two

591 33 18
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

26

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


26.635 beğeni
3.637 yorum

Glorymagazines: YG Entertainment çıkış yapacak olan Solo sanatçısının fotoğraflarını yayınladı! Merakla beklenen idol'ün yayımlanan konsept fotoğrafları büyük bir yankı uyandırdı!

Siz ne düşünüyorsunuz?

U: Aman tanrım cidden solo olmasına rağmen konsepti bir çok gruptan iyi!

Y: Tam bir idol yüzü var~

O: şarkıyı merakla bekliyorum sesi de güzelse fanı olacağım...

T: YG'deki herkes visual

İ: neden o şirket ki... Ben Sm stanım!!

R: Daha çıkış bile yapmadan bu kadar abartmanız yok mu İÇİMİ BAYIYOR

U: Motorlu çıkış ımm

Q: Sana oppa diyebilir miyim?~~

X: aman tanrım bu Do Kyungsoo! Ben onunla aynı lisedeydim!
Y: hemen bana onun nasıl biri olduğunu anlatman gerek X!

Yazarın anlatımından

Jongin acil toplantıya çağrıldığı için hızla ilerliyordu ceo'nun yanına. Bir kaç gündür konuşulan şeyleri biliyordu.

Yeni bir ilişki haberi patlatmayı düşünüyordu şirket ve Jongin'in yeni başlayan ilişkisi de buna çok uygundu.

Jennie'den deli gibi hoşlanmasa da güzel bir kadındı. Güzel ve eğlenceliydi. Yalnızlığını böylece gideriyordu Jongin.

Kapıyı tıklattı ve gel sesini duyduktan sonra içeri girdi. Ceo masasında oturmuş telefonu ile ilgileniyordu. "Geçsene Jongin." Dediğinde gösterdiği sandalyeye bıraktı kendini.

"Biliyorsun yakında geri dönüş var. Şarkıdan sonra popülerlik azalmaya başladığı anda ilişkinizi yayınlamayı düşünüyoruz." Başımı olumluca salladım. "Jennie'nin şirketi buna nasıl bakıyor?"

Sandalyesine yaslandı yaşlanmaya başlamış olan adam. Sektör artık omuzlarına ağır gelmeye başlıyordu.

"Aslında ilk başta bayağı karşı çıktılar ama benim yeğenim şuan oradan çıkış yapmak üzere. Bunun da verdiği hukuk ile hallettim. İyi bakıyorlar artık."

Jongin'in kaşları havalandı "yeğeniniz neden amcası SM CEO'su iken farklı bir şirketten çıkıyor ki?" Güldü hafifçe karşımdaki adam. "Torpil ile değil de kendi becerileri ile bir yere gelmek istemiş. Bence de hayırsızlık bu."

Gülerek söylese de yüzünde biraz burukluk vardı adamın. "Eğer bu şirkete gelmeye onu ikna edebilseydim sizinle çıkış yapardı."

Jongin başını olumluca salladı. "Büyük kayıp." Karşındaki adam hızla uzandı telefonuna. "Bak göstereyim, solo olarak çıkıyor."

Bir kaç saniye sonrasında ona uzatılan telefonu tuttu ve karşısındaki fotoğrafa baktı. Kaşları hızla çatıldı ve bakışları oturan adama kaydı. Sonrasında ise tekrar döndü telefona.

Bu olamazdı değil mi? Karşısındaki yıllar önce terk ettiği Kyungsoo olamazdı? "Y-yeğenim demiştiniz değil mi?" Karşısındaki adam başını salladı. "Evet yeğenim."

Jongin hızla uzattı telefonu karşısındaki adama. "Umarım başarılı olur. Ben, ben gideyim." Adamın bir şeyler söylemesine bile fırsat vermeden çıktı geniş odadan.

Nefesi daralmıştı, yıllar sonra Kyungsoo'yu görmek onu beklediğinden daha çok sarsmıştı. İdol mu olmuştu yani? Çıkış mı yapacaktı?

En, en önemlisi ise nasıl bilmezdi yıllar önce şirketin ceo'sunun yeğeni ile çıktığını Jongin? Kyungsoo ona nasıl anlatmazdı?

Olaylar kopuk ilerlemesin diye düz yazı da katıyorum.. Ay heyecanlandım~

Instagram/KaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin