four

538 31 4
                                    

Kyungsoo'nun anlatımından

Benim için gelen yorumları okurken gülümsemem büyüyordu. Neredeyse hiç kötü yorum görmemiştim. Çoğu kişi sesimi beğenmişti.

Kore de solo sanatçı olarak bir yerlere gelebilmek zordu. Şirketim bana güveniyordu.

Ağırca yaslandım arkaya ve hesap değiştirip sahte hesabıma girdim. Tek takip ettiğim kişi olan Jongin direkt olarak önüme düşmüştü.

Bugün attığı fotoğrafı inceledim. Grubu Exo ile çok fazla şey başarmıştı. Derin bir nefes çektim içime. Çoğu kişinin saygı duyduğu çok iyi bir idol olmuştu.

Ben ise onunla aynı yerde olmamak için yıllarımı feda etmiş beklemiştim. O günden sonra onu yüz yüze hiç görmemiştim.

Beni bir kez bile aramamıştı. Saçlarımı karıştırdım sertçe. Bugün şirkete uğramam gerekiyordu. Şirkette kendim için küçük bir oda ayarlayabilmiştim. Orada çalışıyor bir kaç şarkı sözü yazıyordum.

Hem stüdyomu kontrol ederdim. Hemde diğer idoller ile kaynaşırdım biraz. Bir kaç hafta olmuştu çıkış yapalı ama çoğu kişi ile henüz kaynaşamamıştım.

Şirkete geldiğimde ilk önce stüdyomu kontrol ettim. Masama oturdum ve bir kaç şey karaladım. Ama kafamı bir türlü toplayamıyor, odaklanamıyordum.

Odadan çıktığımda kapıyı kilitledim ve anahtarı cebime attım. Şirketin içinde olan büyük kafeye ilerledim.

Kafeye yaklaşmışken ayırdım bakışlarımı yerden. Kafenin kapısının önünde durmuş bana şaşkın bakışlarla bakan bir Jongin görmeyi beklemiyordum.

Yavaş olan adımlarım durma noktasına geldi. Bende ona baktım. Süzdüm ağırca. Kafenin büyük kapısından çıkan Jennie'yi gördüm sonrasında.

Jongin'in yanına geldi ve elini tuttu. Yutkundum sertçe. Blackpink kızları ile pek etkileşim içinde değildik. Şirket, şirket içi ilişkiye bile çok iyi bakmıyordu.

Bir kaç saniye içinde toparladım kendimi ve tekrar adımlamaya başladım. Jongin ise hala şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Yanında duran Jennie çantasından bir şey almakla uğraşıyordu.

O yüzden benim olduğum yere öylece baktığını fark etmemişti.

Yanlarından öylece geçip gittim. İçeri girdim ve kendime soğuk bir kahve aldım. En köşedeki masaya oturdum ve buraya gelme amacımın tamamen dışarısında olan bir şekilde sessizce oturdum.

Yıllar olmuştu onu görmeyeli. Beni gördüğünde şaşırmıştı, bilmiyor muydu çıkış yaptığımı? Bu kadar mı unutmuştu beni?

Kahveyi doğru düzgün bitirmeden kalktım ve evime gittim. Kendimi yatağıma attım.

Geçen gün yapılan çekimlerden yayımlanan bir fotoğrafı atmaya karar verdim hesabıma.

Geçen gün yapılan çekimlerden yayımlanan bir fotoğrafı atmaya karar verdim hesabıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

538.386 beğeni
61.391 yorum

Do Kyungsoo: 📸

T: Bu çocuğun ayrı bir çekiciliği var.

H: Noonaların gözdesi Do Kyungsoo~

G: Ah gayler arasında popüler olduğunu duydumm

O: Ciddi duruşu bile ayrı güzel

İ: Saçını boyasa ya sarıya falan

V: YG'yi ilk kez bu kadar promo yaparken görüyorum.

X: gereksiz değer verildi buna

Z: Götü kalktı bence bunun

Jongjong: Hiç değişmemişsin Soo.

Instagram/KaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin