Luukku 5

87 10 2
                                    

Joelin pov:
Makasin hotellihuoneen sängyllä ja kuuntelen musiikkia. Selailen viestejä ja tutkailen kuvia itsestäni. Mikään kuva ei vaan näytä hyvältä. Suuttelin uutta biisiä ja laitan sanat Aleksille. Hymyilen ja huokaan syvään. Toivottavasti Aleksi tykkää näistä koska no tästä tuli aika hyvä. "JOEL ERIK SALOMON HOKKAA TUU AVAAMAAN OVII!!" Niko huhuilee oveni takana. Menen avaamaan oven ja nauran.
"Mitä naurat siinä?" Niko kysyy ja halaa minua. "Sulle nauran kun oot noin hassu." Nauran ja halaan Nikoa tiukasti. "Selvä mut nyt tuu Jollu mennää ettii sulle rakkautta." Niko naurahtaa ja vetää minut perässään.
"Niko vittu en oo menossa ettii elämän rakkautta, jos mä löydän naisen nii en varmana haluu päätyy sänkyyn ja kuulla 9 kuukauden jälkeen et mä oon jonkun itkevän vauvan isä." Sanon ja menen takas sängylle.

Päädyimme kuitenkin juomaan baariin ja löysin naisen. En kyllä lähtenyt hänen mukaansa hotellihuoneelle sillä menin omaani ja lupasin itselleni että olen huomenna skarppina keikkaa varten. Menin nukkumaan ja nukuin aamuun asti hyvin. Kuulen aamulla koputuksen huoneen ovelta ja menen unen pöpperössä avaamaan sen. "Huomenta ihana!" Nainen sanoo ja luon katseen häneen.
"Ömh huomenta? Ootkohan sä erehtynyt huoneesta?" Kysyn hämmästyneenä. "En oo rakas etkö sä muista mua eiliseltä? Mä oon Julianne." Tuo nainen sanoo ja työntää minut seinään. "Sori en muista." Sanon ja koitan päästä pois. Julianne alkaa suudella minua ja pian paitani lähtee. "Julianne tää ei oo hyvä vaihtoehto." Sanon ja katson tuota naista.
"Joel mut mä haluun sut." Julianne sanoo ja katsoo minua. "Anteeks en mä vaan voi." Sanon ja silitän tuon käsivartta.

Julianne katselee minua edelleen ja jostain kumman syytä me päädyttiin sänkyyn onneks olin järkevä ja käytin kortsua, nyt ei tuu yllätyksiä. Naurahdan ajatuksilleni ja kierähdän äkkiä pois sängystä sillä myöhästyn keikalta pian. Muut olivat siellä jo odottamassa minua. Puen ja juoksen bäkkärille. "Sieltähän se Hokka saapu!" Joonas huudahdaa. "Joo tulin, sori mä nukahdin." Vedän hupparin kauluksen ylös.
"Joelilla on ollu joku mimmi sen sängyssä, kaula paljastaa kaiken." Aleksi nauraa ja hymyilee. "Joo joo paraski puhuu! Itelläs on samanlainen!!" Nauran ja katson Aleksin kaulaa.

Lähdimme lavalle vetämään keikkaa, fanit hurrasivat, kiljuivat, näyttivät kylttejä ja sydämmiä. He lauloi biisejä mukana täysillä ja nautimme esiintymisestä. Saimme vedettyä keikan loppuun, menimme bäkkärille ja aloimme päivittää instastorya. Lopuksi lähdimme suuntaamaan seuraavaa paikkaa kohti. Siistiä.
❄️❄️❄️❄️❄️
Viides luku

Ihana että te luette mun tätä joulukalenteria. Oon tosi kiitollinen siitä <3

5.12.2022

Sanoja 386

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now