~ 🐢 ~
"ne yemek istersin?" Hyunjin ile seviştiğimiz günden 3 gün geçmişti.
o ablayada rezil olup bornoz ile odadan çıktığımda Yeonjun ile karşılaşmış ve şirkette neden bornoz ile gezdiğimi sorup cevap alamayınca da Hyunjin'i aramış ve bornoz ile çıktığım içinde ondan azar işitmiştim.
o günü asla unutmayacaktım...
şimdi ise salonda oturmuş yemek olmadığı için yemek sepetinden yemek seçiyorduk.
"lahmacun!"
"lan?"
"lan deme lan"
"ok"
"bok"
"neyse soğanda ister misin"
"bol bol" Hyunjin bana gülüp telefonu ile sipariş etmiş ve yemeği beklemeye başlamıştık.
"of açım ben ya ne zaman gelir bu yemek?" üzerimdeki Hyunjin'in olan bol siyah tişörtün eteklerini tutup çekiştirmiştim.
"beni ye" aynen hamham
"hayır yrramı ye"
"aç kalırım"
"tmm o zmn shut up!" diye bağırıp omuz silkmiştim. bizim ki gibi harika ilişki yok btw.
canım sıkıldığı için Hyunjin'in teklifini düşünüp durdum. onu yesem kötü olmazdı ya.
kalkıp oturduğu tekli koltuğun ucuna oturup yanağını öptüm.
"Felix kalk şundan ucu götüne girecek" omuz silkip kalkmamıştım.
ardından beni çıplak bacağımdan tutup kucağına çekti.
"Hyunjin senin ki mi girsin götüme yani!?"
"girdi zaten" kalkmaya çalışırken zilim çalması ile Hyunjin benide kendinide ayağa kaldırmış ve kapıya girmiştik.
yemeği masaya koyduğunda hücum etmiş ve yemeye başlamıştım.
ben lahmacunumu gömerken elit adam Hyunjin de oturmuş salata yiyordu. sanki doyacak.
"yosono" dolu ağzımla konuşup ona lahmacunumu uzatmıştım.
yüzünü buruşturup geri çekilmişti.
"sen ne anlarsın ki mal" kaşlarını çatıp elimdeki lahmacunu almış ve yemeye başlamıştı.
"lan güzelmiş"
"lan deme lan"
"biraz daha versene" pakette az kalmıştı zaten net bitirecek bu piç.
onun vu iştahlı halini görünce iştahım kaçmıştı.
"al hepsini ye"
"yerim" lahmacunları ona uzattığımda direkt soğanı doldurup yemeye başlamıştı.
"göm göm"
"ham ham" tipime kıkırdayıp ayağa kalktım ve salona gidip kısmetse olur açtım. çok kötüydü evet.
bir kaç enayiyi aynı eve koymuş zorla sikiştiriyorlardı resmen. sunucu kadında bayan young'a benziyordu.
ben hala televizyonu izlerken yanıma Hyunjin gelmişti. beni omuzlarımdan ittirip koltuğa yatırmış ve ağırlığını vermeyecek şekilde üstüme çıkıp boynuma yüzünü gömdü. napıyor lan bu?
"göm demiştin değil mi Lixie?" hı?
"demiştimde bana değil lahmacuna demiştim onu"
"Olsun" diyip boynumu emcüklemeye başlamıştı. imdat!
"H...hyunjin, ocakta yemeğim vardı" üstümden çekilip mal mal bakmaya başladı.
"sus Lixie yoksa but izler bir ay yerine üç ayda çıkar" diyip tekrar boynuma gelip ısırıp emmeye başladı.
"Hyunjin?"
Hala yüzü boynukdayken 'hm' sesi çıkarmıştı.
"göm göm"
-
ham ham
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]