ahhhyamedekudasaii!

2.1K 229 264
                                    

~ 🐢 ~


benim emrim üzerine tüm çalışanlar evlerine gitmişti. yani bende haklıyım rahat edemezdim öyle çalışanlar olsaydı. düşünsenize sevgilinizle sevişiyorsunuz ve odaya çalışan girip 'biy hiving dusyalariniz" diyo. vallahi agzinin ortasina cakardim.

ve evet sevgilim dedim çünkü çok güzel kanıtladı.

şimdi diyeceksiniz bu çocuk masa üstü sikiliyor ama hala boş yapıyor. arkadaşlar hayal gücü sınırsız düşüneceklerimizin bir sınırı yok böyle olaylarda ise ne deriz? 'e suber!'

hyunjin içimde gel gitlerinu yaparken bende hiç kibar olmayan inlemelerimi sunuyordum ona.

tatlı noktama vurduğunda hafif bir çığlıkımsı inleme kaçtı ağzımdan.

"aaeehhh yamedekudaasaiii!!!"

ÜWÖDĞWMSIQÖSŞAÖDJİSMDŞAMSŞİİAÖİAMDİSMSİAMİAÖSŞSMDŞSMŞDMDİM

En sonunda Hyunjin kendini içime bıraktığında eline benim sertleşmiş aletimi almış ve uzun ince parmaklarını dolayıp sıkmıştı. evet ilk seferimi bir ofiste masanın üstünde yapıyordum.

Hyunjin hızla aletimi çekiştirirken benimde ağzımdan random sesler çıkıyordu.

ben altı full çıplak üstünde tüm düğmeleri açık olan beyaz gömlekli terden saçları alnına yapışmış olan Hyunjin'e baktığımda aniden boşalmıştım. abi o ne öyle füze resmen.

tüm menilerimi onun karnının üstüne akıttırken birazda yere dökülmüştü. çok merak ediyordum burayı temizleyecek olan kişinin tepkisini. büyük ihtimalle dul 40'larında olan 5 çocuklu bir kadın gelip burayı temizlerken ayran dökmüşler diye düşünüp işine devam edecekti.

cidden boşalmak çok güzel bir hismiş.

uzun soluklu nefesler alırken tekrar Hyunjin'e baktığımda oda bana bakıyordu. dayanamamış ve kendimi öne atarak onuda boynundan çekerek dudaklarımızı tekrar birleştirmiştim.

dişlerimiz birbirine çarparken çıkan ses komiğime gitmişti. ya evet ben insanların mizah anlayıla dalga geçip çıkan herhangi bir sese gülüyordum.

o benim dolgun alt dudağımı kendi dudakları arasına alırken bende onun üst dudağını almıştım. arkadaşlar hiç değişmeyen sigma uke kuralı 1: sen her zaman üst dudağı semen ise alt dudağını almalıdır.

neffesiz kalınca omuzlarına vurmuş ve onu kendimden ayrılmıştım.

ayrıldığımızda önce gömleğini omuzlarından sıyırmış ardından ise kollarını belime sarıp beni kucağına aldı.
bir kere zıplayıp kucağında dahada yerleşirken oda kendi koltuğuna geçmişti.

zaten amına koyduğu boynumu bir daha emcüklemeye başladığında göz devirdim. onun hiç beklemediği bir hareket yapıp aletinin üstüne oturmuştum. altımda hissettiğim yavaşça yeşermeye başlayan şeyle yutkundum. evet ben akıllanmaz biriydim. az önce içimde olup götümde fay hattı oluşturan alete bir daha sürtünüyordum. tamam acıtsada zevk veriyordu.

kafasını arkaya doğru atıp inlediğinde karnım kasılmıştı. sesi her pozisyonda mükemmel olmak zorunda mıydı?!
bu bir kusurdur. adam resmen yaoi erkeği gibiydi

boynumdan çekilip zaten az önce genişlettiği deliğime bir daha ben onun kucağındayken içime itip belimdeki ellerini sıkarak zıplamam için beni biraz havaya kaldırıp ardından kendine bastırmıştı.

isteğini yerine getirip ellerimi omuzlarına koyarak kucağında yükselip alçalmya başladım.

ben kucağındayken oda başını hafif eğip göğüsüme öpücüklerini kondurmaya başlıyor. arada göğüs ucuma yaptığı dil darbeleri beni dahada hırslandırıp hızlanmamı sağlıyordu.  oda bunu fark etmiş olacak ki kendini bana daha çok itmişti. bir süre sonra Hyunjin içime boşaldığında yaşadığım zevkten bende onun kucağında karnına doğru boşalmıştım. bir an kafamın içinden 'bir tur daha' diye geçmedi değil ama büyük ihtimalle bir tur daha yaparsak bayılırdım çünkü o cidden çok sertti.

benimde yorulduğumu fark eden Hyunjin tekrar beni kucaklayıp ofisindeki deri koltuğa yatırmıştı. nereden bulduğunu bilmediğim bataniyeyide üstüme örtüp beni battaniyeye sarıp kaldırmış ve az önce benim yattığım yere kendisi yatıp benide üstüne yatırmıştı.

yüzlerimizi biraz daha yakınlaştırıp dudaklarına uzanıp sıkı bir öpücük kondurmuştum. öpücüğüm ile gülümsediğinde bu seferde gülümsemesinden öpüp dudaklarına doğru nefesimi üfleyerek fısıldamıştım.

"seni seviyorum"

"bende"

-

Daddy? - {HyunLix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin