eight

464 23 10
                                    

126

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

126.626 beğeni
54.737 yorum

Glorymagazines: Yılın çiftinden dergi çekimi! Exo'nun karizmatik üyesi ve YG parlayan kızı! Çekim Kore'de çok büyük bir yankı uyandırdı. Twitter'da dünya gündeminde uzunca kalan ikili için aynı zamanda nefret tagleri de açıldı.

Siz yakıştırıyor musunuz? İkisi de böyle ön plandayken böyle çekimlere cidden ihtiyaç var mıydı?

A: Çekimler cidden iyi

J: Jongin beni hayal kırıklığına uğrattı.

R: Gerçekten mi Jennie? O kara şey ile nasıl ilgilene bilirsin ki?

V: Jongin çekimleri kurtaran şey olmuş.

B: Kudurmayın. İkisi de çok güzel 💜

H: Üzgünüm ama destekleyemiyorum.

Z: Pr olduğunu düşünüyorum...

N: Blackpink'in sevgili yasağı yok muydu ya?

O: ben ikinizi de başkası ile shipliyordum ama 🥺

D: neden sürekli karşıma çıkıyorlar? Cidden yeter

L: çok yakışıyorlarrr

L: çok yakışıyorlarrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

89.372 beğeni
43.287 yorum

Glorymagazines: Ortalıkta dolaşan dedikodu, çiçeği burnunda idol'ün başını yakacak mı?
Bir kaç ay önce çıkış yapan Do Kyungsoo'nun sevgilisi olduğu iddia edildi! Bir kaç ay içersinde YG iki ilişki yayınlar mı? Sanmıyorum ama bu dedikodu yeni idol'ün canını sıkabilir.

Sizler ne düşünüyorsunuz?

J: Tanrım cidden mi? Tam kendime yeni oppa bulmuşken mi?

H: O çok tatlı... Biz kızlar onun gibi erkekleri çok seviyoruz 🤭

U: Ah keşke benim sevgilim olsa

T: bu sadece bir dedikodu! Ve asılsız bir dedikodu! Onu karalamaya çalışıyorlar!

G: Sevgilisi olup olmaması umrumda değil. Ona aşığım..

C: yeni çıkış yapmadı mı? Bu ne hız?

V: YG hazırlanan yeni albümünü erteleye bilir :(

T: ya bebek bu ne sevgilisi?

B: Dedikoduyu bir garsonun çıkardığı konuşuluyor 😲 Kyungsoo oraya kız arkadaşı ile birlikte gitmiş sanırım 😲

K: Garson onları öpüşürken gördüğünü söylemiş 😲

R: Tanrım, cidden delirmişsiniz siz

KAİSOO DM

Jongjong: Yapılan haberi gördüm ve yazmak istedim.

Jongjong: Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirsin Soo? Bu senin kariyerine zarar verebilir. Hatta direkt verir.

Do Kyungsoo: Bildiğin bir şey yok Jongin. Yazma bana.

Jongjong: Nasıl yani?

Jongjong: Soo cevap ver lütfen. Merak ediyorum.

Do Kyungsoo: Ben sevgilimle bir kafeye falan gitmedim tamam mı?

Do Kyungsoo: Haberi yayan garson senin beni götürdüğün kafede çalışan garsondan başkası değil.

Jongjong: Nasıl yani?

Do Kyungsoo: Anlamıyor musun be adam? Dinlemiş işte bizi! Sadece sevgilim olduğunu yaymış. Diğerlerini duyup duymadığını bilmiyorum.

Jongjong: Nasıl yani? Hassiktir.

Jongjong: Hassiktir cidden duymuş olabilir mi?

Do Kyungsoo: Bilmiyorum. Ama yayılan bir dedikodu yüzünden bile öyle çok azar yedim ki! Bugün şirketten çıkıp kafeye gidebilir miyim bilmiyorum.

Jongjong: Birlikte gidelim kafeye. Seni almaya geleyim şirkette misin?

Do Kyungsoo: ben hallederim.

Jongjong: Bu ikimizin sorunu Soo. Senin değil tamam mı? Lütfen sadece nerede olduğunu söyle.

Do Kyungsoo: Şirketteyim

Jongjong: Yola çıkıyorum birazdan. Gelince mesaj atarım.

Do Kyungsoo: Bekliyorum.

Instagram/KaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin