~ 🐢~
"Hyunjin"
"Hm?" Şuan mutfakta mermerin üstünde oturmuş bize pancake yapan Hyunjin'i izliyordum. Aklıma gelen tarih ile Hyunjin'e birşey sormak istedim.
"Yıl başında ne yapıyoruz?"
"Hmm bilmem otururuz" dediği ile göz devirdim. Hayır ya ben yeni yıla televizyon karşısında o ses Türkiye izlerken mandalina soyarak girmek istemiyorum. Tüm yeni yıllarım yurtta enayi gibi tüm çocukları yemekhaneye toplayıp geri sayım yaparak girdim bu seme bir parti hakkımdır bence.
"Ya hayır"
"Ne yeni seneye yalnızca benimle girmek istemez misin" aslında sadece onunla yalnız olmak kulağa hoş geliyordu ama ben parti der susarım.
"Öyle değil diğerlerini çağırıp kutlama yapsak eğlenceli olmaz mı?"
"Olur da bende seni eğlendiririm" dediği ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ocağı kapatıp pancake tavasını bıraktı ve iki yanıma ellerini koydu. Şuan ona üstten bakıyordum.
"Nasıl olacakmış o?" Kollarını belime sarıp beni oturduğum mermerden kaldırdı ve hala üstte olacağım şekilde beni taşıdı. Belimdeki kollarını biraz daha sıkarak beni sağlam tuttu ve kendi etrafında dönmeye başladı.
Cidden eğlendirmişti. Kendi etrafımızda dönerken o kadar çok kahkaha atıyordum ki başımın döndüğünü bile anlamadım. Sadece benim değil Hyunjin'in de başı dönmüş olacak ki dengesini kaybetti ve ikimizde yere çakıldık. Beni Hyunjin taşıdığı için ben yere düşmemiştim Hyunjin düşmüştü. Bende onun üstüne. Hayır. Tam olarak kucağına düşmüştüm.Ben hala kahkaha atarken yerimde hareket ediyordum. Hyunjin de acıyla ağzından bir sızlama kaçırdı. İnledi sandım başta.
"Felix gülme artık"
"Ya ama HAHAHAHAH düşünce yüzün HAHAHAHA" oda pes edip benimle gülmeye başlayınca ne kadar salak bir durumda olduğumuzu yeni fark ettim. Hyunjin omuzlarından destek alarak biraz dikilmiş bende onun tam kasıklaeının üstüne öküz gibi oturmuştum. Gülmem yavaş yavaş durduğun da Hyunjin ile aramızda bir bakışma geçmeye başladı. Ellerimi boynuna doladım ve öyle bakışayım dedim. Eno gibi bakışmaya devam ederken Hyunjin biraz daha dikleşmiş ve yanağıma bir öpücük kondurmuştu ardından siyah saçlarımı karıştırıp konuştu; "bak bende seni eğlendirebiliyorum" çok utanmıştım. Hem adamın kucağında oturuyordum sonra da boynuna asılmıştım ve öpücük kapmıştım. Öptüğü yerin kızarmış bir yanak olduğuna emindim.
Kafa sallayıp duran beynimi çalıştırarak kucağından kalktım.
"Evet ama ben diğerlerini de istiyorum"
"Çağırırız"
***
Hyunjin ile kahvaltıdan sonra ben okula oda işe gitmişti. Yolda bana arkadaşlarıma yarın akşam bize yıl başı için gelmelerini söyledim. Kendileride evde pek birşey yapmadıkları için o gün ki ortamı tercih edeceklerini söyleyip kabul ettimişlerdi. Akşam eve gelince ise Hyunjin ağaç getirmiş ve beraber süslemiştik.
Dekor amaçlı duvarlara led ve süs asmış yıl başı ağacının yanına hediyeler koymuştuk.
Ben Hyunjin'e birşeyler yapacağım diyip mutfağa gitmiştim ve yıl başı için bir sürü kurabiye yapıp beraber süslemiştik. Çok güzeldi...:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
Fiksi PenggemarFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]