Luukku 11

62 8 0
                                    

Tommin pov:
Aleksi jäi Joelille yöksi, olivathan ne parhaat kaverit ja Aleksi oli viimeksi Joelin luona yökylässä kun ne oli 7 luokalla. "Tommii mitä sä mietit?" Niko kysyy vierestäni. "En mitään jatketaan nyt vaan tätä iltapalaa." Ilmoitan ja jään miettimään Aleksia. Niko syö iltapalaansa ja minä puolestani vain puolet koska olen ajatuksissani ja tällä hetkellä minusta tuli hieman mustasukkainen.
"Mieti jos Aleksi ja Joel tykkää toisistaan?" Niko miettii ääneen ja kysyy mielipidettäni. Ei Aleksi tykkä muista kun minusta. "Lopeta! Ei ne tykkää toisistaan." Sanon hieman töykeästi. "Eiku jos ne oikeesti vaan pussailee eikä nuku." Niko sanoo ja saa syötyä. "Niko lopeta!! Ne on vaan kavereita!" Sanon ja nousen pöydästä. Menen pesemään hampaani ja heitän Nikolle tyynyn ja peiton sohvalle ja menen makkariin. "Vitun vittu!!" Huudahdan ja painan kasvoni tyynyyn. Käännyn katsomaan kattoa ja kyynel vierähtää poskelleni.
Nikon sanat saivat minua epäilemään itseäni. Mitä jos en ole täydellinen pokaystävä? entä jos en osaakkaan auttaa Aleksia silloin kun mulla on paha olla? Mitä jos en saakkaan sille perhosia?. Tämä kysymykset pyöri päässäni ja aloin ahdistua ajatuksesta. Aloin tuntea huonoa omaa tuntoa. Aloin itkeä ja toivoin ettei Niko kuule itkuani. Minulla on samaan aikaan ikävä Aleksia ja samaanaikaan riittämätön tunne mitä mä teen.

Nukahdin pian kunnes puhelimeni soi. Se oli tuntematon numero joten päätin sen antaa soida. Kuitenkin pian tuli viesti jossa minua käskettiin vastata viestiin tämä liittyi jotenkin Aleksiin. Mitä jos Aleksille on sattunut jotain tai kyllä Joel olis kertonu ja ilmoittanut tämän oli pakko olla vitsi. Päätin kysyä Joelilta ja hän vastasi että Aleksi nukkuu tuon vieressä ja sillä ei ollut hätää. Tämä oli helpottava kuulla, mutta silti epäilykseni heräsivät kuka halusi Aleksille pahaa entä miksi juuri Aleksi on se johon tämä kohdistuu joko se oli hänen äitinsä tai isänsä toisaalta Aleksin vanhemmat olivat mukavia ja rakastavia Aleksia kohtaan. En ymmärrä.

Aamu sarasti ja Niko tulee herättämään minut sillä ovellani oli joku joka kysyi minua. Nousen ylös ja puen hupparini yöhousujeni kanssa. Suuntaan ovelle ja huomaan siellä jonkun miehen jota en ole koskaan nähnyt. "Hei! Olisiko Aleksi Kaunisvesi tällä?" Mies kysyy, hän ei näyttänyt Aleksin sukulaiselta sillä olen nähnyt heidät kaikki. "Ikävä kyllä en voi kertoa koska sä et näytä tutulle." Sanon ja olen sulkemassa oven. "Älä sulje vielä! Kerro missä Aleksi on?!" Mies alkaa huutaa ja sillon tajuan etten voi kertoa miehelle Aleksin olin paikkaa en halua että se satuttaa Aleksia. "Missä se on!!" Mies huutaa ja koittaa päästä sisälle.

Niko soitti poliisille lukuisia kertoja, mutta he vain sanoivat että meidän pitäisi puhua miehelle. Siihen me ei aiota ryhtyä. Aleksi on vaarassa jos tuo mies aikoo jotain. Minua suorastaan pelottaa, että tuo löytää Joelin kodin. Minun pitää varoittaa Joelia tästä. Blondi laulaja vastasi viestiin välittömästi ja koitin saada selkoa tähän. "Mitä jos se yrittää murhata Aleksin? Mitä jos se tekee sille jotain ei me voida tuon antaa tehdä mitään peruuttomatonta." Selitän Nikolle paniikissa. "Tommi rakas rauhotu! Aleksi on turvassa Joelin luona eikö vaan?" Niko rauhoittele minua. "Joo on se mut mitä jos se mies löytää Joelin kodin?" Panikoin. Ahdistaa kaikki.
❄️❄️❄️❄️❄️
Yhdestoista luku

Tässä olis teille pitempi luku. En tiiä miten tätä olis pitäny jatkaa mutta tätä oli kiva kirjottaa ja huomenna tulee pitkä luku kunhan saan aloitettua sitä.
Kiitos kaikille jotka on lukunu tätä oon tosi kiitollinen kaikista lukukerroista <3 ootte ihania ja ihan parhaita. Jos teille tulee ikinä mitään ideoitaniin saatte kertoa mä koitan sit parhaani mukaan toteuttaa niitä. Kiitos ja huomiseen <3

11.12.2022

Sanoja 572

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang