~ 🐢 ~
Daha önce de Bayan Young tarafından basılmıştık. Ve bunun üzerine ise iki saat açıklama yapmıştık. İyi ki homofobik değildi yoksa ciddi anlamda bana ve Jisung'a boku yedirirdi.
Kapıda dikilen yakışıklı adam ile Bayan Young hala ayrılmayan bize bakıyordu.
Adam hayretler içinde bize bakarken, Bayan Young ise göz devirmişti."Napıyorsunuz siz yine? Her neyse Felix hazırsan gidiyorsun"
"Bayan Young bakıyorumda beni kovmaya çok meraklısınız" tek kaşı havaya kalkıp bana bakmıştı.
"He aynen Felix seni kovuyorum. Salağa bak ya seni buraya ben getirdim"
"Peki peki saka yapmıştım. Ama sizde bi durun Sung'umla vedalaşim"
"Vedalaşma diye öpüşecekseniz vedalaşmana izin vermiyorum" yakışıklı adamın konuşması ile ona bakmıştım. Sesi çok huzurluydu. Ve tanıdıktı.
"Pardo-"
"Felix gel öpüşelim" kapıda duran adam histerikçe gülüp kapıya yaslanmıştı. Ben ve Bayan Young ise mal gibi onların ne yaptığını izliyorduk.
"Hah izin vermiyorum"
"İznini isteyen olmadı." Ayy inanamıyorum şuan iki yakışıklı adam benim için tartışıyordu. Ama birisi galiba şuan üvey babam diğeride kardeşim olarak gördüğüm adamdı. Neyse ikiside yakışıklı ne fark eder?
"İzin alman gerekiyor, al bakalım"
"İyi be, babası Felix oğlunla vedalaşa bilirmiyim?"
"Hmm hayır" önce düşünür gibi yaptı ardından anında cevabını vererek olduğu yerde dikleşti.
Jisung "Sikerim babalığını" diyip ayağa kalkan beni belimden çekip kucağına aldı ve dudaklarıma yapıştı.
Sadece dudaklarımızı birbiri üzerinde bastırırken yandan yeni babacığıma baktım. Sırıtarak izliyordu.
Jisung alt dudağımı kendi dudakları arasına aldığında ise çenesi gerilmiş ve sırıtışı arasında kaşlarını çatmıştı.Jisung'un kucağından kalkıp dudaklarımızı ayırdım. "Ji sırf heves için beni öpemezsin ya! Bu dudakla-"
"Kalp şekilde..." Kapıdaki bize doğru bakan adamın dediğine sözüm kesilmiş ve güle güle sözüme devam etmiştim.
"He ondan neyse işte bu mükemmel dudaklar önemli işte anla be adam. Dudaklarım çok değerli baksana la Bayan Young'a sırf benim ki gibi yapmak için kaç doktora gitmişte işe yaramamış bak bak!" Dedikten sonra Bayan Young'un da odada olduğunu hatırlayıp gitmeden önce de azar yiyeceğimi anlamıştım.
"Peki peki hadi sarılalım sonra siktir git " durun ikimizin de boku yediğini anlamıştım.
"Hayır size kızmayacağım, bugün güzel bir gün ve sesimin kısılmasını istemiyorum"
"Sesiniz zaten yaşlılıktan kısık" Hyunjin denilen afetin de bizden yana olduğunu anlamam ile bir kahkaha attım. En azından Bayan Young'un sözlerinden sonra boku yemeyeceğimi anlamıştım da şimdi galiba cidden yiyeceğim.
"Felix kızdırma beni daha fazla az sonra gideceksin zaten kalbini kırmak istemiyorum" Ayy götüm! Çok korktum ya. Kabimi kıracakmışXİÖÖZİSÖAİSLWİALAİAAİSMAÜALİAMSİAÖAİALSİAÖAİAMSİALİAKSİALSĞWŞÖSİAKDÜSLAİSÖSŞSÖAİSÖSİÖSİSLSÜWLWİMSĞWNSSMSİSMİSÖSİAÖSKSİSKİSKSİAMSSMSŞÖAŞALSİAÖAİAMİSMSİSMSİSMİSÖSİWKDÜWMĞEUEPABXŞZNSAEURĞSMSÜAMDĞWSÜAMDNDÜAFĞAJEĞAÜWKSLKSİSSKSİMSİAKSWÖRĞÖSCIĞAÇSMFİSKRĞWDŞDKĞ
ANIRDIM BİRAZ!!!!Her neyse. Çok oyalanmadan Jisung ile vedalaşıp Hyunjin denilen afet ile arabaya ilerlemeye başladık. Arabaya geldiğimiz de bir kere daha baya zengin olduğunu kanıtladı. Pardon ama bu adam için cidden götümü satardım. Yaşatır hee.
Arabaya ulaştığımız da benim için sürücü koltuğunun kapısını açıp girmemi istedi. Ne ben mi sürecektim? Geçip oturdum.
"Diğer koltuğa geç" O zaman neden buraya oturdum? Sürücü koltuğunda dizlerim üzerine çıkıp emekleyerek diğer koltuğa geçerken meraktan adamın beyninin içinden neler geçtiğini merak ettiğim için omzum üzerinden baktım.
LAN O BENİM GÖTÜME Mİ BAKIYOR?!?!?!?!?!?-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]