Makyajımın son düzeltmeleri de biterken aynada kendime baktım gülümseyerek. İlk konserimi veriyordum.
Çok heyecanlıydım. Beni bekleyen kalabalığın sesi doluyordu kulaklarıma. Jongin işini bitirebilirse gelebileceğini söylemişti ama kesin değildi ve başlamasına bir kaç dakika kalmış olmasına rağmen geldiğine dair bir haber gelmemişti.
Olsun dedim içimden bende onun ilk konserinde orada değildim sonuçta.
Onun ilk konserini gözlerim dolu dolu izlemiştim evimde. Heyecanını, mutluluğunu sanki dünmüşcesine hatırlıyordum.
Çalınan kapı ile kapıya döndüm. Kapı hızla açıldı içeriye menajerimin girmesini beklerken Jongin girdi.
Bakışlarım büyüdü hızla "Jongin!" Hızla çıkardı maskesini nefes nefeseydi. "Yetiştim değil mi?" Güldüm büyükçe "yetiştin." Hızla kalktım yerimden ve sarıldım boynuna.
"Geldin, teşekkür ederim." Omuzuma küçük bir öpücük kondurdu. "Seni ilk konserinde yalnız bırakamazdım. Birazdan başlayacak, ben yerime geçeyim bir an önce."
Başımı olumluca salladım. Gülümseyerek baktı bana. "Ah senden ayrılmak neden bu kadar zor?" Güldüm büyükçe "büyüleyici biri olduğumu söylerler." Oyuncu bir tavır ile sürttü burnunu burnuma. "Benim dışımda kimse söyleyemez onu bay Do."
Yaklaştı ve küçük bir öpücük verdi dudaklarıma. "Şans öpücüğü." Diye fısıldadı. Titrek bir nefes ile uzaklaştım Jongin'den. O anda kapı çalındı ve çalışan buradan çıkacağımı söyledi.
Jongin çıkarttığı maskeyi geri taktı. "Ben yerime geçiyorum." Başımı olumluca salladım. "Dikkatli ol."
Sahneye titreyen adımlar ile ilerlerken gözlerimi beni bekleyen insanlarda gezdirdim. Çoğu parlayan bakışları ile beni izliyordu.
Ama en önde duran ve bana gülümseyerek bakan adam ile buluştuğunda gözlerim, kendimi öyle gururlu hissettim ki.
Başarmıştım. Başarmıştık.
Gecenin sonuna gelirken sahne arkasında üzerimi değiştiriyordum. Üzerimde tatlı bir yorgunluk vardı. Yüzümdeki makyajı temizledim tam anlamıyla.
Yerdeki çantamı sırtıma taktığımda ise kapı çalınmadan açıldı ve içeri Jongin girdi. Yaklaştı ve sarıldı bana. "O kadar güzeldi ki." Sarılışına karşılık verdim gülümseyerek.
"Gerçekten mi?" Başını olumluca salladı. "Benim ilk sahnemi hatırlıyorum da, benden çok daha iyiydin sevgilim." Oyuncu bir hava ile kaldırdım başımı "ah, Do Kyungsoo farkı." Büyük bir kahkaha attı Jongin.
Elleri belimden kalçama doğru indi ve hafifçe sıktı. "Yani, tabii dansta hala eksiklerin var." "Hımm, bir dans kralından ders alırsam iyi olurum belki?" Yaklaştı ve öptü dudaklarımı "neden olmasın?"
197.386 beğeni
56.491 yorumGlorymagazines: İkili bu sabah saatlerinde Incheon hava alanında görüntülendi. Hayranlar birlikte tatile çıktıklarını düşünüyor.
Exo Kai ve Do Kyungsoo lise yıllarından arkadaşlar.
D: KYUNGSOO JENNİE VE KAİ'NİN ARASINI YAPSANA
U: Kyaa çok şirinler
P: Kyungsoo bana soğuk geliyor...
X: Nereye gittiler acaba? Jongin'im~~
C: Bak sizi shiplememek için zor tutuyorum kendimi. Jongin Kyungsoo'ya öyle bakmayı kes🥺
B: Gerçekten onları shipleyen mallar mı türedi? Onlar arkadaşlar!
A: Bence Jennie ile arasını Kyungsoo yaptı Uwuu
W: Jonginniee~ güzelce dinlen🥰
Q: shipper kalbim shipledi gitti 👉🏼👈🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Instagram/Kaisoo
FanfictionJongin yıllar önce terk ettiği çocuğu yeni sevgilisinin şirketinde gördüğünde hayatının şokunu yaşamıştı. Text/Instagram