Luukku 21

54 7 4
                                    

Tommin pov:
Kerroin Aleksille, että haluan erota. Meidän piti lähteä meidän yhteiselle mökille ja niin me lähdemmekin, mutta minun ja Aleksin välillä ei kukoista kun pelkkä ystävyys. Jaamme mökillä saman huoneen, mutta todellisuudessa Aleksi olisi huoneessa yksin kun me muut pidämme hauskaa. Koputan Aleksin oveen. Tuo tulee avaamaan oven todella väsyneenä ja itkuisena. "Allu onks kaikki hyvin?" Kysyn tuolta varovasti. "J Joo on kaikki hyvin." Aleksi vakuuttelee tiedän että tuo ei puhunut totta. "Mä tiiän ettet sä puhu totta." Sanon tuolle hieman terävästi.
"M Mä oon okei usko jo." Aleksi sanoo ja päästää minut sisälle. "Näytä rantees, Aleksi anteeks et jätin sut mut se oli vaan ajan kysymys millon tää tapahtu." Selitän. "SÄ JÄITIT MUT, KÄYTIKS SÄ MUA VAAN HYVÄKS? RAKASTIKS SÄ MUA EDES!?" Aleksi huuto itkee. "Rakastin tottakai ja rakastan. Aleksi sun kanssa meiän yhteinen hetki oli parasta." Selitän.

Aleksi nyökkää vastaukseksi ja huokaa. "Allu mä halusin sut ja tehä mitä vaan et sulla olis hyvä olla." Selitän tuolle ja silittelen Aleksia.
"V Voidaanko me ees enää yrittää?" Aleksi katsoo minua kyyneleet poskilla. "Mä en usko et me pystytään siihen enää." Silitän tuota.
"O Onneks ees Joel välittää musta." Aleksi mumisee. "Me muutki välitetään susta." Sanon ja pussaan tuota päähän. "V Voitko sä nyt vaan jättää mut rauhaan kiitti?" Aleksi anelee.
"En ennen kun näytät rantees." Katson tuota.
Aleksi nostaa hihat ja järkytyn näkemästä.
"Noi pitäs putsaa ja sitoo." Katson Aleksin haavoja. "E Eikä pidä vaan sä nyt häivyt." Aleksi sanoo.

Kävelen tietä pitkin ja mietin mitä tein väärin.
"Mun takia Aleksi teki sen, mun tärkein ja rakkain ihminen ketä satutan." Mietin yksin ja pudotan kyyneleitä. "Tommi!!" Joku nainen huutaa selkäni takana. Pyyhin kyyneleet äkkiä ja käännyn. "Tommi mitä on tapahtunu?" Nainen kysyy. "Joo tai mä satutin mulle rakasta ihmistä." Itken. "Voi ei." Nainen halaa minua ja minä tuota.

"Mä oon muuten Ellen." Ellen sanoo ja katsoo minua. Katson Elleniä hymyillen. "Ooks sä meiän joku fani vai?" Kysyn Elleniltä. "Joo, tavallaan mut mä oon kyl ihan super kiinnostunu susta." Ellen hymyilee. "Ihana kuulla." Hymyilen ja katson sitten muualle.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdeskymmenesyhdes luukku

Kiitti että ootte lukenu tätä on ollu tosi kiva kirjottaa ajattelin että voisin kirjottaa tähän kirjaan lisää lukuja 1.12.2023 niin en tekis uutta joulukalenteria tota varten.

Sanoja 369

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now