❄️Smuuttia luvassa (tää on sit todella yksityiskohtisesti kirjotettu)❄️
Tommin pov:
Vietettiin tänään vapaapäivää ja me ajateltiin tänään olla vaan, koska huomenna olis pakko tehä töitä eli hoitaa keikka pois alta. Menen Aleksin luo ja otan tuon syliini. "Moi!" Sanon ja väläytän hymyni tuolle. "Moi." Aleksi hymyilee ja kääntyy sylissäni sivuttain.
"Täällä ne kyyhkyläiset taas söpöilee, tuun kadeks." Joel naurahtaa ja istuu viereemme. Hymyilemme otamme toisiamme kädestä kiinni. "Ihana Tompsu." Aleksi sanoo ja pussaa minua poskelle. "Pitäskö lähtee jonnekki?" Joonas ehdottaa. "Joo lähetäänks baariin?" Niko naurahtaa. "Jooo." Kaikki sanottiin samaan ääneen. Tilasimme taksin ja odotimme. "Ihan vitun siistii olla porukalla viettämässä aikaa." Olli sanoo ja nojailee seinään. "Niinpä." Joonas sanoo ja hymyilee. Kyllä me ei olla oltu 7 viikkoon keskenään paitsi eilen. Meillä on ollu omia menoja ja kaikkia muita tärkeitä asioita.
Pääsimme taksiin ja baariin. Tilattiin kohtuullisesti juomaa, että ollaan järjissämme keikkapäivänä. Istuttiin nurkka pöytään, juotiin ja puhuttiin.Vietettiin muutama tunti baarissa ja lähdimme Aleksin kanssa odottamaan ulos taksia. Kyllä siellä oli paljon lunta, Aleksi alkaa tekemään lumipalloa ja heittää sen minuun. "Heii! Et sä noin voi tehä." Nauran ja alan tehdä lumipalloa. "Voinpas." Aleksi kikattaa ja pian meillä oli lumisota menossa. Se oli hauskaa ja ihanaa tekemistä. Pääsimme taksiin ja menimme nukkumaan, oikeestaan meiän nukkuminen vähän eskaloitui. Työnnän Aleksin hellästi hotellihuoneen seinää vasten ja suutelen tuota intohimoisesti. Vaatteemme alkaa vähentyä joka kerralla matkalla sängylle. Kaadan Aleksin sängylle ja menen tuon päälle. "Sä näytät hyvältä." Aleksi sanoo hieman hurmoksessa. "Samoin kulta." Hymyilen ja työnnyn varovasti Aleksiin. Aleksi huokaisee ja tarraa käsivarsistani.
Alan liikkua ja Aleksi huokailee. Nopeutan hieman. "Mmhh nopeemminh." Aleksi anelee ja huokailee. Nopeutan ja suutelen Aleksin kaulaa. "Aahhh!!" Tuo mustatukkainen poika huokailee. Tuo kuulostaa niin hyvälle huokailessaan. Nopeutan niin nopeaksi kun voin. "Aahhmm Tommih mäh tuunh kohtah." Aleksi huutaa ja puristaa lakanoita. Työnnyn vielä syvemmälle ja teen hieman rajummin.
Tuo söpöläinen huutaa nautinnosta ja minä myös. Pian tulemme molemmat ja työnnyn pois Aleksin sisältä. Menen Aleksin viereen ja tasaan hengitystäni. "Mikää ei oo tuntunu näin hyvälle kun tää." Aleksi sanoo hengästyneenä. "Niinpä oon samaa mieltä." Hymyilen ja pussaan häntä päähän.Katsoin kelloa ja no se oli jo 3 yöllä. Päätimme mennä kuitenkin suihkuun, peseydyimme ja menimme pukemaan yövaatteet. Käperryimme peittoon ja nukahdimme. Nukuimme pari tuntia ja huoneen oveen koputettiin. Havahdun hereille ja menen avaamaan oven. "Terve tota mä oon kadottanu Ollin jonnekki." Joonas sopertaa ihan hurmoksessa. "Missäs Joel ja Niko on?" Kysyn ja katson Joonasta. "Se tuota ömm en mä tiiä jonnekki ne katos." Joonas selittää ja meinaa kaatua. "Noni me etitään Olli nii mee sä nukkuu jooko?" Kysyn tuolta ja saatan Joonaksen huoneeseen.
❄️❄️❄️❄️❄️
Kolmas luukkuSaitte vähän smuuttia tähän koska mikään kirja ei oo kirja ilman smuuttia <3
3.12.2022
Sanoja 443
YOU ARE READING
🎄𝘉𝘭𝘪𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭𝘪𝘯 𝘫𝘰𝘶𝘭𝘶𝘬𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪 [2022]🎄 [VALMIS]
Fanfiction24 osainen kirja, pojat keikkailevat ja suunnittelevat joulua. Heillä on tavoitteena mennä jouluksi mökille mutta tämä saa yllättävän käänteen. Lainaus luvusta "Ei vittu, jos tää menee pelkällä tuurilla nii meiän suunnitelmat menee kokonaan uusiks...