi! Mitä veli?" Halaan tuota ja pörrötän tuon hiuksia. "Mulla on ollu sua tosi kova ikävä, mä mietin joka päivä mitä sulle kuuluu ja miten teil menee bändin kans." Tuo selittää.

"Niin mullakin sua, mut mulle kuuluu hyvää ja bändin kanssa kaikki ok, keikkailtiin ennen jouluaattoo ja semmosta." Selitän ja hymyilen.
"Oliks teillä paljonki faneja keikalla?" Velini kysyy. "Joo oli siel aika paljo." Hymyilen ja istun tuon sängylle. Tuo nyökkää ja alkaa soittaa kitaraa. Jään kuuntelemaan tuon soittoa. Nojaan käsiini ja alan hyräillä biisiä mitä velini soittaa. Se oli samaan aikaan ihana ja surullinen. Näen tuon kyyneleet poskilla ja vedän veljeni haliini. "Onks kaikki hyvin?" Kysyn tuolta ja tuo nyökkää. En kyllä uskonut koska ei tuo koskaan itkeny ilman syytä. Huolestuin todella paljon. "Älä itke kerro ku oot valmis siihen." Sanon tuolle ja pussaan tuota päähän.

Olin vanhemmillani hetken vielä kunnes lähdin ajamaan kotiini, matkalla kuitenkin satuin näkemään kolarin ja pysähdyin kauemmas pysäkille. Seuraan tilannetta ja päätän soittaa pojille, puhuimme kauan puhelua ja pian ambulanssi onkin lähtemässä pillit päällä. Luojan kiitos en joutunut kolariin.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdeskymmeneskolmas luukku

Huomenna on jouluaatto joten hyvää joulua kaikille <3

Ootteko kuunnellu remix version Bad Ideasta, se oli oikeesti täydellinen ja ihana😍💙

Sanoja 372

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now