Luukku 24

73 8 0
                                    

Tää on pitkä joulu edition ja tässä tulee tapahtuu vähän kaikkee.

Aleksin pov:
Lähdin ajamaan mökille, olin pakannut matkalaukkuun kaikki tarvittavat. Minua hieman jännitti sillä olimme Joelin kanssa todella läheiset ja meidän välille oli tullut jotain. Kuulin myös että Tommi on alkanut säätää jonkun Ellenin kanssa heti sen jälkeen kun se jätti minut. Olikohan se syy miks se halus erota. Huokaan ja parkkeeraan autoli pihaan, tästä tulisi pitkä päivä. Toivon ettei Tommi ota Elleniä mukaansa tänne. Nousen autosta ja otan matkalaukkuni autosta, astelen mökkiin sisälle ja valloitan yhden huoneista. Mahtavaa.

Nikon pov:
Olin hakemassa Joelia kyytini soitin hänelle että olen pian hänen pihalla. Pääsen autollani Joelin luokse ja tööttään pari kertaa. Joel astelee ulos ja pian hän istuukin kyydissä. Lähdimme ajamaan mökille. Meidän matkanme kuitenkin tyssää kun autoni sanoo sopimuksensa irti. "Mikä tähän tuli?" Kysyn hieman ihmeissäni. "Mä en tiiä." Joel vastaa ja irroitan vyöni ja menen tutkimaan. Katson joka ikisen kohdan ja huokaan. "Ei vittu nyt." Kiroan ja menen autoon. "No mikä on rikki?" Joel kysyy. "Konepellin alta joku." Selitän.
"Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks." Joel tuskailee. "Ei mee mä lupaan me päästään kyl mökille mut sen jälkeen en uskalla ajaa tällä." Selitän ja lähdemme ajamaan varovasti.

Ollin pov:
Olin päässyt jo mökille, huomasin Aleksin laittamassa jouluvaloja ovemme yläpuolelle.
Parkkeeraan autoni ja sammutan sen, otan turvavyön pois ja astun ulos autosta. "Ollii!!" Aleksi huutaa ja juoksee halaamaan minua.
"Moi pikkumies! Miten sulla menee?" Kysyn hymyillen. "Tosi hyvin mä olin just laittamassa noita valoja jotta saadaan vähän tunnelmaa." Aleksi selittää hymyillen. Ihana hymy. "Noni ooks sä ssanu jo kaikki valmiiks tuolla sisällä?" Kysyn Aleksilta. Tuo nyökkää ja lähdemme katsomaan. Sisällä oli joulukuusi ja lahjat sen alla, keittiössä oli pöytå katettu jouluruualla. Näytti todella hienolta. "Hyvä Allu näyttää todella ihanalta." Hymyilen ja vien laukkuni omaan huoneeseen.

Joelin pov:
Ajamme mökille ja huokaisen helpotuksesta sillä pääsimme perille ennen yötä. "Olipa pelottavaa, mä pelkäsin ettei me päästäkkään mökille." Sanon ja huokaan. "Niinpä mut tässä me ollaan nyt perillä." Niko sanoo ja astelemme sisälle matkalaukkujen kanssa.
"Moooi onks tääl ketään?" Huhuilen ja Aleksi juoksee luokseni. "Moi Little man." Halaan Aleksia tiukasti ja pussaan tuota päähän.
"Moi Jovvu oli ikävä." Aleksi sanoo ja rutistaa minua tiukasti. "Tommi ja Joonas on tulossa ihan pian samalla kyydillä." Niko sanoo ja nyökkäämme vastaukseksi. "Otatteko viiniä?" Olli kysyy ja tuo meille viinilasit tarjottimella.
"Voin mä ottaa." Sanon ja otan lasin myös Aleksi ja Niko ottivat ja pian ovi aukeaa ja sisälle tulee Tommi ja Joonas sekä tietty yllätysvieras.

Joonaksen pov:
Tulimme ovesta ja kaikki kääntyi katsomaan meitä, kyllä Tommi ja Ellen tuli myös koska Tommi halusi että me tutustumme Elleniin. Olli ojentaa meille viinilasit ja vaihdamme suudelman Ollin kanssa. "Et tullu aamulla avaamaan ovee." Olli naurahtaa. "Joo sori mä en jaksanu avaa ku halusin nukkuu." Sanon ja halaan Ollia. "Ei se mitään rakas ei haittaa." Olli hymyilee ja halaa minua. Ollaan me kyl söpö pari tuon basistin kanssa. Istumme sohvalle ja huomasin Ellenin ja Tommin söpöilyn, se oli tavallaan söpöä mutta Tommi teki silti väärin Aleksia kohtaan.

Tommin pov:
Söpöilimme Ellenin kanssa ja menimme huoneeseen sillä huomasin Aleksin hieman suuttuvan. Tein väärin mutta Aleksi löytää kyllä vielä paremman. "Rakas kuka se poika oli?" Ellen kysyy ja katsoo minua. "Se oli Aleksi, se on mun exä." Selitän ja kaadan meidän makaamaan sängylle. "Miks sä jätit sen? Se näytti aika surulliselta." Ellen katsoo minua silmiin. "Rakas mä kerron sit joskus."  Sanon ja pidän Elleniä kainalossani. "Okei." Ellen sanoo ja painaa päänsä rintakehälleni.
Olimme makoilleet hetken kunnes Joonas pyysi meidän syömään. Menimme keittiöön ja aloimme syödä. "Tän jälkeen avataan lahjat." Joel hihkaisee. "Joo!" Aleksi hymyilee.
Saimme syötyä ja menimme avaamaan lahjat. Minä sain lippiksen ja paidan, Joel sai kolme bisseä ja hupparin, Olli sano sukkia ja uudet basson kielet, Niko sai farkut ja pompuloita, Aleksi sai hajuvettä ja hupparin ja Joonas sai kaulakorun ja hajuvettä.
"Hyvää joulua pojat." Sanomme yhteen ääneen ja halaamme.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdeskymmenesneljäs luukku

Kiitos kun ootte lukenu, tää oli myt päätösluku tälle🫶🏻 oon tosi kiitollinen että ootte lukenut tätä joka päivä.

Hyvää joulua rakkaat ihmiset🤍

Tammikuussa mun kirjat jatkuu ja sen jälkeen ehkä jotain uutta🤭

Kiitos ja näkemiin! ❤️

Sanoja 688

🎉 You've finished reading 🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS] 🎉
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now