Do Kyungsoo: Ne yaptığını sanıyorsun?
Do Kyungsoo: Seni engellemek istemiyorum. Beğeni ve yorumlarını silip gider misin?
Jongjong: açık bir hesabın var. Beğenmeme karışamazsın.
Do Kyungsoo: Jongin kafayı mı yedin? Daha geçen gün bir ilişkin olduğu açıklandı ve sen bana saçma sapan yorumlar yapıyorsun.
Jongjong: Abartıyorsun.
Do Kyungsoo: Abartıyorum öyle mi? Daha bir kaç saat önce çok güzelsin diye yorum atan sen değil miydin?
Jongjong: Gerçekleri yazıyorum sadece.
Do Kyungsoo: amacın ne?
Jongjong: Hep bir amacım olmasını bekliyorsun değil mi?
Do Kyungsoo: Seni tanımıyorum. Elbet bir amacın vardır.
Jongjong: Beni tanıyorsun Soo
Do Kyungsoo: benim tanıdığım Jongin beni boktan bir şekilde terk etmezdi. Bu kadar korkak değildi. O yüzden seni tanımıyorum Jongin.
Do Kyungsoo: Şimdi ilişkine bir saygın olsun. Bana yorum atmayı kes.
Jongjong: benimle yüz yüze konuşmayı kabul edersen keserim yorum atmayı.
Do Kyungsoo: Jongin sen delirdin mi? Ben seninle neden konuşayım hemde yüz yüze?
Jongjong: İhtiyacım var çünkü! Bu grup için bir çok şey yaptım. Artık bunlar ağır gelirken eskilerden biri ile konuşmak rahatlamak istiyorum.
Jongjong: lütfen Soo. Bir kez olsun görüşelim.
Jongjong: Kötüyüm ben.
Do Kyungsoo: kötüysen git bunu sevgiline yaz. Ben sana iyi gelecek biri değilim.
Jongjong: Sen bana her zaman iyi gelirdin.
Do Kyungsoo: o yüzden mi öylece bıraktın?
Jongjong: Hayallerim vardı. Bir seçim yapmak zorunda kaldım ben. Hiç beni düşünmüyorsun!
Jongjong: üstelik bana amcanın SM CEO'su olduğunu söyleseydin belki de herşey bambaşka olurdu.
Do Kyungsoo: bunları konuşmaya gerek yok. Geçmişi değiştiremeyiz sonuçta.
Jongjong: Geçmişte konuşulmayan çok şey var. Bir kez olsun buluş benimle. Konuşalım, lütfen.
Do Kyungsoo: Jongin
Do Kyungsoo: Bilmiyorum ben
Jongjong: Lütfen, sadece konuşacağız. Eski iki arkadaş olarak düşün.
Jongjong: Biraz olsun rahatlamaya, konuşmaya ihtiyacım var Soo.
Do Kyungsoo: Perşembe boş günüm.
Jongjong: ben işimi ertelerim. Çok teşekkür ederim Soo. Gerçekten, teşekkür ederim.
Do Kyungsoo: Perşembe günü görüşürüz.
Jongjong: Görüşürüz Kyungsoo.
-görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram/Kaisoo
FanfictionJongin yıllar önce terk ettiği çocuğu yeni sevgilisinin şirketinde gördüğünde hayatının şokunu yaşamıştı. Text/Instagram