Nightmare

214 22 0
                                    

"Nechme Seokjina Seokjinem, ať si to řeší, jak uzná za vhodné. Je to jeho problém a zatím, za těch několik set let se nestal žádný problém, který by se dotkl i nás. Takže," nechal větu nedoznít a tím utnul konverzaci o tom upírovi.

"Upíři, vlkodlaci, nejspíše by jsi měl najít Felixe, vzal si peklo celkem do parády, a nechápu jak se mu to daří, ale ještě pořád dochází na místní univerzitu. Nevím, jestli je dobrý nápad, aby jsi tam chodil, přeci jen jsi pohřešovaný už více než půl roku a Namjoon je mrtví a jistě víš i o Hanově smrti." Yoongi věděl, že je Han z druhé strany? On o něm věděl.

"Yoongi jak o Hanovi víš?" Nikdy jsem se o něm nezmiňoval, ale jediným slůvkem. "No abych byl upřímný. Věděl jsem co je zač, osobně jsme se neznali. Mady Hana a jeho sestru znala, a tak když chtěl na vysokou přesvědčila ho, že tato je nejlepší a nenápadně jsme ho nasměrovali k tobě, byl takovou zálohou, kdyby se něco stalo." On cože, já myslel, že to byla jen náhoda.

"Nevěděl, kdo jsi a chtěli jsme, aby to tak i zůstalo. Vaše přátelství bylo skutečné." Yoongi není člověk, který by měl potřebu lhát, kvůli dobrému pocitu ostatních. V hodně případech si nebere servítky, vše vždy říká na plnou hubu a Kiugi to po něm zdědil, díky bohu, že holky jsou po matce. "Chápu." Nemusí se obhajovat.

"Taehyungu zítra se vrátíš do školy a najdeš Felixe, řekneš jim, že jsi odjel, protože to s Namjoonem tě vzalo." Yoongi otočil o sto osmdesát a zpátky se vrátil ke konverzaci ohledně problému v našich světech.

"Dobrá já půjdu kontaktovat ostatní Nightmare, moc jich není, ale jsou nanejvýš loajální koruně." Neznělo to moc přesvědčivě. Venku už mezitím stihlo zapadnout světlo a my byli odkázání jen na světlo zdejších petrolejových lamp, které byli po celé místnosti systematicky rozmístěny.

"Možná by tam měl jít raději Taehyung, nezapomínej, že tě úplně v lásce nemají a nightmare nezapomínají." Jungkook navrhl, nechápu, proč by s nimi měl mít Yoongi špatné zkušenosti. Vždy se mi zdál naprosto řádný, proč by nezapadal. Práci nightmare plní nebo alespoň než jsme se poznali lépe tak plnil. 

"Tae, nightmare jsou původně stvoření nebe a když padlo, zapřísáhli se, že se nebudou pouštět do ničeho s podsvětím. Takzvaně udržovat čistou krev nebe a Yoongi si vzal Shinigami a počal s ní dítě. Však i po takové době, se najdou mnozí, kteří neuznávají míchání krve, proto Yoongi mezi nimi již není vítán." To bude možná jeden z důvodů, proč jsem vlastně ještě žádného jiného kromě Yoongiho nepotkal.

"Ale co se změní tím, že jim tam nakráčím já?" Jestli tak moc nesnáší stvoření z podsvětí, nebudou mi chtít raději jít po krku. Na chvilku bych si rád oddechl před utínáním hlav, nebudu lhát.

"Proroctví mluví jasně, neměl by to být problém, ale Jungkooku opovaž se tam s ním jít, víš jakou k tobě mají zášť." Nechápavě jsem se na něj podíval a on se s provinilím úsměvem podrbal na hlavě.

"Když jsem šílel, se mi jeden z mladých nightmare připletl do cesty, s vyzí vymýtit ze světa zlo. Bylo to kdo z koho a já umřít nemohu." Pronesl už chladně. Nejspíše ho zabít nechtěl, jen prostě neměl na výběr.

9. Je tady a balím dárky. Moje peněženka poslední dobou vic a víc brečí a co vy, jakou máte sbírku.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ve znamení temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat