Joonaksen pov:
En malta odottaa että joulu tulee, rakastan joulua koska sillon voi oikeesti rauhottua. Aion viettää joulun luultavasti perheen kanssa, mutta sovittiin poikien kanssa että annetaan lahjat toisillemme ja käydään istumassa iltaa. "Jonsku?" Niko kysyy sillä huomaa minut olevan ajatuksissaan. "Hm?" Katson Nikoa joka katsoo minua huvittuneena. "Nii sitä vaa et mitä aiot tehä kun päästään pois joulukiertueelta?" Niko kysyy. "Aa en mä tiiä käyn varmaa ostelee lahjoja ja sit meen laittaa kotia vähän joulusammaks." Selitän Nikolle ja tuo vain nyökkäilee. Naurahdan sillä Niko selvästi koittaa tajuta suunnitelmaani. "Ootko nyt varma et tajusit?" Kysyn ja nauran. "Joo tottakai ehkä." Niko nauraa ja pudistaa päätään. "Ei se meiän Moilanen näköjää kaikkee tajuu heti ellei sille väännä niitä rautalangasta." Joel nauraa ja koittaa saada aikaan biisin. "Joel turpa kii ei tarvii vääntää rautalangasta." Niko nauraa ja istuu alas pöydän toiseen päähän. Meillä olisi tänään lähtö seuraavaan paikkaan mutta olemme todella väsyneitä. Ainakin Olli ja Aleksi on.Nousemme ja käymme laittamassa hotellihuoneet kuntoon ja keräämme tavaramme. Katson ympärilleni että kaikki ovat mukana ja astun ulos hotellihuoneesta ja törmään Joeliin. "Varo vähän! Täällä on särkyvää." Joel naurahtaa. "Vainii no ei ne rikki mee jos oot laittanu ne vaatteiden sekaan siihen pussukkaan." Muistuttelen Joelia ja kävelen matkalaukkuni kanssa alas.
Istuimme bussissa matkalla seuraavaan keikkapaikkaan meillä olisi huomenna keikkapäivä, mutta tänään on vapaapäivä.
"Väsyttää ihan vitusti." Tommi sanoo ja haukottelee. "Joo et oo ainoo nii muakin." Aleksi sanoo ja koittaa saada biisiin taustoja.
Jäin katsomaan ikkunasta ulos, katsoin puita jotka vilisivät ohitsemme ja päätin ottaa upean kuvan itsestäni. "Mitä Jonsku puuhaat?" Olli kysyy, säikähdän hieman ja naurahdan. "Otin kuvan instaan, äläkä enää säikyttele tollee Olli." Pörrötän Ollin hiuksia.
"Joonaaas et sotke mun hiuksia." Olli sanoo ja mököttää. "Voi voi anteeks pikku Olli." Kikatan ja katson taas ikkunasta ulos. "Et saa." Olli naurahtaa ja halaa minua. Halaan takaisin ja mietin. Aleksi sulkee koneen ja huokaa pitkästi. "No mikäs meiän Little manilla on?" Tommi kysyy ja istuu Aleksin viereen. "Tarviin nyt ajatukset muualle tuosta työstä mitä oon tekemässä." Aleksi sanoo ja nojaa Tommiin.Aika söpöä, jään seuraamaan heitä ja hymyilen. Tiedän vain sen että Aleksi on ihastunut Tommiin mutta en tiedä onko Tommi Aleksiin. "Tommi mun pitää kertoo sulle salaisuus." Aleksi sanoo ja pian tuo mustatukkainen poika kuiskaa Tommin korvaan. Seuraan tilannetta innostuneena ja uteliaana. Tuon rumpalin kasvoille ilmestyy hymy ja pian hän yhdistää Aleksin ja omat huulet. "Voii jätkät suutelee aika söpöö." Olli huudahtaa vieressäni. "Nonii antakaas olla nyt." Tommi naurahtaa ja luo katseen minuun. Hymyilen vain ja katson noita kahta.
Pääsimme seuraavaan paikkaan ja aloimme purkamaan bussista keikkakamoja jo valmiiksi. "Nää painaa ainakin tonnin!!" Niko sanoo tuskaisena. "Anna mä autan." Hymyilen ja menen auttanaan Nikoa. Kannoimme tavaroita sisälle kunnes onnistun kompastumaan ja kaadun. "Joonas ootko sä okei?" Aleksi kysyy ja auttaa minut ylös.
"Oon, en vaa tiiä miten onnistuin tässä et kaaduin." Nauran ja nousen Aleksin avustuksella ylös.
❄️❄️❄️❄️❄️
Toka luukkuMä en tiiä miten tää kirja tulee jatkuu mut koitan joka kerta keksii jotain. Jos tulee ideoita nii kertokaa otan niitä vastaan.
2.12.2022
Sanoja 500
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...