~ 🐢 ~
Şuan yeni yılın ilk birkaç dakikası yeni gelen çocuklar ile salonda oturmuş Hyunjin'in açıklama yapmasını bekliyorduk.
"Geri zekalı cevap versene"
"Avukatım gelmeden konuşmam" Chan iki de bir konuş diyordu Hyujin ise salağa yatıyordu.
"Lan bu kadar zor mu sizin gibi orospu çocukları ile değil Felix ile yeni yıla girmek istiyorum demek senin yüzünden yeni yıla sana söverek girdik." Hafif kıkırdamıştım ama yinede arkamdan iş çevirdiği için yüzümü eski ciddiyetine döndürmüştüm.
"Hyujin hyung senin yüzünden tüm yol boyunca Minho hyung'un şikayetlerini dinledik" Jeongin tatlı sesi ile konuşmuştu konuştuğun da ise Minho göz devirmişti.
"Sen sus hamur kılıklı"
"Ne alaka"
"Çok alaka" geldiğinden beri hiç konuşmayan seungmin Jeongin'i gıcık etmek için ona yine hamur demişti. Aslında hamur ekmeği derdi ama.
"Sende köpeğe benziyorsun" Jisung, Jeongin'i savunmuş ve Seungmin'e kafa tutmuştu.
"Ay götüm dolgu yanağa bak sen sincap kılıklı!"
"Hııığğğ"
"Höööğ"
Seungmin ve Jisung'un sakat hareketlerini izlerken kendimi kahkaha atarak buldum.
"Arkadaşlarım çok iyi anlaşıyor gözlerim yaşardı"
"Sus Felix sana burdan uçarım görürsün sen nasıl bir yüzsüzsün ya nasıl benden başka arkadaş yaparsın"
"Biz arkadaş mıyız Sungiem~" Jisung'a daha da sokulup sarılmıştım. Hyunjin 'ise ne diyo bu amına koyduğum beş dakika önce benle sevişiyodun yarram' bakışı atıyordu
"Hepinizin amına koyayım ya yeni yıla girdiğimiz hale bakın" Chan hoca bize sövmeye başladığında okul müdürümün bana küfür ettiği duyduğum için hayatıma bir travma daha kazanmış oldum.
***
Şuan salonda oturmuş alkol içiyorduk.
"Ulan hayaaaat!" Changbin bağırdığında her dediği şey gibi buna da cam silme sesine benziyen gülüşümle gülmüştüm.
"Lan Felixahahah Gülme böylehahahaha aşırı komikahahahah" Jeongin ise benim gülüşüme gülüyordu.
"Ya Changbin de güldümesin!"
"Çocuk bir şey demiyor ki nefes alsa gülmeye başlıyorsun Felix" Seungmin'e dil çıkarıp tekrar Changbin'e dönmüştüm.
"Çok komiksin"
"Bane" sesi tam saniye gibi çıkmıştı bu yüzden bunada gülmeye başladım. Ben gülerken Jeongin de gülüyordu. Biz gülerken komik bir ses çıktığı içinde Changbin gülüyordu.
"Ay yeter karnım ağrımaya başladı" Jeongin karnını tutarak gülmeye devam etti.
En sonunda bıkmış olacak ki 'yeto' diye bağırıp ortaya atıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]