Luukku 8 (Olnas)

82 7 0
                                    

Joonaksen pov:
Olin kävelemässä Ollin talolle päin. Sovittiin että puhutaan selväks se mitä tapahtu sillo kun oltiin oltu baarissa. Koputan oveen ja pian tuo basisti tulee avaamaan. "Moi! Sä halusit nähä?" Olli kysyy ja katsoo minua.
"Joo kuule Olli, se mitä meiän välillä tapahtu sillo siel nii mitä se oli?" Kysyn tuolta ja odotan vastausta. "Joonas mitä se sun mielestä on?" Olli kysyy ja katsoo minua.
"No musta se oli aika ihanaa." Hymyilen.
"Nii olihan se." Olli hymyilee. "Vaikka sä oot mun paras ystävä nii mä oon alkanu pitää susta vähän enemmän." Kerron ja katson tuota. "Joonas sä oot varmaan viel hurmoksessa." Olli naurahtaa. "No en oo!" Sanon ja menen eteiseen. "Jonsku et lähe nyt!" Olli sanoo ja tulee perääni. "Mitä! Mä tiiän että et haluu mua!" Raivoan kyyneleet silmissä. "Joonas kiltti kun en tiiä mitä vastata." Olli selittää. "Ihan sama anna olla!" Sanon ja lähden itkuisena pois.

Kävelen puistoon ja itken hieman. "Mä rakastan sitä." Nyyhkytän ja katson jalkojani.
"Mitäs Joonas täällä yksin istuu?" Kuuluu ääni takaani. Käännyn katsomaan taakseni ja huomaan Joelin. "No oon vaan yksin." Mumisen ja peitän kyyneleet. "Hei sä et oo kunnossa." Joel sanoo ja istuu viereeni. "Mä oon rakastunu Olliin mut se luuli vaa et oon hurmoksessa." Nyyhkäisen. "Voi sua." Joel halaa minua ja minä tuota.

Ollin pov:
Mietin sitä, mitä Joonas sanoi minulle. "Ei paska tarkottiko se todella sitä?" Kysyn itseltäni ja laitan Joonakselle viestin jossa kysyn häntä leffaan. Joonas vastaa viestiini myönteisesti. Menen leffateatterin eteen odottamaan Joonasta. Pian tuo blondi hattarapää tulee ja hymyilee hieman. "Jonsku ennen kun mennään tonne nii asiaa." Sanon ja katson tuota. "Nii?" Joonas katsoo minua kysyvästi. Suutelen tuota pitkään. Joonas vastaa suudelmaani ja hymyilee, katsomme hiljaa toisiamme ja pian tajuam tunteeni.
"Mä tykkään susta." Myönnän ja menen saliin istumaan. Joonas istuu viereeni ja katsoo minua pitkään. "Mitäs tuijottelet?" Kysyn tuolta. "Sua kattelen, oliks sä tosissas?" Joonas kysyy totisena. "Joo olin tottakai." Hymyilen ja pussaan tuota. Joonas vastaa pusuun ja alamme katsoa leffaa.

Katsoimme leffan loppuun ja olimme matkalla minun luokseni. Kävelimme käsikädessä.
"Mieti et Aleksi ja Tommi oli ekat jotka meni yhteen." Joonas miettii. "Niinpä ja me tokat millonkohan Joel ja Niko menee yhteen?" Naurahdan ja mietin. "Njaah ei varmaan ikinä ei niillä oo yhtään samaa eikä Joel tykkäis Rommista muuta kun siitä Rommi juomasta." Joonas nauraa. Nauran myös ja huokaan syvään. "Joo totta mut onhan Nikon ja Joelin ajatuskulku ihan erilaista." Sanon ja hymähdän. "Totta." Joonas sanoo ja pääsemme pian kotiin.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kahdeksas luku

Kiitti ku ootte lukenu oon kiitollinen kaikille teille jotka jaksaa lukee tätä joka päivä. ❤️

8.12.2022

Sanoja 424

🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]Where stories live. Discover now