Yazarın anlatımından
Jongin gözlerini yavaşça araladı. Her yanı Kyungsoo'nun kokusuyla doluydu. Her yanı Kyungsoo'ydu.
Göğsünde uyuyan sevgilisinin saçlarına uzun bir öpücük verdi. Huzur Kyungsoo'ydu. Yıllardır bu huzurdan nasıl uzak yaşadığını hala anlayamıyordu.
Yavaşça uzandı ve saate baktı. Saat ona geliyordu. Onun bugün öğleden sonra işi olsa da Kyungsoo'nun erken gitmesi gerektiğini biliyordu.
Bu yüzden yavaşça okşadı sevgilisinin saçlarını. "Bebeğim, uyan. Saat ona geliyor." Kyungsoo'nun tatlı mırıldanışı yüzünü Jongin'in göğsüne bastırması ile dağıldı.
"Uyanmak istemiyorum~" Kyungsoo Jongin'e karşı tatlı sesini kullansa da uyanmak zorunda olduğunun bilincindeydi. Menajeri konu azarlama olduğunda acımasızın teki oluyordu.
Jongin saçlarına uzun öpücükler verirken zorlukla kaldırdı başını. Şişen gözleriyle baktı sevgilisinin gözlerinin içine. İkisinin de yüzünde huzur sayesinde oluşan gülümsemeler vardı.
"Günaydın sevgilim." Diye mırıldandı kalın çıkan sesiyle. Yaklaştı ve öptü dudaklarını. Zorlukla yataktan çıktı ve banyoya girdi. Yüzünü yıkayıp biraz olsun kendine geldiğinde odaya geri döndü.
Jongin çoktan ikisi için kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.
Telefonunu aldı ve menajerine bir saat içinde şirkette olacağına dair bir mesaj attı. Sonrasında mutfağa geçti ve hızla yardım etti sevgilisine.
Kurdukları masaya karşılıklı oturdular ve kahvaltı etmeye başladılar. Belirli bir konuları olmuyor, her şeyden konuşuyorlardı. Jongin yakın zamanda tüm üyeler olarak toplanacaklarını, buna Kyungsoo'nun da davetli olduğunu söylemişti sevgilisini.
Kyungsoo büyük bir mutlulukla daveti kabul etmiş geleceğini söylemişti. Jongin'in ailesi olarak gördüğü insanlar, onun da ailesi sayılırdı.
Üzerine ceketini de giydiğinde onu kapının önünde bekleyen sevgilisini gördü Kyungsoo. Hızla yaklaştı sevgilisine, Jongin ellerini Kyungsoo'nun belinde birleştirdi. Alt bedenleri bir olmuştu.
"Dikkatli ol bebeğim." Diye mırıldandı gülümseyerek. "Sen ne zaman çıkarsın?" Diye sordu Kyungsoo parmakları Jongin'in ensesinde dolanırken.
"Öğleden sonra benim çalışmam, bir kaç saate çıkarım bende." Başını olumluca salladı ve sevgilisinin dudaklarına günün son öpücüğünü verdi.
___________________
Kyungsoo'nun anlatımından
Kaşlarım çatılırken sorumu yeniledim. "Siz bana ilişki skandalından bahsediyorsunuz gerçekten. Yanlış anlamıyorum değil mi?" Derin bir nefes verdi karşımdaki adam. Ardından menajerime döndü. "Ona bunu biraz olsun anlatacağını düşünmüştüm."
"Size karşı çıkmaz diye düşündüm başkanım." Sinirle devirdim gözlerimi. Ben kukla değildim. Veya köle. Diğer tüm çalışanlar gibiydim, herkes bir şekilde birbirinin isteklerine karşı çıkabilirdi değil mi?
"Neden karşı çıkamayacağımı düşündünüz anlamıyorum ama karşı çıkıyorum. Bir ilişkim var. Bunu biliyorsunuz." Başkan başını olumluca salladı. "Sevgilini aldat demiyorum sana, bir kaç fotoğraf sadece."
"Benim parlamam için böyle bir şeye ihtiyacım yok." Karşımdaki adamın sinirlendiğini görebiliyordum. "Kyungsoo beni delirtme. Yalnızca bir kaç hafta sonra sözleşmen yenilenecek, eğer sorunsuz bir şekilde yenilenmesini istiyorsan-" "bunu kabul etmezsem sözleşmem yenilenmeyecek öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram/Kaisoo
FanfictionJongin yıllar önce terk ettiği çocuğu yeni sevgilisinin şirketinde gördüğünde hayatının şokunu yaşamıştı. Text/Instagram