Nikon pov:
Olin innoissani että Avia ja Joona kävi luonani. Pian kuitenki tuli yksinäinen olo ja päätin mennä kävelylle. Katselen ihmisiä jotka kävelee edestäni ja mietin. "Niko mitä sä täällä yksin istut?" Tommi kysyy. "Ai moi!" Sanon ja asetun istumaan kunnolla. "Mikä sun mieltä painaa?" Tommi katsoo minua ja istuu alas. "Joo siis Joona ja Avia kävi mun luona." Selitän Tommille. Tommi nyökkää ja silittää selkääni. "Onks sul muuten kaikki okei?" Tommi katsoo minua hieman huolissaan. "Joo tottakai on." Hymyilen ja olen kysymässä jotain kunnes kuitenkin päätän olla kysymättä. "Miten sulla on Aleksilla menee?" Päätän kuitenkin kysyä. "Tosi hyvin menee." Tommi hymyilee ja sanoo. Nyökkään ja katselen jalkojani. "Tuu kahville mennään samaa matkaa." Tommi sanoo ja nousee. Nousen ja lähdemme kävelemään tuon rumpalin luo.Pääsemme hetken päästä perille ja näen Aleksin ja Rillan ulkona leikkimässä.
"Nikoo moi!" Aleksi huudahtaa innoissaan. "Moi! Mä tulin kahville." Hymyilen ja menen silittämään Rillaa. "Ihanaa että tulit." Aleksi sanoo ja menee edeltä sisälle Rillan kanssa. "Hei jää yöks." Tommi sanoo ja laittaa kahvin keittymään. "Onks se okei jos jään yöks?" Katson Aleksia kysyvästi. "Joo on se okei." Aleksi hymyilee ja katsoo minua. Nyökkään hymyilen. Pian Tommi antaa meille kahvia ja alan juoda sitä hitaasti ja nauttien.Päätimme että katsomme leffaa. Päädyimme katsomaan IT leffaa ja tiesin että meidän baby of The brand pelkää kauheleffoja. "Niko vittu eikä me katota kauhuu?" Aleksi kysyy peloissaan. "Mä suojelen sua rakas." Tommi sanoo ja silittää Aleksin hiuksia. Aleksi nyökkää ja aloitamme leffan. Pakko myöntää et jokainen meistä pelkää kauhua hieman, mutta Aleksi eniten. "Tommi mua pelottaa nyt tosi paljon." Aleksi sanoo ja on hieman paniikissa. "Shh shh ei hätää rakas." Tommi rauhoittelee tuota mustatukkaista poikaa.
Katsoimme leffan loppuun ja menimme nukkumaan. Minä itse tosin jäin sohvalle ja tuijottelin kattoa ja toivoin että uni tulisi pian.
"Vittuh ei tuu uni." Mumisen peiton alla ja pyörin tylsyyttäni. "Tommi en haluu nukkuu mitä jos se pelle on sängyn alla." Aleksi sanoo ja panikoi. "Shh rakas ei oo kaikki on hyvin."
❄️❄️❄️❄️❄️
Yhdeksäs lukuKiitti tosi paljon oikeesti että teitä kiinnostaa lukee tätä. Oon vähän surkee ku en keksi mitään järkevää lukuihin.
9.12.2022
Sanoja 351
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...