Jaehyun gittiğinden beri düşünüyordum. Jongin'e ne söyleyecektim? Onu arasam, açar mıydı?
Dün onu kırmıştım. Ama gerekli sebeplerim vardı değil mi?
Hızla açtım telefonumu ve ismine tıklayıp aramasını bekledim. Bir kaç saniye sonra açılan telefon ile sertçe yutkundum.
Şaşkın bir ses tonu ile "Kyungsoo?" Dediğinde hafifçe gülümsedim. "Şey, merhaba Jongin." "Merhaba, aramanı beklemiyordum."
"Konuşmamız gerek. Ben, dün seni kırdım biliyorum. Özür dilemek istiyorum." "Kyungsoo, neden yapıyorsun bunu? Seni hayatımdan çıkarmaya karar verdiğim anda neden bana umut verecek bir şey yapıyorsun?"
"Ben, anlatacağım. Evime gelsen olur mu?" "Evine mi? Pekala. Gelirim. Ne zaman geleyim?" "Bir saate gelsen iyi olur." Diye mırıldandım. Etraf dağılmıştı. Toplamam gerekiyordu.
"Peki, bir saate oradayım."
Yazarın anlatımından
Jongin derin bir nefesle indi arabasından. Dünden sonra tekrar burada olmak garip hissettiriyordu. Bir daha bu eve gelmeyeceğini düşünmüştü.
Kapıyı çaldı ve bir kaç saniye bekledi Jongin. Açılan kapının ardından Kyungsoo'yu gördü. Hafifçe gülümsüyordu Kyungsoo.
"Hoşgeldin." Diye mırıldandı ve kapıyı açtı tamamen "geçsene." Jongin geniş salona adımladı. Neden buradaydı? Bunu bile bilmiyordu.
Birlikte yan yana oturduklarında Kyungsoo ağırca temizledi boğazını. "Dün gece olanlar-" diye başladığında Jongin hızla böldü cümlesini "dün gece olanlar hataydı diyecekse-" "hayır Jongin. Hataydı demeyeceğim. Lütfen dinle beni."
"Beni ikinci kez kafede gördüğün günü hatırlıyor musun?" Jongin başını olumluca salladı. "Evet hatırlıyorum." "O gün yanımda olan kişi, Jaehyun'du. Bizim liseden. Benim senden sonra hayatıma giren biriydi. Arkadaşımdı ama bana bir şeyler hissettiğini fark ettiğimde uzaklaşmıştım."
Kyungsoo yutkundu ve devam etti. "Yıllar boyunca onu hiç görmedim. Biz o kafede konuşurken bizi izleyen de beni tehdit eden de oymuş. Elinde ses kayıtlarımız vardı."
Hızla büyüdü Jongin'in gözleri. "Bunu nasıl bana anlatmazsın Kyungsoo?" Kyungsoo hızla tuttu Jongin'in elini ve oturmasını sağladı. "Ben hallettim. Sakin ol."
"Benden onunla sevgili olmamı istedi." Diye mırıldandı Kyungsoo. "Ben, dün sana o yüzden öyle söyledim. Sadece bu işi çözmeye çalışıyordum. Seni kırmak istemedim." Kyungsoo parlayan bakışlarını Jongin'in bakışları ile birleştirdi.
Jongin ona anlayamadığı bir kaç ifade ile bakıyordu.
"Bu sabah, buraya geldi. Bende ona yapamadığımı söyledim. Beni bırakmasını istedim. Olmayacağını anladı sanırım. Gözlerimin önünde sildi kayıtları. Ondan kurtulur kurtulmaz seni aradım."
Jongin hızla sarıldı Kyungsoo'ya. Kyungsoo bu sarılışı beklemediği için bir kaç saniye duraksasa da o da kollarını sardı Jongin'e.
"Keşke bana baştan anlatsaydın." Diye mırıldandı Jongin Kyungsoo'nun kokusunu içine çekerken. Kyungsoo hafifçe gülümsedi "onunla konuşmak isterdin. Rahat durmazdın Jongin."
Ayrıldıklarında Jongin parlayan bakışları ile baktı sevdiği adama. "O-o zaman bana bir şans vereceksin demek oluyor bu. Değil mi?" Kyungsoo'nun tebessümü büyüdü. Başını olumluca salladı sadece.
Bu cevap Jongin'e yetti. Yaklaştı ve hızla birleştirdi bir günde hasret kaldığı dudaklar ile dudaklarını. Kyungsoo kendini bu kez durdurmadı. Rahatça karşılık verdi sevdiği adama.
İkisinin de büyük sorumlulukları vardı. Gizli bir ilişki olacaktı. Zorlanacaklardı, çok zorluk yaşayacaklardı belki de.
Ama ileride olacaklar ikisinin de umurunda değildi. Sadece sarılmak, birlikte olmak istiyorlardı.
Jongin bu kez korkmayacağına dair söz verdi. Hem Kyungsoo'ya hemde kendine.
Bu kez Kyungsoo'yu bırakmayacaktı.
852.387 beğeni
84.149 yorumDo Kyungsoo: Heyecanlandım •-•
D: yanlış görmüyorum değil mi? Jongin Kyungsoo'yu takip etti değil mi!?
H: Jongin oppa begenmişse bana da beğenmek düşer~
G: Aman tanrım yoksa arkadaş mı oldular🤭
V: Kyungsoo..kalbime zararsın
L: Yine ne geliyor? YG bu çocuğa bu kadar cb yaptıracağına Blackpink'e özen göster!
O: Bu adamın fanı olanlar cidden şanslı
İ: Şimdide EXO'dan mı prim kasıyor... Ah tanrım
C: İKSİNİ YAN YANA GÖRDÜĞÜMÜZİ DÜŞÜNSENİZE VİSUAL PATLAMASI~
Z: Jongin takip ediyor... Takip edeyim bari
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram/Kaisoo
FanfictionJongin yıllar önce terk ettiği çocuğu yeni sevgilisinin şirketinde gördüğünde hayatının şokunu yaşamıştı. Text/Instagram