~ 🐢 ~
"hocam geç kaldığım için özür dilerim" Hyunjin ile sabah bir tur yaptığımız için geç kalmıştım.
"ne özür Lix geç yerine çok geç kalmadın zaten" bu Winter hocanın taşşağına kurban resmen siksen ses çıkarmazdı.
dersin bitmesine resmen bir dakika kalmıştı ama hoca çok geç kalmadın diyordu.
hemen sırama -Jeongin'in yanına- geçmiştim.
"Felix bugün biri seni sordu"
"kim?" kim beni sorsun amk.
"Yuna diye bir kız"
"Felix evli deseydin Jeongin. ne dedin?"
"Felix nerede diye sordu bende daha gelmedi dedim"
"hangi sınıfa bu karı"
"Seungmin'in sınıfında" bu kızı daha önce hiç duymamıştım. en iyisi bir bakmaktı ama siklemeyecektim banane.
zil çaldığında ayağa kalkmıştım.
"Off Jeongin benim karnım çok ağrıyor ya ben en iyisi Chris hocadan izin alıp gideyim öleceğim yoksa" kesinlikle Hyunjin'in sikişinden falan değildi.
"ölmeeee!!~" Jeongin'i sınıfta tek bırakıp Chris hocamın yanına gitmiştim. canım hocam ya çok özlemiştim görünüyorduk bayandır.
beni çok sever falan net izin kağıdı verir.
aramızdaki ilişkinin öğrenci - öğretmenden çok abi - kardeş gibi olduğu için kapı çalmak yerine direkt odasına dalmıştım.
odasına girdiğimde gördüğüm manzara aşırı iç açıcıydı.
Chris hocanın masasına Seungmin oturmuş bacaklarını aralamış onların arasında da Chris hoca vardı. resmen sevişme anlarını bozmuştum.
tekrar odadan çıkıp kapıyı kapattım. sonradan aklıma gelen şeyle tekrar kapıyı açmıştım. bu sefer ise Seungmin ayrı bir koltukta Chris hocada ayrı bir koltuktaydı. acaba hayal mi görmüştüm.
"Lan-"
"sus Felix." Seungmin tıslayarak konuşmuş sonrada elleri ile yüzünü kapatmıştı. o sırada bende odaya girip önce Seungmin'in açık olan iki düğmesine sonrada Chris hocaya bakmıştım.
DKWÜAÖÜMSÜAMSİÖAPAŞNXHAĞQNÜ
"hocam kendimi şizofren sandım bir an"
"ne istemiştin Felix"
"ya Hyunjin sabah fena siktide garip hissediyorum eve gideceğim" Chris hoca çekmeceden bir kağıt çıkarıp izin kağıdı yazmış ardından beni resmen postalamıştı. tabii ben rahat durmayıp odadan çıkmadan önce laf atmıştım. "iyi sexlerrr!!~" bağırmam ile Seungmin arkamdan söverken bende kahkaha atıyordum.
sınıfa geçip eşyalarımı almaya gittim. sınıf resmen boştu. benim ardımdan birisi girmişti. ve kapıyı kapatmıştı.
oh, bir dişi...
"Felix"
"He"
"senden hoşlanıyorum"
"bane" bu kız kimdi hiç bir fikrim yok ama bayan Young'a çok benziyordu. kayıp genç ikizi ya da torunu bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanficFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]