eleven

391 20 1
                                    

Kapıyı çaldım ve açmasını bekledim. Aldığım mesajlardan sonra Jongin'i aramış ve tehdit edildiğimi söylemiştim. Beni almak istediğini söylese de konum atmasını istemiştim.

Şimdi ise evine gelmiş kapısını çalmıştım. Bu kader miydi? Ben ondan uzaklaşmak isterken neden her zaman onun yanı başında buluyordum kendimi?

Kapıyı açan Jongin ile içeri girdim. Yüzünde çözemediğim bir ifade vardı. Karmaşık bir ifade ile bakıyordu bana.

"Ne yapacağız?" Diye mırıldandım. Derin bir nefes çekti içine. Gözlerimin içine derince baktı. "Senden bir şey isteyebilir miyim?" Hafifçe çatılan kaşlarımla başımı olumluca salladım.

"Bana sarılır mısın?" Yutkundum sertçe. Bunu neden istiyordu? "N-neden?" Dudağımı ısırdı hafifçe "Yanımda olduğunu hissetmeye ihtiyacım var Soo. Kendimi ilk kez bu kadar sıkışmış hissediyorum yıllar sonra."

Çekine çekine bir kaç adım attım ve açtığı kollarının arasına girdim. Beni saran sıcaklığı ve kokusu ile titrek bir nefes çektim içime.

Yıllar sonra kollarının arasında olmak, bambaşka hissettiriyordu bana. Sanki hiç bir şey yaşanmamıştı. Yıllar önce terk etmemişti sanki beni.

Derin bir nefes verdi ağırca. "Öyle özledim ki kollarımın arasında olmanı. Ah Kyungsoo, hep sende hissediyorum bu hissi. Senden ayrılmak zorunda kaldığım da-" hızla ayrıldım kollarının arasından.

"Sen benden ayrılmak zorunda kalmadın Jongin. Sen beni terk ettin." Başını olumsuzca salladı hızla. "Zorundaydım Soo. Buraya gelebilmek için, tek yolum oydu."

"Gizleye bilirdik. Saklaya bilirdik Jongin. Sen hiç denemedin. En basitisini seçtin. Beni bırakmayı seçtin sen!" Yükselen sesimle yılların hesabını soruyordum. Yaklaştı ve ellerimi tuttu hızla. Kendimi geri çekmek istesem de izin vermedi.

"Affet beni." Başımı olumsuzca salladım hızla. "Seni affedemem. Bu, bu kendime saygısızlık olur." Gözlerinin an ve an dolduğuna şahit oldum. "Hiç bir zaman affetmeyeceksin beni değil mi? Hiç bir zaman eskisi gibi bakmayacaksın bana."

"Bunun sebebi sensin. Beni bırakan sendin." Gözlerini kapattı ağırca. "Gruptaki kimse bilmiyor, benim biseksüel olduğumu." Koltuğa bıraktı kendini. "Bu çok büyük bir tehdit soo. Bunu onlara anlatmam lazım."

"Doğru, anlatman gerek." "Benim yanımda olur musun?" Bakışlarım hızla bakışlarını buldu. "B-ben" "lütfen Soo, bunları yalnız başıma anlatamam. Onlar benim yıllardır dostum ama yıllarca büyük bir sır sakladım onlardan."

Yutkundu ve bakışlarını kaçırdı. "Yanımda olur musun?" Yanına oturdum ağırca. "Sonuçta eski ilişki bizim ilişkimiz. Yanında olacağım Jongin." "Benim de bunu YG ile konuşmam gerek. Sonuçta, her an bir bomba patlayabilir."

Bakışlarım yüzünde dolandı ağırca. "Yarın ilk önce Exo ile konuşuruz. Ben akşam da şirketimle konuşurum." "Ben istersen yanında olurum." Başımı olumsuzca salladım. "Gerek yok, ben hallederim."

Başıyla onayladığında bakışlarımı geniş salonda gezdirdim. "Evin güzelmiş." Gülümsedi hafifçe "eminim seninki daha güzeldir." "Ben seçmedim eşyalarımı, yani henüz tam anlamıyla kendi evim değil."

Başını olumluca salladı tekrar. "Duydum, ayrılmışsınız." "Sana söylemiştim. Sevgili gibi değildik zaten, uzaması saçma olurdu. Şirketlerin oyuncağı olmak istemiyorum."

Ağırca kalktım oturduğum yerden. Saat gece yarısına yaklaşıyordu. "ben gideyim artık." "Ben bırakayım." Diye kalktığında başımı olumsuzca salladım. "Ben giderim."

"Olmaz, geç oldu. Ben bırakıyorum." Kalktı ve masadan anahtarları aldı hızla. "Hadi, çıkalım." Derin bir nefesle peşinden ilerledim. Beni hiç bir zaman dinlemiyordu.

Evimin önünde durduğunda gülümsemeye çalıştım. "Yarın zor bir gün olacak." Başını olumluca salladı. "Evet, zor olacak." Bakışları yüzümde dolandı bir kaç saniye.

"Zamanı geri alabilseydim Soo, o gün onları söylemezdim." Yüzümdeki gülümseme soldu ağırca. "Ama alamazsın."

"Dikkatli git, yarın görüşürüz." "Görüşürüz Kyungsoo." Arabadan indim ve evime ilerledim. Gözlerime dolan yaşları engelleyemiyordum.

Söyledikleri canımı hem acıtıyor hemde yarama iyi geliyordu. Bunu nasıl yapıyordu? Beni hem nasıl yaralayıp aynı zamanda iyileştire bilirdi?

Yıllar sonra hala nasıl onu böylesine seve bilirdim?

Instagram/KaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin