Joelin pov:
Makasin kotona sohvallani ja mietin Juliannea. Miksi hän halusi minut tai mitä hän edes halusi minusta. Pohdin näitä ja huomaan. "Vittuu en haluu ketään oon ihan onnellinen näin." Sanon itselleni ja puristan päätä jotta saisin ajatukset pois Juliannesta. Puhelimeni pian soi ja katson kuka soittaa. Näytössä luki "Allu🧸❤️". Päätän vastata ja kuunnella mitä asiaa Aleksilla on.Puhelu
Aleksi:Moi Jollu
Minä:Moi Allu mitäs asiaa?
Aleksi:Voitko tulla ulos kun mulla on tylsää?
Minä:Tottakai voin nähään kohta pikkumies
Aleksi:Joo moikka
Minä:Moikka
Päätin mennä eteiseen pukemaan pipon, ulkohousut, takin, lapaset ja kaulahuivin. Menen ulos ja ulkona minua odotti tuo pieni ja suloinen poika.
"Moi kiva kun tulit ulos kun kanssa." Aleksi sanoo ja hymyilee. "Tottakai tulin en haluu että sulle tulee pahamieli." Hymyilen ja hyppään lumeen. Aleksi hyppää perässäni. Aleksi kikattaa ja pyöri lumessa. "Voi Allu pikkunen sä oot ihan lumessa." Pyyhin Aleksista lumia. "Se oli hauskaa." Aleksi sanoo innoissaan ja kaataa minut lumeen. "Alluuu et olis kaatanut mua tänne." Nauran ja koitan päästä ylös. Aleksi nauraa ja koittaa auttaa minua ylös.
"Anteeks Jollu mut se oli hauskan näköistä." Aleksi kikattaa ja saa minut ylös.Olimme Aleksin kanssa kauan ulkona ja menimme sisälle juomaan lämpimät kaakaota. Istuimme sohvalle, Aleksi juo omaa kaakaotaan ja hän nostaa katseen minuun. Hänellä oli kermavaahtoa nenässä ja naurahdan. "Mitä naurat?." Aleksi kysyy minulta. "Sulla on kermavaahtoa nenässä." Hymyilen ja pyyhin sen sormella. "Jolluuu eiii et olis ottanu sitä pois." Aleksi sanoo ja katsoo minua söpösti. Aleksi on minun paras ystävä ja sulonen sellainen. Me ollaan tosi onnekkaita et just Aleksi on meidän bändissä tuomassa piristystä.
Aleksi soitti Tommille ja ilmoitti että jää yöksi luokseni se sopi ja he näkisivät huomenna.Katsoimme leffoja, nauroimme, juoksimme ympäri taloa. "Olipa hauskaa, sun kans tehä kaikkee." Aleksi kikattaa sängyllä. "Niin oli tosi kivaa." Hymyilen ja halaan Aleksia. Söpöilemme hetken kunnes pesemme hampaat ja kävimme sitten nukkumaan. Heräsin kuitenkin yöllä siihen että Aleksi oli levoton ja ihan hikinen. Tajusin silloin ettei kaikki ole hyvin. Päätin herättää tuon ja pian Aleksi tarrautuu kiinni minuun.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kymmenes luukkuTää oli vähän lyhyempi kun on ollu nyt ongelmia
Huomenna tulee sitte paremmin10.12.2022
Sanoja 356
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...