Luukku 17

44 9 0
                                    

Tää luku on Tommin, Aleksin ja Joonaksen näkökulmasta.

Tommin pov:
Makoilimme Aleksin kanssa sängyllä, oli ihana olla vaan paikoillaan ja nauttia läheisyydestä. Meidän suunnitelma oli tänään mennä laittaa meidän mökkiä jo valmiiksi. Siitä tulisi hieno. Kyllä meillä on oma mäkki koska vanhempani antoi sen minulle. Pyydettiin kaikki jätkät jouluksi mökille ja Joel meinasi livistää muttei onnistunut koska me lahjoimme Joelin. "Tuleehan nyt kaikki jouluks sinne mökille? Meinaan et mitä jos joku ei tuu?" Aleksi katsoo minua mietteliäänä. "Kyllä kaikki tulee Joelki koska lahjoin sen." Naurahdan. "Miten?" Aleksi kysyy hämmästyneenä. "Bissellä." Nauran ja kävelen.

Joonaksen pov:
Pakkasin hieman vaatteita ja kaikkea muuta mökille sillä joulu olisi ensiviikolla. Siitä tulisi mielenkiintoista. Lupasimme Tommille ja Aleksille ettemme juo itseämme humalaan, mutta se saattaa jäädä vain lupaukseksi.
"Rakas onks sulla kaikki valmiina?" Kysyn Ollilta. "Joo on mut tota mitä mieltä sä oot näistä koristeista joka mä toin vanhemmilta tänne." Olli kysyy ja katsoo minua. "Näyttää tosi ihanalle rakas." Hynyilen ja pussaan Ollia. Olli vastaa pusuuni ja menen odottamaan Ollia sohvalle. Hänen piti siis pakata jo valmiiksi koska lähdemme mökille 23 päivä. Siitä tulisi ikimuistonen päivä koskaan. "Valmista tuli." Olli ilmoittaa muutaman minuutin päästä. "Tuu tänne sit." Pyydän Ollia ja pian tuo istuu sylissäni.

Aleksin pov:
Juttelimme Tommin kanssa ja samalla ajoimme meidän mökille. "Eiks kaikille oo huoneet tai siis niille jotka on pari." Kysyn Tommilta ja hymyilen. "Joo Ollille ja Joonakselle, Meille ja Niko ja Joel on omissa koska ne ei oo pari." Tommi selittää ja minä nyökkäilen. Halin Tommia ja lopulta nukahdamme päivä unille. Nukun ihan kiinni Tommissa. Herään muutaman tunnin päästä ja nousen varovasti etten herätä Tommia. Menen syömään ja samalla ihastelen meidän kotia. Se on täydellinen ja ihana. Istun sohvalle ja katselen olohuonetta. "Hmm tää tarvii viel jotain." Sanon itselleni ja lähden hakemaan kynttilöitä ja sytytän ne. Asettelem kynttilät olohuoneen pöydälle.
❄️❄️❄️❄️❄️
Seuraava luku tulee olemaan Nikon, Ollin ja Joelin näkökulmasta

Kertokaa tykkäättekö lukee yhden näkökulmasta vai kolmen eri henkilön näkökulmasta?

Sanoja 321

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now