twenty two

246 16 5
                                    

Altı ay sonra 

Jongin~: Sevgilim, nasıl gidiyor?

Kyungsoo: ÇOK YORGUNUM VE SENİ ÖZLEDİM :(

Kyungsoo: Ne zaman bitecek bu tur? :(

Jongin~: Ya, güzelim benim kıyamam ben sana

Jongin~: Az kaldı. Dayanalım, bitiyor zaten bir hafta sonra.

Kyungsoo: Daha ayağın bile tam iyileşmeden tura çıkmanızı asla anlamıyorum Jongin. Deli oluyorum meraktan sana bir şey olacak diye.

Kyungsoo: Elimden gelse yanında olurdum ama

Jongin~: Biliyorum sevgilim ama senin de işlerin var sonuçta.

Jongin~: Ben gerçekten dikkat ediyorum. Zor olan dansların hepsinde oturuyorum. 

Kyungsoo: Tamam sevgilim. Sana güveniyorum. Saat farkı da var aramızda :( Senin için geç oldu değil mi?

Jongin~: Evet, uyumadan önce bir seninle konuşayım dedim. Yatacağım birazdan. 

Kyungsoo: Tamam, sen güzelce dinlen. Bende çok geçe kalmam.

Jongin~: Tamam güzelim. 

Jongin~: Seni seviyorum.

Kyungsoo: Bende seni seviyorum. 

Jongin~: İyi geceler~

Jongin~: İyi geceler~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

136.736 beğeni
43.385 yorum

Glorymagazines: Blackpink'in dünya turundaki son adresi Japonya! Bu henüz ayrılalı bir kaç ay olan çiftin destekçilerini sevindirdi.

Exo'nun da son konser adresinin Japonya olduğunu bilen hayranlar ikilinin görüştüklerine neredeyse eminler. Bir kaç ay önce biten ilişki, yeniden alevlenir mi dersiniz?

S: BULUŞTUKLARINI GÖREN KİŞİLER VARMIŞ

D: Canım shipim...

O: arkadaşlar manyak mısınız? Ayrıldılar niye tekrar görüşsünler amk?

İ: Ben size demiştim onlar ayrılmadı diye!

P: Yemin ediyorum çok sıkıldım

R: BULUŞTUKLARINI GÖREN KIZ FOTOĞRAF ÇEKMİŞ İSTEYEN ÖZELDEN YAZSIN ATARIM

Y: Umarım bu gerçek değildir :(

Z: Ben sekai shipliyorum 🙂

V: Baydı bunlar da artık

Q: belki de arkadaş kalmışlardır? Olabilir bu

H: BANA DA FOTOĞRAFI ATSIN BİRİ

Çalan telefonum ile sinirle yutkundum. Bahsedilen fotoğrafı hala bana atacak birini bulamamıştım ve uyandığımdan beri aradığım Jongin anca iki saat sonra bana dönüyordu.

Neydim ben burada? Korkuluk mu?

Hızla cevapladım telefonu "alo" "öyle bir şey yok." Dedi hızla. "İlk fırsat bulduğumda aradım seni. Yemin ederim yalan."

Titrek bir nefes verdim. "Ortada dönen fotoğraf ne?" "Bilmiyorum, yemin ederim aynı ortamda bulunmadım." "Jongin bak eğer bir şey olduysa anlat bana, eğer diğerleri ile birlikte öğrenirsem-"

"Sadece, iki gün önce yazdı bana. Japonyada olduğunu ve görüşüp konuşmak istediğini söyledi. Bende hayatımda birinin olduğunu ve görüşmemizin imkansız olduğunu söyledim ona."

Hızla karıştırdım saçlarımı "iki gündür neden bunu anlatmadın peki bana?" "Önemsiz bir şeydi çünkü" "kız senin eski sevgilin Jongin. Daha ne gibi önemli bir yanı olabilir? Ben geleceğin günü sayıyorum burada. O ise sana yazıyor ve sen bunu bana söylemiyorsun bile."

Derin bir nefes verdi Jongin. "Özür dilerim. Hata ettim haklısın, söylemeliydim." "Benim diğerlerinin yanına dönmem lazım. Kapatmak zorundayım. Akşam konuşacağız tamam mı?" "Pekala." Diyerek kapattım telefonu. Bu iş, sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

Tüm gece mesaj beklemiştim ama Jongin bana yazmamıştı.

Ertesi sabah uyandığımda karşıma çıkan haber ile ise sinirlerim bozulmaya başlamıştı.

Ertesi sabah uyandığımda karşıma çıkan haber ile ise sinirlerim bozulmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

185

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


185.376 beğeni
52.017 yorum

Glorymagazines: Dün paylaşılan haberden sonra paylaşılan fotoğraflar ile tüm gerçekler ortaya çıktı! İkilinin dün gece aynı mekanda birlikte oldukları iddia edilmişti.

Yan yana olmasa da, aynı mekanda ayrı ayrı fotoğraflar ulaştı elimize. Bu ilişkinin bitmediğinin en büyük kanıtı bizce.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

E: oha

H: Gerçekten mi ya

İ: inanamıyorum

P: Ben bıktım bunlardan

Y: Yakışıyorlarr~

J: Bence aralarında bir şey yoktur ya :(

B: JONGİN OPPA BUNU NASIL YAPARSIN?

G: Ben yoruldum

N: Jennie yapma bunu ya

A: şok oldum

M: Ama, ama sekai...

Instagram/KaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin